Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaako naisia seksi ristiinpukeutuvan miehen kanssa?

Vierailija
21.03.2019 |

Nopea Vauva-kysely otsikon mukaisesta aiheesta: itselläni on sellainen seksifantasia, että laittautuisin feminiiniseksi (pitkät hiukset kivasti, meikkiä hyvällä maulla, "kivat" vaatteet) ja harrastaisin "lesboseksiä" kivan naisen kanssa. Mitä mieltä olette asiasta, onko epämiellyttävä vai mielenkiintoinen ajatus? Kyllä tai ei vastaus on parempi kuin ei mitään. Kiitos :)

Olen siis timmi ja tiimalasivartaloinen pitkähiuksinen nuori mies, jolla halu ilmaista läheisyyttä feminiinisyyden kautta.

Kiinnostaako naisia seksi ristiinpukeutuvan miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartaloinen mies?

Vierailija
2/3 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ehkä ihan tuohon ryhtyisi. Mutta ehkä vika on vain minussa. Voisitko muuten ajatella miehen kanssa olemista?

Voisin tässä kertoa mitä me olemme tänä iltana tehneet. Kaikki alkoi siitä, kun suunnittelin huomisia vaatteita ja kysyin mieheltä onko tämä mekko hyvä. Mies siinä sitten jotenkin sanoi, että pitäisi nähdä päällä. Käskin sitten laittaa itsensä päälle sen samalla, kun jatkoin vaatekaapin penkomista.

No, seuraava näky oli mies mekko päällä ja seisokki sojotti helmassa. Totesin, että nyt on vähän lauta, laitetaas rintaliivit alle. Sukkaparit työnsin täytteeksi. Riisuin bokserit ja autoin stringit jalkaan. Oli aika vaikea saada sitä seisokkia mihinkään.

Totesin sitten että tämä narttu on nyt aivan valmis ja päätin dildottaa tämän. Rullasin kortsun mun g-pistehierojan päälle ja aloin hieroa sillä eturauhasta, kunnes mies laukesi. Vähän erilainen ilta.😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kiihoittavaa kun Nainen komentaa pukeutumaan... saa kyllä kalun kovaksi ja mielen nöyräksi :)