Huonoin iskemisyritys ikinä?
Kaikki eivät ole tietenkään mitään ruuneperejä, mutta on sattunut kohdalle mitään käsittämättömän huonoa tai mautonta?
Kommentit (40)
Baarissa joku juoppoporukan 50-60-vuotias äijä katsoa tapitti silmät värähtämättä suoraan mua kohti omasta pöydästään. Viimeinkin äijä rohkaistui sen verran, että tuli pöytämme ääreen ja lausahti minulle: "Sinua minä oon katsellut koko illan!" (Siis ihan totta, enpä huomannutkaan...) Itsehän oli silloin parikymppinen, joten voitte päätellä, innostuinko tuosta iskuyrityksestä.
Päästyäni ekoja kertoja baariin joku juntin oloinen kolmekymppinen kaljupää istahti tuttavallisesti viereeni ja sanoi: "Noh, kerropa juttujas!" Ei olis voinut saada ujoa 18-vuotiasta sitten enempää lukkoon. Ei sinänsä huono iskuyritys, ainakin omaperäinen. Tyypin olisi kannattanut vaan sanoa alkuun jotakin, joka murtaa jään tai kysyä jotakin, eikä olettaa, että alan tuosta vaan hänelle tarinoimaan.
Tanssittaessa tanssioartneri sanoi, että tuoksut niin tutlta. Katsoin yllättyneenä, ja ajattelin, että ehkä jollain muullakin on samaa hajuvettä kuin itselläni. Sitten tämä ääliö sanoi olevansa silakkalaivan kapteeni. Jätin hänet lattialle.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 21:19"]
Tyyppi kertoi kuinka on istunut edellisen tyttöystävän pahoinpitelystä vankilassa ja nyt ei sellaista pääse tapahtumaan, koska hällä on uudet ja toimivat skitsofrenialääkkeet. Kivat hälle.
[/quote]
Oliko erittäin mustaa huumoria? Tuskin sentään tosissaan. :D
Ensimmäinen tapaus oli jonkun kevään ensimmäisillä terassi säillä, mies oli reilu 60 ja minä siis 20 ikäinen. Mies selosti ja kehui ja lirkutteli, ja kuuntelin tätä puolella korvalla, miettien tarjoaisikohan mies kaljan vai lähtisinkö kävelemään, ei kuitenkaan ollut liian lipevä tmv. Hieman sisäisesti naureskelin noin vanhan miehen iskuyritykselle. Lähdin kuitenkin kävelemään, kun kesken selostuksen mies sanoi, että nyt on jotain hampaan välissä, anteeksi vaan, ja otti tekarit suustaan terassipöydälle! Siinä sitten kuola valuen sössötti ja sörkki hampaitaan :D
Toinen oli suunnilleen itsen ikäinen miekkonen, jolla oli sama sukunimi kuin itsellä, ei tietenkään ollut mitään sukua. Heti esittelyjen jälkeen totesi, että sähän oot mun muija, kun sua ei tarvi sitten ikinä viedä avioon, on jo sama sukunimi! En kyllä lämmennyt, sillä arvostan avioliittoa, ja tuo kommentti tuli hieman ilkeään sävyyn. :/
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 21:32"]
Tanssittaessa tanssioartneri sanoi, että tuoksut niin tutlta. Katsoin yllättyneenä, ja ajattelin, että ehkä jollain muullakin on samaa hajuvettä kuin itselläni. Sitten tämä ääliö sanoi olevansa silakkalaivan kapteeni. Jätin hänet lattialle.
[/quote]
Ei jumalauta... luuli varmaan olevansa hauskakin.
Haahaa! Vai skitsofrenialääkkeet ja silakkalaiva... :D
Tämä on ehkä värikkäin: tanssimme tyttökavereiden kanssa baarissa, kaikki olimme tuolloin olleet jo pitkään varattuja. Joku n. 30-vuotias verryttelyhousuinen mies tuli sitten seuraamme. Yritin siinä omalta taholtani "olla rohkaisematta", mutta hän kuitenkin tarrasi ranteeseeni ja käänsi minut itseään kohti. Säikähdin vähän, ja sanoin sitten kohteliaasti että varattuja ollaan, sori vain.
Ja mitä mies sanoi? "Et sä tänään oo, beibi!!!" ja sitten kunnon tanssimoovit päälle.
