Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuori nainen suostuu "toiseksi naiseks"?

Vierailija
03.04.2013 |

Nuorenahan sitä ollaan itsevarmoja, ainakin pitäisi olla, ja maailma auki. Kaikki mahdollisuudet käsillä, suuri rakkaus odottamassa Juuri Minua - eikä niin, että Myös Minua.

tämä kiinnostaa minua todella. Miksi joku nuori nainen suostuu olemaan se toinen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:58"]

Komppaan neljättä kirjoittajaa. Saa seksiä ja huomiota ilman sitoutumista ja normaalia arkea. Lisäksi voi olla lähes varma, että mies ei ala itkeä perään vaan suhteen voi lopettaa milloin tahansa.

[/quote]

Aivan. Sehän on yhteinen tila se rakkaus. 

Tässä kuvitellaan että vain nainen rakastuu ja mies panee. Mies vaan aina panee ja hässii otsa hiessä... Tulee paha mieli teidän mieskuvastanne. Toki mies kyllä panee ja hässii ja tekee kaikkea muutakin. 

T: 11cm mies

Tehän pidätte miehiä aika tunteettomina paskoina.

Eikö tule mieleen että miehelle tekee kipeää tuo tilanne? 

Ei suhdetta noin vain lopeteta. En ainakaan usko kaikista miehistä tuollaista. 

[/quote]

Vierailija
22/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:58"]

Komppaan neljättä kirjoittajaa. Saa seksiä ja huomiota ilman sitoutumista ja normaalia arkea. Lisäksi voi olla lähes varma, että mies ei ala itkeä perään vaan suhteen voi lopettaa milloin tahansa.

[/quote]

Aivan. Sehän on yhteinen tila se rakkaus. 

Tässä kuvitellaan että vain nainen rakastuu ja mies panee. Mies vaan aina panee ja hässii otsa hiessä... Tulee paha mieli teidän mieskuvastanne. Toki mies kyllä panee ja hässii ja tekee kaikkea muutakin. 

T: 11cm mies

Tehän pidätte miehiä aika tunteettomina paskoina.

Eikö tule mieleen että miehelle tekee kipeää tuo tilanne? 

Ei suhdetta noin vain lopeteta. En ainakaan usko kaikista miehistä tuollaista. 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies viestittää naiselle statusta ja kelpoisuutta. Naisen näkökulmasta miehen penis marinoituu herkulliseksi vieraissa koloissa. Miehellä taas menee kaikki kiinnostus naiseen, jos tietää tämän jo seurustelevan ja naisen seurustelu- ja seksihistoria ällöttää miestä.

Vierailija
24/29 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ilkeitä ja kateellisia kanssasisarilleen ja nauttivat siitä, kun saavat viedä jonkun toisen "omaa". Siksi nainen suostuu toiseksi naiseksi.

Vierailija
25/29 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas näkisin asian niin, että toisena naisena olo parikymppisenä on itsenäisen kovan naisen tahto!

Uraa tehdään ja toimitaan ja säännöllistä panoa vailla. vrt panokaveri. Ei haluta vielä miestä jalkoihin stressaamaan, saati sitten lapsia.

Joko varattu mies tai vanhempi rikkaampi mies. Iisii!

Kaikki ei ole todellisen rakkauden perään, tai sitten on järkevää odottaa.

Vierailija
26/29 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, helppoa seksiä ilman sitoumuksia he hakevat. En tiedä, mistä tuo on keksitty, että kakkonen uskoisi tai toivoisi miehen jättävän vaimonsa hänen takiaan, vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, kyllä parisuhteen helpommin saa iskemällä vapaan miehen. Mutta kuka nuori nainen parisuhdetta kaipaisi? Silloin joutuu vain kotiorjaksi miehen likaisia kalsareita pesemään ja joku toinen nainen saa kaiken seksin! Niinhän sitä sanotaan, että miehelle paras tapa saada seksiä on hankkiutua parisuhteeseen ja naiselle paras tapa on hankkiutua eroon parisuhteesta...

Vierailija
27/29 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:38"]

Kokemattomuuttaan, hölmöyttään, hullantuneena jne.. Helppoja paloja nuoret, epävarmat tytöt ovat vanhemmille kokeneille miehille, ihan sama miten kaniista tytöstä on kysymys. Itsetuntoa ja omaa päätä ei vaan ole vielä riittävästi. Kyllä ne casanovat osaa hurmata.

Yksi opiskelukavereistani tällaiseen haksahti ja häneltä kesti monta vuotta toipua, kun suhde päättyi - ikisinkuksi hän jäi, joten ei sitten tainnut kokonaan toipuakaan.

[/quote]

Allekirjoitan yllä olevan. Itse olin aluksi tietämättäni ns. "toinen nainen" usean vuoden ajan hieman yli kaksikymppisenä. Kyseessä oli vieläpä elämäni ensimmäinen miesystävä. Olin ihan nätti, hoikka, ujo opiskelijatyttö ja hän oli yli viisikymppinen supliikkimies, johon ihastuin. Kuvittelin itseni jotenkin niin rumaksi ja surkeaksi, että nuoret miehet eivät minusta olisi kiinnostuneita ja lisäksi ko. mies huomasi heikkouteni ja osasi hyödyntää niitä. Lisäksi en edes tiennyt olevani toinen nainen aluksi. Lopetin suhteen pian sen jälkeen, kun sain tietää hänen puolisostaan. Ko. suhteesta toipumiseen meni itselläni useita vuosia (olin myös lähellä itsemurhaakin tuolloin) ja ihmettelen itsekin jälkikäteen, että miten saatoinkaan olla niin naiivi huonon itsetuntoni vuoksi. Jos saisin elää elämäni uudelleen, en enää tekisi samaa virhettä.

Vierailija
28/29 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle parikymppinen nainen. Ollut erilaisissa parisuhteissa, parhaillaan kihloissakin.

Ja tällä hetkellä olen se toinen nainen. Ja menimmepähän vielä rakastumaan toisiimme, vaikka tarkoitus oli vain panna. Tätä on nyt jatkunut kohta kaksi kuukautta.

Vaan en jaksa stressata. Olen onnellinen juuri nyt. Tiedän, että joskus tämä tulee päättymään (luultavasti piankin, kun tämän miehen vaimo on viimeisillään raskaana) ja se tulee satuttamaan niin perkeleesti mutta aion nauttia juuri tästä hetkestä. 

Vierailija
29/29 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 01:02"]

Olen päälle parikymppinen nainen. Ollut erilaisissa parisuhteissa, parhaillaan kihloissakin.

Ja tällä hetkellä olen se toinen nainen. Ja menimmepähän vielä rakastumaan toisiimme, vaikka tarkoitus oli vain panna. Tätä on nyt jatkunut kohta kaksi kuukautta.

Vaan en jaksa stressata. Olen onnellinen juuri nyt. Tiedän, että joskus tämä tulee päättymään (luultavasti piankin, kun tämän miehen vaimo on viimeisillään raskaana) ja se tulee satuttamaan niin perkeleesti mutta aion nauttia juuri tästä hetkestä. 

[/quote]

vasta kaksi kuukautta. :) Jotenkin niin lutusia ajatuksia ja aika odotuksia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä