Pienet punaiset läikät kitalaessa
Onko kenelläkään täällä ollut punaisia pieniä pisteitä kitalaessa? Minulle niitä ilmaantui ihan yhtäkkiä ja ihmettelen mitä voisivat olla.. Eivät siis ole kipeitä eivätkä koholla. Minulla on myös molempien alatakahampaiden takana "valkoiset viirut" jotka eivät lähde raaputtamalla/pesemällä pois. Muilla suussa tällaisia? Pelkään täällä vainoharhaisena suusyöpää.. Onneksi lääkäriaika on parin viikon päästä (muista syistä tosin, mutta onpahan kuitenkin).
Kommentit (6)
Hiv voisi olla kyseessä. Onko ollut lämpöilyä myös?
T: terkkari
Kiitos vastauksesta, ihanaa saada edes pientä mielenrauhaa! :) Minulle ilmestyikin proppuja joulun jälkeen ja niitä olen juuri menossa näyttämään lääkärille (vaivaavat siis ihan normaalia elämää ja siksi menen..). Toivottavasti nuo limakalvon muutokset johtuvat ihan vain niistä..
-ap
Terkkari, ei ole ollut lämpöilyä. Ja Hiviä ei käytännössä ole ollut mahdollista edes saada, onneksi.
-ap
Homo voi siltikin olla. Joskus se näkyy noin.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 22:00"]
Homo voi siltikin olla. Joskus se näkyy noin.
[/quote]
:DD
Jotain paikallista ärsytystä vaan ihan varmasti kun on äkkiä ilmestyneetkin. Ehkä joku virustauti yrittää kurkkuun iskeä tai lievä allerginen reaktio jollekin. Tuollaisia valkoisia on mullakin joskus ollut, varsinkin flunssien yhteydessä / jälkeen. Aina ne on muutamassa kuukaudessa menneet itsestään pois. Joskus avasin veitsellä sellaisen kun oli niin houkuttavasti koholla lähellä nielurisaa, ja siellä oli ohuen limakalvopinnan alla sellainen nielurisapropun tapainen haiseva möykky.