Eräs suht tuttu mies tuli kerran hakemaan tanssimaan. Lähdin kohteliaisuudesta ja kun oli ihan hauska tyyppi.
Tanssilattialla laittoi päänsä hiuksiini ja nuuhkutteli tovin: "mitä hoitoainetta käytät?"
Tästä jonkun ajan kuluttua paineli kämmenillään selkääni "aika vahva selkä, käytkö salilla?". En lämmennyt hänelle, jota ihmetteli kovin.
Eräs ala-asteaikainen luokkakaverini tuli baarissa kertomaan minulle ja kahdelle kaverilleni kuinka hän on lastenlääkäri, ollut nato-joukoissa Kosovossa, jne. Yhteinen luokkakaverimme yritti pariin kertaan sanoa väliin, että hei Matti tää tässä on Maija meidän luokalta. Ei ottanut Matti kuuleviin korviinsa vaan tarina muuttui koko ajan hurjemmaksi. Huonon tästä teki se, että tapahtuman aikaan emme olleet vielä täyttäneet kahtakymmentäkään, joten aika nopeasti oli Matti erikoistunut lastenlääkäriksi...
Ikävimpiä on ollut tapaukset, joissa mies on tullut kehumaan ulkonäköä ym., mutta kun en ole ollut kiinnostunut, niin sitten on haukkunut leuhkaksi ämmäksi tai muuta vastaavaa... Näitä haukkuja on tullut, vaikka aina kiitän hymyillen kehuista, ja yritän vain liueta paikalta.
Moni muukin lienee kuullut tämän? "Onko sinulla sokeritauti?" Johon tietysti vastakysymys, että miten niin? "No kun sinulla on niin makea perä!" Ja pakit tuli taas...
Yksi kekseliäs esitti siviilipoliisia ja pyysi nähdä henkkarit.Ja vielä nuorena tyttönä menin lankaan. ei Todellakaan sytyttänyt.. Ja oli vielä entisen luokkatoverini isoveli, hän lähemmäs 30 v ja minä noin 20 v
"Mun mielest me voitais niinku tapailla tai ainakin harrastaa seksiä kun ollaan kert naapureitakin."
"Minä tarvitsen semmoisen empaattisen naisen, joka on seksuaalisesti aktiivinen." Oli aloitus. Kertoi hyvin pitkään ja yksityiskohtaisesti millaisen naisen hän tarvitsee ja mitä hän parisuhteelta haluaa.
Kun huomasi ettei tämä taktiikka toimi, alkoi selittämään kuinka ihania, kauniita ja menestyneitä naisia hänellä on ollut.
Siinä oli kyllä harvinaisen vastenmielinen mies ö.ö
Tuollaiset kourimiset on kaikista pahimpia ja niitä tuntuu minulle sattuvan usein, koska olen monesti yksin liikkeellä keikkoja katsomassa. Samaten kaikki valmiit iskurepliikit ovat aivan käsittämättömän noloja mutta näistä yleensä pyrin kuitenkin jatkamaan keskustelua, koska niiden käyttäminen ei välttämättä kerro kuin arkuudesta naisten kanssa.
Hauskoista tapauksista mieleen on jäänyt ainakin kun keskustelin erään varsin mukavan nuoren miehen kanssa jo toista tuntia ja kun puhetta tuli iästä sanoin rehellisesti olevani 28-vuotias. Tyyppi totesi aidosti täysin hämmästyneenä "Niin vanha!" (itse oli 20v.) ja minulta meni fiilikset, vaikka käytännössä tuon olisi voinut ottaa kohteliaisuutenakin.
Eräs urpon näköinen mies tuli silloisella Kampin linja-autoasemalla reppu selässä kysymään: "Pidetäänkö kädestä siihen asti, että bussi tulee?"
Vastasin, ettei pidetä.
Siihen hän: "Eikö ole ihmeellistä, että juuri me tapasimme nyt tässä...?"
Blaah, tosiaan, ei oo autiota kaupungin keskustassa ja keskellä päivää :D
Anna edes säälistä, sanoi kaveri narikassa. Oltiin siis jonottamassa takkeja, enkä ollut nähnyt tyyppiä ennen. Ja tämä oli eka repla.
Pakenin paikalta.