Muistaako joku Sunset Beach sarjan? Ja varsinkin sen lopun
Kommentit (5)
muistan sarjan mut en tiedä miten loppui??
Mutta muistatteko kotimaista Milkshake sarjaa, missä se yks mies jauhettiin hampurilaispihviksi? :D
Mä muistan siitä vaan sen, että joka jakson lopussa näytettiin minuuttitolkulla pelkkiä maisemakuvia vailla sen kummempaa tarkoitusta ja lopputekstit tuli lopulta about kolmen sekunnin ajan niin, ettei niitä kyennyt lukemaan ollenkaan, kun menivät niin nopeasti.
Hienosti suunniteltu kaikin puolin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 19:59"]
Mutta muistatteko kotimaista Milkshake sarjaa, missä se yks mies jauhettiin hampurilaispihviksi? :D
[/quote]
joo muistan. olin jotain 9v. ja kaikki mun kaverit katsoi sitä, itse en oikein tajunnut enkä katsonut. sit kerran päätin katsoa, ja se oli just se jakso jossa tuo tapahtui. muistan että näin siitä jotain painajaisia sen jälkeen vielä vaikka kuinka pitkään... :)
sunset beachiä sen sijaan katsoin silloin tällöin, se oli mahtava. ei kyllä aavistustakaan siitä miten se päättyi. muutenkin menee noiden saippuasarjojen hahmot ja juonet sekaisin, etenkin Sunset Beachin ja Passionsin.
hauskin sarja ikinä!! Muistan että Ben ja se Meg oli söpö pari. Eikö se Sunset Beachin ilkimys hautautunut sementtiin tai jotain? Järjettömiä juonenkäänteitä riitti :).