Huh minkä horoperseen näin kaupassa!
Naisella vaaleat farkkulegginsit ja lyhyt vyötörölle ulottuva takki. Valtava takamus ja mieletön leveä vako pakaroiden välissä.
Kommentit (27)
4 no meinasin kuvan napata ja laittaa tänne jakoon, mutta en tohtinut.
heheheh taisit saada jotain kiksejä siitä kun jäi ihan mieleen pyörimään ja piti oikeen keskustelukin siitä tulla alottaan.
Tämä kertoo lähinnä siitä, että kyseinen "horoperse" oli jollain tapaa sinulle todella tärkeä kokemus, kun se jäi mieleesi noin tarkkaan ja halusit käyttää aikaasi siitä tänne kirjoittamiseen. Ehkä se jollain tavalla kuvasti sinua itseäsi, sitä mitä haluaisit olla tai sitä mitä pelkäät. Ehkä olet ennen ollut sellainen tai sinusta on tuleva sellainen. No, joka tapauksessa sinulle tärkeä, meille muille ei niinkään tärkeä.
Huh, säikähdin jo, että näit meikäläisen. Kävin tänään kahdessakin kaupassa, mutta mulla ei sentään ollut vaaleita farkkulegginssejä eikä isoa pyllyä. Horoksi olisi joku voinut erehtyä luulemaan.
uuh huh, minäkin jo pelästyin että olinkohan se minä! Mut onneksi mulla oli tummat housut eikä vaaleat, niin ei sitten olekaan pelkoa. Mutta parannan silti nöyrästi tapani ja käyn heti huomenna ostamassa kasan kauhtuneita muodottomia ja täysin epäseksikkäitä säkkejä, joilla verhoan vartaloni tästä edespäin. Kai minä olen myöskin aika huoramainen, koska kun treffasin mieheni (hän kyllä sanoi että näytän söpöltä) niin saman tien siihen tulikin sitten virkavalta paikalle ja piti vähän selitellä että ei ei ei missään nimessä, tämä tässä on kyllä minun laillinen aviomieheni enkä minä suinkaan ole tässä kauppaamassa itseäni satunnaiselle vieraalle miehelle ostoskeskuksessa!
mitä tarkoittaa mieletön leveä rako pakaroiden välissä??Onko se joku käskien o
minaisuus?
Ha haa mammojen kivitys käynnissä :D Siitäs sait, kun kehtasit haukkua yhtä lihavaa kohtalotoveria :D
Sitä minäkin jäin hetkeksi vakavasti miettimään! :D Onks siihenkin nyt joku av mamma standardi, että millainen rako saa jäädä jalkojen väliin? Miten sitä tulee edes noin tarkkaan katsoneeksi, etenkin jossain kaupassa, niitä toisten naisten rakoja? 10
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 21:54"]
http://i.minus.com/ibh9xH4JnmS1Hl.gif
ai tämmönen?
[/quote]
Uuh, ihana perse!
Mimmonenkohan perse kirjoittaneilla itsellään on? Tai tuollasilla kuvaajilla?
Oikeasti, eikö teillä ole mitään elämää täydentävää (persettä ei tähän lueta mukaan).
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 21:54"]
http://i.minus.com/ibh9xH4JnmS1Hl.gif
ai tämmönen?
[/quote]
Tuollahan on aivan tajuttoman hyvä perse, ois ehkä kannattanu laittaa vaan erilaiset housut.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 22:01"]
Sitä minäkin jäin hetkeksi vakavasti miettimään! :D Onks siihenkin nyt joku av mamma standardi, että millainen rako saa jäädä jalkojen väliin? Miten sitä tulee edes noin tarkkaan katsoneeksi, etenkin jossain kaupassa, niitä toisten naisten rakoja? 10
[/quote]
Oletan että tässä on direktiivien mukainen av-mamman perä. Kuten huomaatte, ei irstaita leveitä rakoja.
t.12
[/quote]
Tyylitöntä kulkea ilman pepun peittävää paitaa tai takkia.