Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka uskoo ettei ns. " yllätyseroja" ole olemassakaan?

Vierailija
19.05.2006 |

Eli jos puhutaan näistä tapauksista, joissa kaikki on muka ollut hyvin ja sitten yks kaks toinen osapuoli (yleensä mies) lähtee.

Minä uskon, että kaikki ei todellakaan ole ollut hyvin. Toinen osapuoli on ollut sokea tai sinisilmäinen, tai sitten liitossa on ollut todella vakava kommunikaatiohäiriö. Hieman yleistäen, minusta naiset usein olettavat että " minä olen hyvä tällaisena kuin olen, ota tai jätä" ja sen sijaan miehen pitää jatkuvasti ponnistella, parantaa, mielistellä ja muuttua siihen suuntaan kuin nainen haluaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- taitaa olla yleisempää

Vierailija
2/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lukenut että yleensä on toisinpäin: miehelle ero tulee yllätyksenä, koska hän ei tajua, että naisen nalkutuksen takana on oikeita ongelmia, joille pitäisi tehdä jotain.. Naisen suu vain käy ja mies ei kuuntele, kunnes ovi kolahtaa..

Yllätyksiä ne lähinnä ovat lähipiirille ja sitten jos puoliso on täysin sokea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. toimintatapoja tai sitten pitää muuttaa roolijakoa kotitöissä, tai sitten pitää muuttaa sitä miten huomioi toisen ihmisen jos huomioi lainkaan, miten puhuu toiselle.. tällaisia asioita toisessa voi muuttaa.. Vessanpöntön kannesta ja vessapaperin kiertosuunnasta kukaan normaali (itsetuntoinen) ja järkevä ihminen ei nosta haloota

Vierailija
4/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan nappiin sanottu! :D

Vierailija
5/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siinä mielessä, ettei se ero voi MOLEMMILLE yllätyksenä tulla!!

Jos toisen mielestä kaikki on ollut hyvin ja ero tulee yllätyksena (niinkuin monesti saa lukea...) niin joko tuo yllättynyt osapuoli ei ole HALUNNUT nähdä ongelmia suhteessa, on ehkä itse ollut tyytyväinen, eikä huomaa toisen pahaa oloa tai toinen on jostakin kumman syystä salannut todelliset tunteensa!

Jotenkin näin luulisin...

Vierailija
6/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä pientä lasta on ja siihen luonnollisena kuuluva väsymys ja elämä, eli ei ole hirveästi ollut aikaa ja energiaa ja mahdollisuuksia keskittyä parisuhteeseen. Kuitenkin päivittäin halittu ja sanottu toisillemme, että rakastan sua, mutta kun nuorin oli 1,5kk mies ilmoitti, että ei enää rakastakaan. Tajus sen vaan yhtäkkiä! Millään lailla ei ole käytöksellään tai teollaan ilmaissut, että ei ole tyytyväinen, päin vastoin. Tulevaisuutta suunniteltiin, talon rakentamista suunniteltiin ja näitä ei suinkaan minun aloitteesta! Ja niin mies halusi erota. Tosin sittemmin on katunut ja nyt yritämme selvittää tilannetta, joka on valitettavasti miehen toilailujen takia vaikeaa :o(