Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä plussa?

Vierailija
04.04.2013 |

Ei voi olla totta, jouduin tekemään kaksi testiä kun ensimmäinen oli jotenkin vähän kärsinyt ja eihän se silloin voi näyttää oikein... Niin vaan tuli sama tulos toiseenkin, miltä nämä nyt näyttää?

http://aijaa.com/mLChVc

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä plussa on. onnea!!! itsekin toivoisin plussaa :(

Vierailija
2/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Kyllä se on ihan selvä plussa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Ihana tunne, mutta monta ihanaa tunnetta on vielä tulossa!!!!!!!

Vierailija
4/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa. Ei tartte olla saman tummuinen kuin tuo tummin viiva. Näen selvästi kaksi viivaa joten jos tuo on testiajan sisällä tehty niin raskaana olet. Älä tuhlaa rahojasi enempää, jos et usko tulosta niin pyydä neuvolaa tekemään uusintatestin, se on ilmainen. Soita tänään neuvolaan ja sanot että sait tuollaisen tuloksen ja tulisit huomenna pissatestille aamulla varmistamaan.

Mutta olet raskaana, onnea!

Vierailija
5/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :)

Vierailija
6/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänään kipaista vielä jostakin sellaisen digitestin ja soitella sitten sinne neuvolaan. Senkin takia kun ei ole mitään käsitystä että kuinka pitkällä tässä nyt sitten ollaan.

Tämä tapahtui nyt niin yllättäen, olen menkkoja odotellut viimeiset pari viikkoa jo, ja sen verran ne vähintään olisikin tänään myöhässä. Olen tämän kierron aikana testaillut aiemmin jo pariin kertaan tyylipuhtaan negan ja hetken mielijohteesta päätin testata vielä tänäänkin, vaikka menkkatuntemuksia on ollut riittämiin (tissit kipeät, selkää ja mahaa juilii silloin tällöin aika kovastikin)... Selkeästi ne olikin sitten jotain muuta kun menkkatuntemuksia. :D

En vaan voi uskoa tätä!! Ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä ja ajattelin vaan että kroppa temppuilee, mutta se toimikin vähän odotettuakin paremmin! :)

Vierailija
7/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kiitos paljon onnitteluista kaikille!

Vierailija
8/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, kyllä se plussa on! :) Itse tein viime vuonna samanmoiset testit kahtena eri päivänä kun en ekaan uskonut myöskään, ja nyt olis enää 3,5 viikkoa laskettuun aikaan ;) 

Vierailija
9/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussahan se on, onnea! Toivottavasti menee kaikki hyvin. Mulla tuli samanlainen plussa viime viikolla ja eilen meni keksen eli tuli ihan normi kuukautiset ja se olikin sitten siinä. Eli toivon todella, että sulla menee kaikki paremmin, mutta jos käy samoin, niin muista että tukea saa ja että se on ihan normaalia alussa. :)

Vierailija
10/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selvä plussa :)

Vierailija
11/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska keskustelun sävy on mukavan positiivinen, minäkin onnittelen ja uskallan mainita, että luin avauksen otsikon "onko tämä pitsa". Onko minulla nälkä?

Vierailija
12/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Täysin tyylipuhdas plussahan noissa molemmissa näyttää olevan! :) Itselläni oli juuri sama tilanne, vuotoja ei ehtinyt tulemaan ehkäisyn poisjättämisen ja plussatestin välillä. Hain itsekin muutaman liuskatestin jälkeen digitestin, ja sieltähän se "raskaana" myös paukahti. Tällä hetkellä 22+4. :) 

Vierailija
13/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea täältäkin!

Turhaan menet vielä kallista digitesti ostamaan, koska kyllä tuohon voit luottaa. Itse olen luottanut aina yhteen testiin, jos se on plussaa näyttänyt :)

Soittele neuvolaan vain aikaa.

-rv 13-

Vierailija
14/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että onko... :) Kylläpä tuo on aivan tyylipuhdas PLUSSA! Onnea ap, ihanaa että tärppäsi noin nopeasti.

(nimimerkki toista lasta jo 6. vuotta kuumeileva... :D no joo, juna on mennyt eikä koskaan tärpännyt, ollaan tässä sen kanssa jo ihan sinut, vaikka edelleen joka kuukausi vähän jännittääkin ;) )

Vierailija
15/15 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just no eihän tosta voi edes erehtyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi