Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin iskemisyritys ikinä?

Vierailija
03.04.2013 |

Kaikki eivät ole tietenkään mitään ruuneperejä, mutta on sattunut kohdalle mitään käsittämättömän huonoa tai mautonta?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies tuli täydellä baarin tanssilattialla heilumaan viereeni ja tarjosi siiderituoppiaan ehdottaen "Juo siitä itsesi mukavaksi!". En hänelle tuon jälkeen kauhean mukava yllättäen ollut..

Vierailija
2/40 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi vittu tekis mieli päästä hieromaan noita pompuloita (rintojani)." Totesi noin 40v mies kihlasormus sormessaan. Kun kieltäydyin kunniasta sanoen ettei ole tapana iäkkäisiin sekaantua ja lähdin kävelemään, mies sai totaaliraivarit ja jäi pöytään uhoamaan kavereilleen. =)

Vierailija
4/40 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 22:57"]

Eräs ala-asteaikainen luokkakaverini tuli baarissa kertomaan minulle ja kahdelle kaverilleni kuinka hän on lastenlääkäri, ollut nato-joukoissa Kosovossa, jne. Yhteinen luokkakaverimme yritti pariin kertaan sanoa väliin, että hei Matti tää tässä on Maija meidän luokalta. Ei ottanut Matti kuuleviin korviinsa vaan tarina muuttui koko ajan hurjemmaksi. Huonon tästä teki se, että tapahtuman aikaan emme olleet vielä täyttäneet kahtakymmentäkään, joten aika nopeasti oli Matti erikoistunut lastenlääkäriksi...

[/quote]

Luokkakaverille kävi open suhteen samalla tavalla. Lukion ope tuli esittäytymään jonain muotityyppinä humalapäissään.

Vierailija
5/40 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös tullut yläasteaikainen opettaja kännissä sönköttämään iskuyrityksiä. Hyvännäköinen mies, mutta meni naimisiin meidän suruksi, ei tosin enää lukiossa surettanut, kun selvisi millainen tyyppi sekin oli... Ei herunut multa ainakaan. Se ei siis tunnistanut minua.

Vierailija
6/40 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän päälle parikymppisenä ystäväni seurusteli hetken aikaa meikein kaksi kertaa itseään vanhemman miehen kanssa. Mies oli jonkin sortin taiteilija, se kai ystävääni viehätti. Ällöttävä tyyppi kuitenkin : (

Joskus vuosia myöhemmin olin työkavereiden kanssa paikallisessa kuppilassa. Sama "taiteilija" tuli ensin pokkana hivelemään hiuksiani ja sanoi : "Kai sä annat, kun kaveriskin antoi."

Vierailija
7/40 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisessa kirjakaupassa tapahtui tämä.

Katselin sarjakuvia hajamielisenä kun viereeni liimaantui sellainen ällö, läski, haiseva vanhapoika jolla oli pullonpohjalasit ja paskainen lippis. Täyttä seksiä siis. Hän siinä jotain ähisi ja sitten naama punaisena alkoi selittämään asperger-tyylisesti sarjakuvasta, jota parhaillaan selailin. "Ahaa, vai niin", nyökkäilin kohteliaasti ja poistuin pikkuhiljaa paikalta. Pääsin parin hyllyvälin päähän...ja tyyppi oli taas kiinni minussa! Otin satunnaisesti erään kirjan ja käänsin selkäni miehelle, muka uppoutuen kirjan takakannen tekstiin. Pahaksi onnekseni kirja oli eräs miehen lemppari ja hän innostui kun kuvitteli että meillä olisi samanlainen kirjamaku. Jotenkin jutut päätyivät Saksaan(??) ja mies sitten nokkelasti kysyi tönkkösaksalla, että haluaisinko nähdä hänen "paloletkunsa"...silloin tuli minulle lähtö! :D

Vierailija
8/40 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virttynyt ja pöhöttynyt, arviolta viiskymppinen äijä Sokoksen yökerhossa: "Anna nyt p...ua, mulla on tänäan synttärit." Sormus sillä sormessa, ja oli vetänyt trendikkäästi brieffit näkyviin housunkauluksesta.

No, ei irronnut sit kuitenkaan meikältä. :)

Vierailija
9/40 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normisti käy baareissa tmv. mutta erään kerran olin kulkeutunut yökerhoon parim ystäväni mukana koska halusimme päästä katsomaan siellä pidettäviä missikisoja. Eräs kaljupäinen nuori mies tuijotteli minua pitkin iltaa parin pöydän päästä jossa istui hänen seuranaan mies ja nainen. Pitkät katseet olivat häiritseviä ja yritin ignoorata kohteliaasti hänet katselemalla mahdollisimman vähän sinne päin. Noin tunnin päästä hän hilautui metri kerrallaan viereeni ja kysyi ensimmäisenä: "Onko sulla melanooma? :)" En tähänkään päivään mennessä ole keksinyt mistä hänelle sitä tuli mieleen kysyä. Muutaman kysymyksen hän vielä esitti ikääni ja työpaikkaani liittyen ja sitten tein selväksi etten todellakaan ole kiinnostunyt nyt hänen kanssaan juttelemaan. Pelkästään jo se ensimmäinen kysymys oli täysin idioottimainen.

Vierailija
10/40 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 01:04"]

En normisti käy baareissa tmv. mutta erään kerran olin kulkeutunut yökerhoon parim ystäväni mukana koska halusimme päästä katsomaan siellä pidettäviä missikisoja. Eräs kaljupäinen nuori mies tuijotteli minua pitkin iltaa parin pöydän päästä jossa istui hänen seuranaan mies ja nainen. Pitkät katseet olivat häiritseviä ja yritin ignoorata kohteliaasti hänet katselemalla mahdollisimman vähän sinne päin. Noin tunnin päästä hän hilautui metri kerrallaan viereeni ja kysyi ensimmäisenä: "Onko sulla melanooma? :)" En tähänkään päivään mennessä ole keksinyt mistä hänelle sitä tuli mieleen kysyä. Muutaman kysymyksen hän vielä esitti ikääni ja työpaikkaani liittyen ja sitten tein selväksi etten todellakaan ole kiinnostunyt nyt hänen kanssaan juttelemaan. Pelkästään jo se ensimmäinen kysymys oli täysin idioottimainen.

[/quote]

jos se oli lääkäri?

Vierailija
11/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä omasi?

Vierailija
12/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajamäen baarissa noin 50-60 v selvästi varsin alkoholisoitunut mies tuli tuijottamaan mua ja sanoi ihme murteella "notta mitäs jos myö lähettäis kusivehkeitä yhtehen sovittamahan". 

Vierailija
13/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks erittäin humalainen jantteri istui mun lähelle ja siirtyi koko ajan lähemmäs. En oikein tykännyt, vaan siirryin vastaavasti koko ajan kauemmas. Tyyppi lähti jossain vaiheessa suuttuneena pois. Koko aikana hän ei sanonut sanaakaan.

Vierailija
14/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vonkasi kertoen että on oikeastaan tekemässä minulle palvelusta, koska hän on todella hyvännäköinen. (Ei edes ollut, mutta se on jo aiheen vierestä.)

Ei ollut huumoria, ihan tosissaan oli. Ja tuohtunut kun ei irronnut.

Mikä tässä on ikävintä on ettei se edes ollut vieras juoppo baarista, vaan olin sen kanssa ihan selvin päin treffeillä, joille hän oli minut pyytänyt vaikutettuaan aiemmin ihan normaalilta.

Vierailija
15/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kertoi kuinka on istunut edellisen tyttöystävän pahoinpitelystä vankilassa ja nyt ei sellaista pääse tapahtumaan, koska hällä on uudet ja toimivat skitsofrenialääkkeet. Kivat hälle.

Vierailija
16/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tässä.

Missä asut? Voisin tulla kylään. Mennääks panee. 

Aijai nyt kyllä panettais. Tai vielä pahempi: haetaan bisset ja mennää panee. 

Hohhoijaa väsyttää, voinko jäädä nukkumaan tohon sohvalles tai sun viekkuun... 

Ehdotuksia noihin mokiin. 

Missä asut? Tarjoa kahvit tai teetä. Mennään suolakurkulle (panee)

Aijai nyt tekisi mieli suolakurkkua. Haetaan suolakurkut ja mennää syömään ne.

Hohhoijaa panettaa, ollaankohan me tarpeeksi tuttuja panemaan vai siirränkö itseni omaan kämppääni?

Vierailija
17/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaveri keskikoulussa: "Anna vittua!"

En antanut.

Vierailija
18/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaritiskillä juttelin ihan tavallista small talkia ihan tavallisen oloisen ja näkköisen kundin kanssa. Yhtäkkiä hän ehdotti siirtymistä hänen hotellihuoneeseensa, mistä kieltäydyin. Hän alkoi kovaan ääneen huutaa, että JAAHA, hän ei kelpaa, kun hänellä on kampurajalka!

Saattoi ollakin kampurajalka, en tiennyt kun en ollut nähnyt hänen kävelevän. Sanoin, että jos et lakkaa häiriköimästä, pyydän portsaria poistamaan sinut täältä. Ei ollut kaveri mielissään ja yritti uudestaan korottaa ääntään, jolloin baarimikko tuli sanomaan hänelle, että on aika vaihtaa paikkaa. Kaveri katsoi minua tosi katkerasti mennessään ja kyllä hän tosiaan ontui, en sitten tiedä, oliko kampurajalka vai ei. Puistattava kokemus!

Vierailija
19/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 21:13"]

Mikä omasi?

[/quote]

Oman isän ikäinen asiakas taputteli takamuksille töissä sanomatta sanaakaan.

Vierailija
20/40 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa joku isäni ikäinen mies (olin itse tuolloin 18v) painautui tiskillä takaa ihan täysin perseeseeni kiinni ja ähisi että "haluutko munaa?". No en halunnut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi