Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Family guy, annatko lapsesi katsoa?

Vierailija
21.03.2019 |

Ihmettelen lähetysaikaa ei ole sisällöltään lasten ohjelma.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin suosikki, ollut jo monta vuotta.

Vierailija
2/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna ekaluokkalaisen katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna, ei ole sisällöltään kenenkään ohjelma. Aivot syövyttävää roskaa.

Vierailija
4/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan katsoa.

Nuorimmainen täyttää ensi kuussa 20...

Vierailija
5/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme anna katsoa, sisältö muutenkin aika ohutta höttöä. Mielestämme ei sovi alle 18v.

Vierailija
6/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan katsoa. 9 ja 11-vuotiaat lapset.

Vähän sama kuin itse katsoin Simpsoneita pienempänä. Ne aikuisten jutut meni yli hilseen enkä niistä mitenkään kärsinyt. Korkeintaan ihmettelin miksi äiti ja isä nauraa vaikka ne eivät sanoneet mitään lapsesta hauskaa.

Vierailija
7/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että se on lastenohjelma ja luin tekstitystä lapsenlapselle. En kyllä kovin pitkään lukenut ja lähdettiinkin sitten lättyjen paistoon.

Vierailija
8/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia.

Vierailija
9/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin itse katsoin Simpsoneita pienempänä. Ne aikuisten jutut meni yli hilseen enkä niistä mitenkään kärsinyt. Korkeintaan ihmettelin miksi äiti ja isä nauraa vaikka ne eivät sanoneet mitään lapsesta hauskaa.

Ei todellakaan ole Simpsoneiden kaltainen, vaikka ei Simpsonitkaan sovi lapselle.

Vierailija
10/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noi sitä katsonut joskus. Pojat on 11- ja 14-vuotiaat.

Vierailija
11/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole Simpsoneiden kaltainen, vaikka ei Simpsonitkaan sovi lapselle.

No en minä ole siinä mitään sen kummempaa huomannut, eivätkä ole lapsetkaan. Tosin omat lapset eivät ole niin herkkiä koska en ole ihan tarkoituksellakaan suojellut heitä kaikelta.

Meillä lapset saavat katsoa aika pitkälle mitä haluavat, esim. kauhu-komedioita kuten Bad Taste, Witches tai Dead Alive. Harry Pottereita jne. Eivät ole saaneet traumoja. 

Nämä traumoja lapsilleni aiheuttaneet leffat ovat olleet näitä Kotia Kohti-leffat, Karhu (jossa emokarhu jää kivivyöryn jalkoihin), Dumbo, Leijonakuningas jne.  Jotka ovat kaikki lapsille suunnattuja elokuvia. Näitä ollaan jouduttu käymään läpi lasten pahan mielen takia.

Vierailija
12/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskannan päällesi

Vierailija
13/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annanko lapseni katsoa mitä?

T. Family guy

Vierailija
14/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen ihmetellyt noita lähetysaikoja. Itse katson, mutta pienten lasten en kyllä antaisi katsoa. En edes 12-vuotiaan.

Vierailija
15/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/20 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus koittanut Family Guyta katsoa mutta ei oikein nappaa,on vähän niinkun köyhän miehen Simpsonit

Vierailija
17/20 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, mutta jos olisi niin en välttämättä antaisi katsoa. Sen verran siinä on suoria seksijuttuja verrattuna vaikka Simpsoneihin. Itse löysin sarjan 13-15-vuotiaana, sen ikäiset ne vitsit jo tajuaa.

Vierailija
18/20 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simpsonit on huomattavasti "siivompi" ohjelma kuin Family Guy. FG:ssä on rumempaa kielenkäyttöä ja aikuisempia aiheita. 

Antaisin noin 13-vuotiaan katsoa jo mitä tykkää, ei voi kuitenkaan estää että se näkee niitä koulussa. Nuorempien en antaisi.

Vierailija
19/20 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei katota, Minusta se on vaan aivan idiootti sarja ollut aina ja teinitkin totesi ,että ei kiitos, kun kuulivat millaisia piirrettyjä se tuottaja tekee mm. Englannin kuninkaallisen perheen alaikäisistä lapsista. Hyvin on pärjätty ilman.

Vierailija
20/20 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7-vuotias katsoo South Parkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi