Miksei nykyteineillä ole enää fritsuja?
Tuli vaan mieleen, kun olen siivoojana eräällä nuorisotalolla. Teineillä ei näy fritsuja lainkaan. Ihan vilpittömästi ihmettelen näin 90-luvun nuorena. Mitä nuoret nykyään puuhaavat vapaa-ajallaan/iltaisin?
Kommentit (9)
Nykyteinit menee suoraan asiaan. Ei tuollaista imeskelyä enää harrasteta ollenkaan. Ei ole enää pitkään aikaan.
Tuskin edes tietävät mitä fritsu tarkoittaa.
Ennen seurusteltiin pitkään ja oltiin käsikädessä, nyt se on vain seksiä ja tosi paljon nuorempana.
Ei nyt ole aikaa mitään fritsuja tehdä kun teinit on naama kiinni älypuhelimissa 24/7.
On niillä.
Ovat vaan nykyään metriä alempana.
Niin no, ysikytluvulla jotkut parit teki ihan tahallaan niitä fritsuja, että voi sitten koulussa näyttää toisille et on aikuinen ja harrastaa ”aikuisten asioita”.. tiedän pari tyyppiä, jotka teki myös itselleen esim. pölynimurilla, kivat oli jäljet... minulla ei koskaan ollut, koska olin ujo ja hiljainen, eikä ollut koskaan poikaystävää. Nykyisin (vajaa nelikymppisenä) mieheni tekee joskus kiusallaan ”lontteja” kaulaani ja kyllä on kiva sitten peitellä niitä meikillä ja poolokauluksilla etteivät töissä näe... ehkä nuoret naiset meikkaavat enemmän ja paremmin kuin aikaisemmat sukupolvet..? Luulen kyllä myös, että nykyajan nuoret hyppää suutelusta suoraan vähintään suuseksiin...huolestuttavaa...
Vierailija kirjoitti:
Nykyteinit menee suoraan asiaan. Ei tuollaista imeskelyä enää harrasteta ollenkaan. Ei ole enää pitkään aikaan.
Tuskin edes tietävät mitä fritsu tarkoittaa.
Ennen seurusteltiin pitkään ja oltiin käsikädessä, nyt se on vain seksiä ja tosi paljon nuorempana.
En tiedä mikä tulos olisi isommalla otoksella, mutta itse väittäisin ihan päinvastastaista. Omassa lähipiirissä ei juuri ole edes mitään kokeiluja ollut nuorilla. Kun seurustellaan, seurustellaan kunnolla. Ei mitään sekoiluja eikä yhden illan juttuja.
Noloa ja junttia tehdä näkyviä fritsuja. Se on huomiohuoraamista. Fritsut löytyy vähän alempaa ja suuseksi yleistynyt entistä enemmän. Toinen vaihtoehto tietysti on se, että nykynuoret harrastavat sexiä entistä vähemmän, koska ovat enemmän puhelimissaan kiinni.
Ei niitä ysärilläkään ollut kuin junteilla. Ja edelleen on junteilla, mutta ilmeisesti niitä on aiempaa vähemmän.