Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla poikkeava ulkonäköpiirre, minkä vuoksi ihmiset tuijottavat?

Vierailija
04.04.2013 |

miltä se tuntuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on. Huivi. 

En tykkää käyttää pipoa, en varsinkaan jos olen käyttänyt paljon aikaa tukan laittamiseen aamulla. Tämä vaihtoehto herättää kyllä niin paljon reaktioita että voi ihme sentään. Se tuntuu koomiselta ja joskus vähän säälittävältä, miten ihmiset tekevät ihan omia johtopäätöksiään. 

Vierailija
2/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 19:44"]

miltä se tuntuu?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joskus tuijotan tuimasti takaisin ja joskus käännän pään pois. Hämmästyttää, miten kauan joku kehtaa tuijottaa suoraan.

Vierailija
4/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Isot tissit.

Vierailija
5/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska en tiedä paljonko muita ihmisiä tuijotetaan. Voihan olla, että ns. keskivertoihminen saa paljonkin tuijotusta osakseen.

Minä olen punatukkainen, enkä siis sellaisella hennolla tavalla, vaan sellaisella räiskyvällä tavalla, että sitä räyhäkän punaista hiusta on ja paljon, ja pisamia kasvot täynnä. Talvisin on kiva mennä pipo päässä porukan mukana, mut kevään ajan ihmisillä tuppaa olemaan tapana ällistellä sitä, että saan jättimäisiä pisamia, ja kesällä ihmetellään, miten voin olla niin kalpea enkä ollenkaan rusketu. Ei niitä ihmettelyjä montaa tule vuodessa, mutta kun niitä on kuunnellut koko elämänsä, ei enää ole ihan varma, onko se vaan viatonta pällistelyä vaan voisko sen ottaa jo ihan kettuiluna. Minulla on muutenkin aika heikko itsetunto, ja olisin onnellisin jos ulkonäköäni ei kommentoitaisi ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme