Kaipaan aikoja, kun oli yhtä aikaa vain muutama tv-sarja, joita "kaikki" seurasivat
Ja sitten juteltiin juonenkäänteistä yms. yhdessä.
Nykyään on miljoona eri kanavaa, ohjelmaa, sarjaa ja laitetta ja ihmiset nysväävät kaikki omassa nurkassaan oman pikku ruutunsa kanssa.
Kaipaan niitä aikoja kun saunan jälkeen kokoonnuttiin yhteisen televisioruudun ääreen pienen limun kanssa ja katsottiin Bumtsi Bumia :(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Saloran tv ja videot kesti varrmaan jotain 20 vuootttta.
Kultainen salama ja ruuusunaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saloran tv ja videot kesti varrmaan jotain 20 vuootttta.
Kultainen salama ja ruuusunaika.
Metsoloisssa oli tosi pelottava musiiikkki ja ruusun ajassa aika jänskä oli ne vinttikohtaukseeet.
peyton place jossa rya o`neal ja dorothy malone 1960-70 luvuilla. ei ollut väri tai kaukosäädin töllöjä kanavia oli 3. tv lähetysaika oli muistaakseni muutama tunti per päivä, radiossakin soitettiin maamme klo 24 ja sanottiin hyvää yötä,
Onhan kai vieläkin sarjoja, joita monet seuraa. Vaikeus tulee siinä, kun ohjelmaa ei tarvitse katsoa samaan aikaan, vaan omaan tahtiin. Yritä siinä sitten keskustella GoTin juonenkäänteistä, kun kaikki ei ole vielä katsoneet viimeisintä jaksoa, ettet spoilaa ketään.
Telkkarista katsottiin perheen kanssa soidinmenot ja hill street blues, varsinkin jälkimmäisen tunnuskappaleen aikana syke nousi innostuksesta, sekä tietenkin naurettiin pulmusille jonka huumoria nykyfeministit ei kestäis.
Teininä sitten kuuntelin inoissaan salovaaran radio-ohjlemia sormi valmiina rec napilla
No lähes kaikki kaverini seuraavat Emmerdalea, ainoastaan minä en jaksa noita saippuasarjoja. Salkkareista tulee vain myötähäpeän tunne, hyi. Liian pitkät mainoskatkot aiheuttavat kanavien välien zappailun, lopulta en viitsi enää seurata mitään sarjoja koska mainokset. Juu, minulla ei ole netflixiä, enkä hommaa sitä, jää aikaa muuhun kun telkkariohjelmat ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Aijai, Metsolat oli niin hyvä. Harmi, ettei ole enää Areenassa.
Koko sarjan saa DVD:nä hintaan ~15€
Totta.
Tänä vuonna yritin jutella tuttujen kanssa Babylon Berlin -sarjasta, mutta suurin osa heistä ei ollut katsonut sitä lainkaan, ja ne, jotka olivat satunnaisesti katsoneet, eivät olleet innostuneet.
Ei siis osunut yksiin mieltymys tällä kertaa.
Onnenpäivät, Taisteluplaneetta Galactica (se alkuperäinen), Ystäväni avaruudesta, Kupla.
Vuorotyöläisenä olen iloinen, että voin itse valita mitä katson, milloin katson. Makukin on "poikkeava", joten harvassa on ollut telkkarin sarjat, jotka ovat kiinnostaneet.
Oli kivaa kun ei ollut kännyköitä tai tietokoneita, vietettiin aikaa perheen parissa enemmän.(läsnä) Oli kiva katsoa yhdessä perheen ja kavereiden kanssa jotain leffaa tai sarjaa.