Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vertaa itseensä entiseen fuckbuddyyn

Vierailija
22.03.2019 |

Ongelma on siis se, että mies vertaa itseään entiseen fuckbuddyyni. Erikoisinta tässä on se, etten ole kertonut tästä ihmisestä miehelle mitään muuta kuin että minulla ei ole ennen häntä ollut kuin yksi seksisuhde. Tämä tuli ilmi, kun lyhyesti käsiteltiin taustojamme.

Nyt mies maalailee kuvaa, että tässä tyypissä on joitain ominaisuuksia mitä haluaisin vieläkin. Ei todellakaan ole. Yksi nuoruuden hairahdus.

Miten tällaista asiaa pitäisi lähteä käsittelemään?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseni on jotain, mitä en uskonut edes ikinä löytäväni.

Ap

Vierailija
22/32 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseni on jotain, mitä en uskonut edes ikinä löytäväni.

Ap

Pitäisiköhän sinun kertoa tuo sama miehellesi ja sitten lopetatte siitä fbuddysta puhumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaa varmaan, että et kelvannut fuckbuddyllesi muuhun kuin panoksi ja että on itse kakkosvaihtoehtona. Suomalainen mies ei ajattele itsestään paljoa positiivisia ellei omista 20cm mulkkua.

En edes tullut ajatelleeksi tällaista. Koko tilanne tuntuu niin naurettavalta, kun mieheni on sanattoman tärkeä ja rakas minulle.

Kumma, ettei miestä paina se, että mitä minä hänestä ajattelisin, kun itsellään on värikäs historia naisten kanssa. Paljon enemmän kuin mitä minulla, kun oma saldoni on vain kaksi.

Ap

Ihan uteliaisuudesta: kuinka monta naista suunnilleen sillä sun miehelläsi on ollut?

Vierailija
24/32 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaa varmaan, että et kelvannut fuckbuddyllesi muuhun kuin panoksi ja että on itse kakkosvaihtoehtona. Suomalainen mies ei ajattele itsestään paljoa positiivisia ellei omista 20cm mulkkua.

En edes tullut ajatelleeksi tällaista. Koko tilanne tuntuu niin naurettavalta, kun mieheni on sanattoman tärkeä ja rakas minulle.

Kumma, ettei miestä paina se, että mitä minä hänestä ajattelisin, kun itsellään on värikäs historia naisten kanssa. Paljon enemmän kuin mitä minulla, kun oma saldoni on vain kaksi.

Ap

Ihan uteliaisuudesta: kuinka monta naista suunnilleen sillä sun miehelläsi on ollut?

Hän ei ole ikinä kertonut täyttä määrää. Veikkaisin kuitenkin, että useita kymmeniä. Emme ole kunnolla entisistä puhuneet.

Ap

Vierailija
25/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies jos olisi mustasukkainen minun entiselle fuckbuddylle olisi ihan oikeassa. Olin ja olen fb:yn edelleen rakastunut, enemmän kuin mieheeni.

Vierailija
26/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralisti.

Vierailija
27/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksinaismoralisti.

Näin. On epävarma, kun oma historia on mikä on.

Vierailija
28/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro meille, kumpi on parempi? :)

Oleellinen kysymys on oliko budilla isompi? Jos oli niin suhteella ei ole mitään toivoa.

Vierailija
29/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaisit miehesi tulla kakkosreikään, niin asiat selviäisivät.

Vierailija
30/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaisit miehesi tulla kakkosreikään, niin asiat selviäisivät.

Näin on.  Sillä tavalla on monta konfliktia selvitetty.

Vierailija
31/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä joille kelpaa nainen jolla on historiassa tuollaisia "fuckbuddy" suhteita. Että kuinka matalalla se rima naisten suhteen oikein on? :D

Vierailija
32/32 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä joille kelpaa nainen jolla on historiassa tuollaisia "fuckbuddy" suhteita. Että kuinka matalalla se rima naisten suhteen oikein on? :D

No jos et itse ole saanut ensimmäistäkään naista, niin ei ehkä kannata arvostella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme