Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauva liikkua supistuksen aikana?

Vierailija
03.04.2013 |

Joo sori, päivän tyhmä kysymys...

Muta kun en tiedä nyt oikein että sattuuko vain koska vauva liikkuu ja on vähemmän tilaa, vai onko supistus samalla, ja sen takia tekee erityisen kipeää....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää lapsi alkaa oikein riehumaan supistusten aikana :(

Vierailija
2/4 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 23:08"]

Mulla tää lapsi alkaa oikein riehumaan supistusten aikana :(

[/quote]

Sama homma. Työntää vastaan ja puskee päätään suolta vasten niin että juoksun kanssa on vessaan päästävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraskaudesta mun mielestä vauva ei kyllä juurikaan voi liikkua jos on oikein tiukka supistus. Mulla on joskus vauvan jälka jäänyt hankalasti kyljen alle kun on supistanut ja se kävi todella kipeää. (Olen lyhyt).

Etkö erota supistuksia ja liikkeitä? vai mitä tarkoitit?

Molemmat kyllä voi käydä kipeää, mutta nehän tuntuu aivan eriltä! "Kevyessä" supistuksessa vauva on mulla ainakin päässyt liikkumaan. Mutta supistuksetkin kai tuntuu erilaisilta eri ihmisillä. Mä erotan ne selvästi, sillä ne tuntuu ahdistavan puristavilta koko kohdun alueella ja oma hengitykseni vaikeutuu.

Vauvan liikkeet taas on muljauksia tai potkuja tai venyttelyjä. Usein voi ottaa vauvaa melkein kantapäästä kiinni, jos se oikein työntää sitä vatsanahkaa kohti :D

Vierailija
4/4 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski vai epävarma olo että onkohan nää nyt supistuksia sitten, kun koko maha on ihan kireä, ja sattuu, ja sit tuntee vielä kaikenlisäksi miten vauva kääntyy nahan alla.. 

Niin ajattelin että ehkä ei olekaan supistus, vaan jotenkin vain maha kiristyy vauva jumpan takia. 

Mutta auts, kyllä nämä nyt supistuksia on.. Saisivat vain voimistua kunoolla että pääsisi synnyttämään, ihan kypsä olooni kun vauva on jo niin matalalla että tuntuu kuin olisi keilapallo jalkojen välissä ja joka liike sattuu.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän