Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuori nainen suostuu "toiseksi naiseks"?

Vierailija
03.04.2013 |

Nuorenahan sitä ollaan itsevarmoja, ainakin pitäisi olla, ja maailma auki. Kaikki mahdollisuudet käsillä, suuri rakkaus odottamassa Juuri Minua - eikä niin, että Myös Minua.

tämä kiinnostaa minua todella. Miksi joku nuori nainen suostuu olemaan se toinen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on odotusta, jos toinen sanoo että tämä tulee päättymään?

Vierailija
2/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö rakastuu siihen huomioon, minkä saa varatulta mieheltä. Ei ole riittävästi elämänkokemusta kyseenalaistamaan miehen vilpittömyyttä. Silloin kaikki tunteet ovat niin suuria, niitä Ainoita Oikeita.

Luulen kyllä, että ne eivät olekaan niitä itsevarmoja ja vahvoja nuoria naisia, jotka toisiksi naisiksi suostuvat, vaan lapsuudessaan jotakin vaille jääneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ystäväni tuohon rooliin nuorena haksahti ja ainakin heidän mukaansa oli kiva, että miehellä oli jo talo ja varallisuutta valmiiksi, ei tarvinnut kuulemma alusta aloittaa. No, huonostihan siinä kävi.

Vierailija
4/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:38"]

Kokemattomuuttaan, hölmöyttään, hullantuneena jne.. Helppoja paloja nuoret, epävarmat tytöt ovat vanhemmille kokeneille miehille, ihan sama miten kaniista tytöstä on kysymys. Itsetuntoa ja omaa päätä ei vaan ole vielä riittävästi. Kyllä ne casanovat osaa hurmata.

Yksi opiskelukavereistani tällaiseen haksahti ja häneltä kesti monta vuotta toipua, kun suhde päättyi - ikisinkuksi hän jäi, joten ei sitten tainnut kokonaan toipuakaan.

[/quote]

Ei se ihan näin kuitenkaan mene. Suurin osa nuorista mimmeistä ei ikävä kyllä ole kiinnostuneita vanhoista miehistä.

t. Mies

Vierailija
5/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:58"]

Komppaan neljättä kirjoittajaa. Saa seksiä ja huomiota ilman sitoutumista ja normaalia arkea. Lisäksi voi olla lähes varma, että mies ei ala itkeä perään vaan suhteen voi lopettaa milloin tahansa.

[/quote]

Niinpä. Itse en miehenä haluaisi tuollaista - noin pinnallinen ja turha en ole.

Tehän pidätte miehiä aika tunteettomina paskoina.

Eikö tule mieleen että miehelle tekee kipeää tuo tilanne? 

Ei suhdetta noin vain lopeteta. En ainakaan usko kaikista miehistä tuollaista. 

[/quote]

Vierailija
6/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ne ei vaan saa vapaata miestä. Ne kelpaa vaan jollekulle kakkosvaihtoehdoksi. Täydentämään sitä oikeeta parisuhdetta.

2) Ne ei haluu oikeeta, aitoa parisuhdetta, koska eivät pidä itseään sen arvoisena. Pelkäävät, että arki paljastaa oman epätäydellisyyden. On paljon kivempaa tapailla toista täydellisessä meikissä ja muutenkin keskustella vain kivoista jutuista, haikailla lisää aikaa sen toisen kanssa. Ei tarvi jakaa arkea, kodin ja lapsirumban pyöritystä, ei näyttää omaa hermostumista, omia puutteita. Oikea parisuhde tuo kaikki nämä ja paljon muita asioita pinnalle.

Vierailija
7/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vapaissa miehissä ei ole tarjolla ketään, joka kelpaisi mulle, mutta varatuissa on paljon hyviä.

Vierailija
8/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:16"]

Nuorenahan sitä ollaan itsevarmoja, ainakin pitäisi olla, ja maailma auki. Kaikki mahdollisuudet käsillä, suuri rakkaus odottamassa Juuri Minua - eikä niin, että Myös Minua.

tämä kiinnostaa minua todella. Miksi joku nuori nainen suostuu olemaan se toinen?

[/quote]

Kaikki nuoret eivät todellakaan ole itsevarmoja. Kun vanhempi mies tulee ja lepertelee, koukkuun on helppo jäädä.

