Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ottaa silikonirinnat?

Vierailija
04.04.2013 |

Minua kiinnostaa miksi jotkut naiset ovat valmiita leikkauttamaan vartaloaan vain saadakseen isommat rinnat? Tajuan jos naiset haluavat käyttää topattuja rintaliivejä jotta rinnat vaikuttavat isommalta, mutta että on valmis menemään leikkaukseen ja maksamaan siitä maltaita vain kosmeettisista syistä, että saisi isommat rinnat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto? No, jos joku saa oman olonsa paremmaksi silikoneilla, niin onko se muilta pois? Lisäksi vaatii aika hyvää itsetuntoa ottaa silikonit näin takapajuisessa ja junttimaisessa yhteiskunnassa, missä ihminen tuomitaan ulkonäön perusteella bimboksi. Rakennekynnet, ripsien pidennykset, hiusten värjäys, meikkaus, silikonit yms kauneuskirurgia ja koskmeettiset hoidot tähtäävät samaan asiaan : kauneuteen. Osa vaan käyttää radikaalimpia keinoja päästäkseen siihen. Ja joo, nyt joku voi sanoa että silikonirinnat eivät ole kaunista. Ehkä ei sinusta? Mutta meitähän on täällä moneen junaan muutenkin! 

Vierailija
2/11 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pieni juntila. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että miehet tykkäisi. Siihen ei ole mitään muuta syytä vaikka naiset kuinka yrittäisi selitellä.

Vierailija
4/11 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa parempia miehiä.

Vierailija
5/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,- kuukausi maksulla homma hoituu Helsingissä.Makset siis about satasen per kuukausi tissejä pois.Siitä ja terkut Lauttasaareen! Kaksi viikkoa!!

Vierailija
6/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.omg-facts.com/Sex/The-Worlds-Largest-Breast-Implants-Are-S/24253

En minä ymmärrä miksi kaikki eivät haluaisi näyttää tältä. 

Vierailija
7/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt, en ottaisi koskaan itse. Luonnottoman näköiset, ja mitä kaikkea terveydellistä haittaa ne voivatkaan aiheuttaa. Tiedän tyypin, joka on joutunut uusimaan rintojaan useasti kapseloitumisen takia. Mutta tunkekoon jokainen sisuksiin mielinmäärin sitä mitä haluaa, ei ole multa pois.

Vierailija
8/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä aika käsittämätöntä, jonkun verran ymmärrän niitä, joilla on todella pienet rinnat ja tietenkin rintasyövän sairastaneita.

Outon että joku ihan tavis tekee jotain tuollaista itselleen, mitä sitten?

Vierailija
9/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne joilla on tavalliset normaalit rinnat,A75 etiäpäin eivät voi ymmärtää sitä mielipahaa kun aikuisella naisella ei ole rintoja, vain AAA75 läpyskät jotka todella ovat surkastuneet.

Se on mm pukeutumisen kanssa hankalaa kun paidat ja mekot löpsöttää tyhjänä. Sitten aikuisille sopivia rintaliivejä ei löydy että voisi ostaa niitä topattujakaan, kun niitäkään ei ole tarpeeksi isoja. No olishan sekin yksi konsti,että ostaa esim A75 liivit ja niihin sisälle sitten kaikenlaisia silikoniproteeseja. Mutta itse valitsin ne täytteet nahan sisälle. Ovat olleet nyt kaksi vuotta,ilman ongelmia ja olen tyytyväinen että nyt on jonkinlaiset rinnat vaikka ei luomun veroiset olekaan.

Lisäksi tietysti alasti esiintyminen oli hankalaa,hävetti. Pelkkä pienirintaisuus ei olisi kamalaa, mutta kun on käytännössä kupiton ja se loppu nahka on roikkuvaa ja ruttuista. Vertasin kyllä itseäni rintansa menettäneisiin, minulla oli rintakudoksen surkastuma.

Vierailija
10/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, ainoa syy.

Vierailija
11/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 15:43"]

Huono itsetunto, ainoa syy.

[/quote]

Huono itsetunto se on syöpäleikatuillakin,vaikka se onkin yleisesti hyväksyttävämpää. Eihän ne muuten ottaisi sitä leikkausta,ellei rinnanpoisto vaikuttaisi nimenomaan kehonkuvaan ja itsetuntoon.

Lisäksi syöpäleikatut tekee sen saman paljon kalliimmalla ja yhteiskunnan varoista. Omasta kudoksesta tehdyt leikkaukset ovat pitkiä ja vaativia ja lisäksi jokaiselta muotoillaan uusiksi myös toinen, terve rinta jotka onkin sitten jo esteettistä kirurgiaa täysin. Ja onhan se esteettistä kirurgiaa kokonaan muutenkin, ulkonäön takiahan ne tehdään, terveyteen ne eivät vaikuta enää kun syöpäinen rinta on jo poistettu. 

Syöpäleikatut pärjäisivät mainiosti sillä ulkoisella proteesilla joka laitetaan rintaliiveihin. No minä en vastusta kenenkään leikkauksia, sanonpahan vaan että sama asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi