Olen stereotyyppisen machomiehen näköinen feministimies. Kysykää mitä tahansa.
Kaikki aina kyseenalaistavat feministisen puoleni, vaikka olen aina halunnut edistää naisten oikeuksia ja sukupuolten välistä tasa-arvoa, ja puuttua epäkohtiin. Tämä voi johtua siitä, että ulkoisesti olen hyvin maskuliinisen näköinen: lihaksikas (182cm/98kg, vähän fläsääkin mutta suurin osa lihasta) ja muutenkin aavistuksen karun näköinen (kasvoissa komeilee muutama arpi, urheiluharrastusten ja autokolarin seurauksena), ja pukeudun hyvin miesmäisesti. Mua ei tämän vuoksi oteta oikein tosissaan, vaikka nyt en älyttömästi välitäkään muiden mielipiteistä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja toivon että kaltaisiasi kaappifeministejä on miehissä enemmänkin. Naisten oikeudet eivät oikeasti ole miehiltä pois.
Ilmeisesti miesten oikeudet ovat kuitenkin naisilta pois? Vai mistäköhän johtuu, että tälläkin palstalla miesasiamiehiä aina haukutaan ja panetellaan mm. Uli-uleiksi jne.
Koska ne on näin miesnäkökulmastakin tarkasteltuna todella rasittavia valittajia, jotka purkavat vain omaa pahaa oloaan sovinisteseen tyyliin. Nämä palsta-aktiivit antavat todella huonon kuvan miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja toivon että kaltaisiasi kaappifeministejä on miehissä enemmänkin. Naisten oikeudet eivät oikeasti ole miehiltä pois.
Ilmeisesti miesten oikeudet ovat kuitenkin naisilta pois? Vai mistäköhän johtuu, että tälläkin palstalla miesasiamiehiä aina haukutaan ja panetellaan mm. Uli-uleiksi jne.
Koska ne on näin miesnäkökulmastakin tarkasteltuna todella rasittavia valittajia, jotka purkavat vain omaa pahaa oloaan sovinisteseen tyyliin. Nämä palsta-aktiivit antavat todella huonon kuvan miehistä.
Eli siis käytännössä feministien miespuolisia peilikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko kesällä hihattomaan valkoiseen paitaan?
Jos on lämmintä, niin kyllä. Ja usein muunkinvärisiin, en siksi että esittelisin lihaksiani, vaan siksi että helteillä on mukavampi käyttää hihatonta kuin normaalipituista t-paitaa.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis käytännössä feministien miespuolisia peilikuvia.
Joo. Tasa-arvo ja järkevät ihmiset on jossain siinä välissä.
Otatko strapparia b-rappuun? Onko hana-IPA:t kova sana?
Jos sinulla on vaikkapa maailmanluokan sprintterin lihaksisto, niin sinulla on tuossa kuitenkin 20 kiloa läskiä... Älä huijaa itseäsi, kunnon isävatsa löytyy.
Minä olen muuten 172/68 kg laihaläski, naisen näköinen antifeministi. Jostain syystä seksiseuraa ei ole ollut kuitenkaan vaikeaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on vaikkapa maailmanluokan sprintterin lihaksisto, niin sinulla on tuossa kuitenkin 20 kiloa läskiä... Älä huijaa itseäsi, kunnon isävatsa löytyy.
Minä olen muuten 172/68 kg laihaläski, naisen näköinen antifeministi. Jostain syystä seksiseuraa ei ole ollut kuitenkaan vaikeaa löytää.
Sanoinkin että vähän on fläsää, mutta tosiaan 9vuotta käyty salilla tähän mennessä ja kyllä aika hyvä fysiikka löytyy. Rasvat tosin myös luokkaa 24%, myönnetään.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinkin että vähän on fläsää, mutta tosiaan 9vuotta käyty salilla tähän mennessä ja kyllä aika hyvä fysiikka löytyy. Rasvat tosin myös luokkaa 24%, myönnetään.
-Ap
Aika lopettaa soijan veto ja alkaa treenamaan oikeasti. 10% rasvaa tuosta pois niin et oo enää porker.
T: Feministien sydänten särkijä 180cm 90kg 13% treenivuosia takana vain 4v (+20kg) natural
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Aika lopettaa soijan veto ja alkaa treenamaan oikeasti. 10% rasvaa tuosta pois niin et oo enää porker.
T: Feministien sydänten särkijä 180cm 90kg 13% treenivuosia takana vain 4v (+20kg) natural
No, tässä ajassa on myös sitä n epäsäännöllistä treeniä takana, ja olin tosiaan vain 60-kiloinen kun aloitin treenaamaan ja armeijaan asti gainssit olivat hyvin olemattomat. Hitaasti mutta varmasti.
- Ap
Mitä tämä feministimies tarkoittaa kohdallasi? Eikö nykyään suurin osa miehistä oleta naisten ja miesten välillä vallitsevan tasa-arvon?
Aiotko tänään suudella Pirkka/Saku oluttölkin kylmää metallista pintaa?
Jos et niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tänään suudella Pirkka/Saku oluttölkin kylmää metallista pintaa?
Jos et niin miksi?
En, koska huomenna legday.
-Ap