Vierailija
9/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus  ihmiset vain rakastuu, olosuhteista huolimatta.

Vierailija
10/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Money talks, pussy walks.

Vierailija
11/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hommassa ei vaihdu raha?

Vierailija
12/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä osa. Saa miehestä parhaat palat; huomiota ja hyvää seksiä ilman sitoumuksia.

Vierailija
13/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä saa kuitenkin pitää oman vapautensa. Ei tarvitse jakaa mitään perhehelvettiä, vaan nauttia seksistä, läheisyydestä ja kaikesta kivasta. Arki ei kuulu salasuhteeseen.

En ole toinen nainen, enkä kovinkaan nuori enää, mutta ymmärrän kyllä miksi joku haluaa olla se toinen.

Vierailija
14/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuuttaan, hölmöyttään, hullantuneena jne.. Helppoja paloja nuoret, epävarmat tytöt ovat vanhemmille kokeneille miehille, ihan sama miten kaniista tytöstä on kysymys. Itsetuntoa ja omaa päätä ei vaan ole vielä riittävästi. Kyllä ne casanovat osaa hurmata.

Yksi opiskelukavereistani tällaiseen haksahti ja häneltä kesti monta vuotta toipua, kun suhde päättyi - ikisinkuksi hän jäi, joten ei sitten tainnut kokonaan toipuakaan.

Vierailija
15/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori haluaa auttaa miestä synnyttämään lapsen, jota ensimmäinen vaimo ei enää saa. Siksi. 

T: 11cm mies

Vierailija
16/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan rakastunut ja kuvittelee pelastavansa miehen joltain arkiselta, tunteettomalta, kiukutelevalta akalta. Ajattelee miehen kokevan jotain ihanaa juuri "minun" kanssani. Luulee, että mies vielä jättää kaiken muun juuri "minun" takiani, koska olen paljon paljon ihanampi kuin se hirveä nainen, jonka kanssa mies on erehtynyt tekemään lapsia - ei kai se mies muuten toista naista olisi hakenut, eihän???

Vierailija
17/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen haluaa pelastaa miehen elämän, sillä se vaimo on narsisti ja pihtari ja kuluttaa rahaa ja teettää kaikki kototyöt miesraukallaan. Lisäksi vaimo nalkuttaa alkon käytöstä ja iltamenoista sekä työmatkoista. Onhan miehellä oikeus toteuttaa itseään ja mikäpä helpompaa kuin saada kaunis ja hyväuskoinen nainen jakamaan tuota kurjuutta seksin merkeissä.

Vierailija
18/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:50"]

On varmaan rakastunut ja kuvittelee pelastavansa miehen joltain arkiselta, tunteettomalta, kiukutelevalta akalta. Ajattelee miehen kokevan jotain ihanaa juuri "minun" kanssani. Luulee, että mies vielä jättää kaiken muun juuri "minun" takiani, koska olen paljon paljon ihanampi kuin se hirveä nainen, jonka kanssa mies on erehtynyt tekemään lapsia - ei kai se mies muuten toista naista olisi hakenut, eihän???

[/quote]

No ei välttämättä noinkaan. 

On paljon myös sellaisia suhteita jossa on ystävällisenä sopimuksena hankittu lapsi ja eletään yhdessä. Lapsi on hankittu monesti siksi että on haluttu tai pyydetty lasta ja ikäkin on alkanut koputella ovelle. 

Moni parisuhdehan muuttuu iän myöten myös tälläiseksi ystäväsuhteeksi. Ystäväsuhde voi olla jo alussa. Toinen mies tai nainen voi olla se rakkaus.

Vierailija
19/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan neljättä kirjoittajaa. Saa seksiä ja huomiota ilman sitoutumista ja normaalia arkea. Lisäksi voi olla lähes varma, että mies ei ala itkeä perään vaan suhteen voi lopettaa milloin tahansa.

Vierailija
20/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:58"]

[/quote]

Tehän pidätte miehiä aika tunteettomina paskoina.

Eikö tule mieleen että miehelle tekee kipeää tuo tilanne? 

Ei suhdetta noin vain lopeteta. En ainakaan usko kaikista miehistä tuollaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan