Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä yöllä kaupassa kävijä: ymmärrätkö, että sinun soijamaito/oluthimosi tyydyttäminen revitään kaupan henkilökunnan selkänahasta?

Vierailija
22.03.2019 |

Aivan järjettömäksi mennyt meno kaupan puolella. Ei vakituisia töitä, tuntisopimuksia. Sunnuntait muuttuivat työpäiviksi ja sitten myös yöt. Kaikki tämä kaupan työntekijöiden ja heidän perheidensä kustannuksella. Lapsi itkee kotona kassalla puurtavaa äitiään. Saisit hävetä, että oluthimosi takia hän joutuu olemaan siellä öisinkin!

Bertta, Vasemmistoliiton kannattaja aina

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä saa myydä vain ykkösolutta. Moni opiskelija kiittää mahdollisuudesta tehdä töitä opiskelujen ohella. Eli pieleen meni syyllistämisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
4/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se lapsi on joka tapauksessa hereillä, niin menköön töihin myös, tienaapa itse karkkirahansa.

Vierailija
5/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako jostain olutta klo 21 jälkeenkin?

Vierailija
6/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys. 

Vierailija
7/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatinvalintakysymys. 

Väitän, ettei monikaan ole ammattia valitessaan edes aavistanut tällaista. Mä olen ollut töissä kaupassa alle viisi vuotta opiskelujen ohella. Kun aloitin, lauantaisin pääsi aina kello 18 jälkeen, ja sunnuntaisin eka vuoro alkoi kello 11 (avattiin 12). Pyhät kauppa oli kiinni. Nyt lauantaina viimeinen vuoro pääsee 23:15, sunnuntaina ekat töihin 7:00. Vuodessa on kaksi päivää (juhannuspäivä, joulupäivä), jolloin ollaan kiinni. Onhan se nyt aivan järjettömän iso muutos todella lyhyessä ajassa. Eikä sitä kukaan ennustanut viisi vuotta sitten.

Vierailija
8/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että löytyy töitä opiskelijoille ja muille jotka tykkää tehdä töitä öisin ja viikonloppuisin.

Vierailija
9/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä valvovat lapset orjuuttavat päivähoitajaa - miettikää minkälaisia taaperoita synnytätte!

Vierailija
10/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen aina kaljani yöllä, unissani.

Vierailija
11/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, itsepalvelukassat pelastavat selkänahkanne.

Vierailija
12/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä on hyvä käydä ruokaostoksilla,enkä ole ainut.Siksi. Henkilökunta on aina ystävällistä,täyttelevät hyllyjä tervehtien.Ei valittamista

Vierailija
13/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on törkeää, että pankista pitää saada lainaa klo 16:30 jälkeen saati viikonloppuisin! Pankit on a i n a olleet auki vain keskellä päivää, miksi pankkitädin lapsien pitää nyt kärsiä, kun äiti joutuu venymään illat konttorilla... Ai niin, ajat muuttuu, käyttäytyminen muuttuu, minä sopeudun siinä mukana. Vuorotyötä on perheellisetkin tehneet iät ja ajat, ihan normaaleja aikuisia niistäkin lapsista on kasvanut.

Vierailija
14/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, käyttäkää niitä, prkl!

Terv. Kyllästynyt kassa

Vierailija
15/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kyllästynyt kassa

Mäki oon kyllästyny siihen, että aina kun yritän teitä kyllästyneitä kassoja ajatella ja valita sen itsepalvelukassan niin joudun jonkun tuotteen takia kuitenkin kutsumaan siihen myyjän... oli kyseessä sitte tuorepuristettu appelsiinimehu, maitohappobakteerijuoma missä 0,1% alkoholia, kahvi tai tulppaaninippu..... helpompi vaa mennä suoraa kunnon kassalle.

Vierailija
16/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kyllästynyt kassa

Aina voi hommia vaihtaa/lopettaa, jos ei työ tunnu innostavan. Mitä varten te kassat siellä kaupassa olette, jos ette asiakkaita varten?

Vierailija
17/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo, mutta tulevaisuus on aivan varmasti se, että  kassahenkilöitä ei enää ole ollenkaan

Vierailija
18/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa se soijamaito revitään sieltä kaupan henkilökunnan selkänahasta? Onko se niin, että työvuoroon saapuessa kaikilta kaavitaan soijat selästä, vai puristetaanko ne vasta vuoron jälkeen työpaidasta ja pakataan nätteihin Oatly-purkkeihin?

Vierailija
19/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksissa näkyy ajallemme tyypillinen itsekkyys: minä, minä, minä. Suurin osa täällä kirjoittavista on NARSKUJA.

Bertta

Vierailija
20/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka sairastut akuutisti! Ymmärrätkö miten keskellä yötä sairastuminen repii hoitajien ja lääkärien selkänahkaa? Lapset itkevät kotona ikävää ja painetaan sairaalan ovet avoimena 365 päivää 247.

Voisitteko tästedes sairastua ja parantua vain virka-aikana? Kiitos!

Myöskin mahdolliset tulipalot ja rikokset vain virka-aikaan, mielellään ennalta sovitusti.