Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakkee!!

Vierailija
03.04.2013 |

Minulla on ihan kummallisia oireita tai mitä nämä nyt linevätkin.

Tässä vähän listaa:

-armoton jano, joka vaivaa pitkin päivää

-rintakehän ihon väri on jotenkin epätasainen. Tämän saatan kyllä kuvitellakin. Nyt vain paniikissa syynään itseäni hullun lailla.

-väsymys on niin hirveä, että piti yrittää äsken täällä töissä salaa olla hetki pitkällään. Kotona nukahdin eilenkin väkisin heti kun sohvalle pääsin. Tätä näin pahaa väsymystä ei ole jatkunut kuin nyt kaksi päivää. Mutta tämä tuntuu siltä, etten selviä tästä, koska töissä olisi pystyttävä olemaan hereillä ;D

-heräilyt aamuyöstä. Tätä on jatkunut viikon. Tästähän tuo päivällä ilmaantuva väsymyskin johtuu.

Tuossapa nuo tärkeimmät ja ensimmäisenä mieleentulevat. Ja raskautta älkää ehdottako, sillä menkat ovat alkamaisillaan. Eilisestä asti olen side pöksyissä vaeltanut... odotellen, että vuoto runsastuu.

Stressiä voisin epäillä, vaikken tietoisesti mistään stressaakaan. Mutta eikös yöheräilyt liity stressiin usein? Toisaalta jano ja laikukkuus iholla tuskin ovat stressin syytä.

Ai niin, melkein tärkein unohtui. Minua on huimannut jo varmaan viikon ellei kaksikin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oot varma, ettet ole raskaana? Voihan tuo liittyä noihin alkavin menkkoihinkin, ja toki huimaus voi johtua tuosta väsymisestä ja univelasta aivan yhtä hyvin. Mulla ainakin jano on menkkaoire, juon ihan hulluna enne menkkojen alkua ja sitten ravaan vessassa kun ne menkat on alkaneet. Oon ajatellut että elimistö huuhtelee itse itseään vuodon aikana? Mutta niin uskomattomalta kuin se tuntuukin alkuraskauden vaivat on tosi samanlainet kun menkkavaivat.

Vierailija
2/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritauti. Mittauta paastosokeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vit

B-vit

C-vit

mineraalit

Vierailija
4/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen melko varma, etten ole raskaana. Minulla on ennestään kolme lasta, eikä koskaan ole ollut yhtään vuotoa kun raskaus on alkanut. Ja joo, tietysti jokainen raskaus on erilainen, mutta kai se on enneminkin harvinaista kuin yleistä, että menkat tulevat raskaudesta huolimatta.

Jano on joskus myös minulla ennen menkkoja, nyt vain tuntuu, ettei mikään riitä.

Huimaus alkoi ennen väsymystä ja yöheräilyjä, joten se ei johdu väsymyksestä.

Vierailija
5/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ravinto ja sä juot riittämättömästi.

Kahviakin saatat juoda liikaa.

Sun tarttee urheilla maltillisesti illalla ennenkö menet nukkumaan. Juo vaikka lasi lämmintä maitoakin. Ja riittävän ajoissa nukkumaan. 

syö pitkin päivää, pidä huoli että saat tarpeeksi vitamiineja ja hivenaineita.

Rasvaa ihoa ja relaa. Jos on vaikeaa elämä niin mene terapiaan. Et tartte lääkkeitä vaan paremman elämänhallinnan.

Vierailija
6/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 6 diagnoosista ja ohjeistaXD

Vierailija
7/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetestä epäilen minäkin. Mieheni nukkui ja joi ja nukkui ja joi. Tätä en tajunnut että ei ollut normaalia vaan pistin työstressin ja uupumuksen piikkiin. sitten vaihtoi työpaikkaa ja työhöntulotarkastuksessa selvisi että sokerit hälyyttävästi kohollaan. Samantien joutui insuliini pistoksille. Ei riittänyt enää tabletit. Käy ihmeessä terveyskeskuksessa mittauttamassa sokerit. ja pikinmiten.