Stadi vai lande? Perustelut.
Kommentit (16)
Kaikki tietää maalla toisten asiat, tai uskovat tietävänsä.
Herraviha on hyvä peruste vihata stadilaesie
Äh kun te aina jaksatte. Mikä on stadi ja mikä on lande? Kuka sen määrittää.
Lande. Vähemmän ne gr uja. Ihan kuin Suomi ennen vanhaan.
Hohhoijaa. Niin kuin Stadi olisi Suomen ainoa kaupunki ja muu maa vain loputonta landea. Ei tällaisiin jaksa sanoa oikein mitään. Muutenkin Stadin ylistäminen on huvittavaa kun kyse ei todellakaan ole mistään isosta tai merkittävästä kaupungista globaalissa mittakaavassa.
Maalla on aivan kauheaa. Ei palveluita, ei hyviä ruokia, kaupoissa huonot valikoimat, ihmisillä ei normaaleita vuorovaikutustaitoja.
Stadissa on vähän kesämökkejä. Landella on useitakin
Vierailija kirjoitti:
Muutin skutsiin vaikka olen paljasjalkainen stadilainen. Ei vaan jaksanut kuunnella sitä mölinää ja niiden kaapumammojen ja kaapu-ukkojen haju oli kanssa niin kuvottava että muutin tänne kesähuvilalle pysyvästi.
En ole nähnyt kylillä väärän värisiä kuukausiin.
Lande. Jo siitäkin syystä ettei siellä näe Kunniakansalaisia.
Jep, ei se stadi ole enää se mikä joskus oli, ei hyvällä tahdollakaan viihdy siellä enää. Väreistä en tiedä mutta omituista porukkaa on pesiytynyt joka paikkaan. Maalla saa ja voi hengittää vapaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin skutsiin vaikka olen paljasjalkainen stadilainen. Ei vaan jaksanut kuunnella sitä mölinää ja niiden kaapumammojen ja kaapu-ukkojen haju oli kanssa niin kuvottava että muutin tänne kesähuvilalle pysyvästi.
En ole nähnyt kylillä väärän värisiä kuukausiin.
Sipooseen sitten muutit?
SIellähän on hurreja, pakkoruotsalaisia!
Lapsena katselin televisiosta ja VHS-kasteilta Muumeja.
Minua pelotti se mörkö, jolla oli burkha päällä. Äiti sanoi, että mörköjä ei olemassa. Sitten mentiin käymään Itäkeskuksessa...
Onko Iisalmi myös Stadi? Jos on, niin Iisalmen kaupunki on parempi, kuin Iisalmen maalaiskunta
Stadi tarkoittaa kaupunkia, ei Helsinkiä. Vastasin tietysti että stadi. Helsingissä en haluaisi asua, mutta tässä stadissa kyllä.
Kyllä maalla on ihquu lol OMG!