1,5-vuotiaani toi mulle juuri lautasellisen mämmiä.
Siis leikkimämmiä. Lapseni kiikuttaa mulle usein kahvia, kaakaota ja kakkua, mutta äsken, kun kysyin, mitä lautasella on, sain kuulla sen olevan mämmiä. Ihanaa, että lapsi on tällä tavalla ajan hermolla!
Kommentit (5)
Meillä taas saunaan ei voi ottaa mitää kippoja tai kuppeja mukaan, koska muuten saunominen menee pelkäksi kylpyveden juomiseksi...
Ap
Meillä taas saunaan ei voi ottaa mitää kippoja tai kuppeja mukaan, koska muuten saunominen menee pelkäksi kylpyveden juomiseksi...
Ap
Voi niitä aikoja kun lapsi oli pieni :-). Meidän poika piti kesämökillä saunaneteisessä pikkuleipäpuotia, jossa myi minulle pikkuleipiä. Hiekkalaatikolla hän teki paljon erilaisia eksoottisia keittoja, joita sai aina olla maistamassa, tyyliin hauki-sitruuna-kanelikeitto :-).
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 09:13"]
Voi niitä aikoja kun lapsi oli pieni :-). Meidän poika piti kesämökillä saunaneteisessä pikkuleipäpuotia, jossa myi minulle pikkuleipiä. Hiekkalaatikolla hän teki paljon erilaisia eksoottisia keittoja, joita sai aina olla maistamassa, tyyliin hauki-sitruuna-kanelikeitto :-).
[/quote]
Kyllä tämä kasvamisen seuraaminen vauvasta pieneksi lapseksi, jolla on mielikuvitus ja mielipiteitä, on huikeaa.
Mies tuossa juuri sanoi, että lapsen nukuttaminen illalla on kyllä välillä työlästä, mutta toisaalta aika, jolloin lapsen saa nukkumaan pientä pellavapäätä silitellessä, on lyhyt ja sitä sitten vanhana muistellaan.
Ap
Muistan tuon ajan. Meillä vaan ne kahvikutsut oli usein saunassa (siellä kun sai laittaa kuppeihin oikeaa vettä). Onneksi nykyään saan saunoa ilman "kahvitusta" ja juoda sen oikean kahvini keittiönpöydän ääressä.