Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomipopin Jaajo käy jatkuvasti Lapissa?

Vierailija
02.04.2013 |

Tuntuu, että kertoo melkein joka viikonlopun jälkeen olleensa Lapissa. Miksi se ravaa siellä jatkuvasti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on Rovaniemellä.

Vierailija
2/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 10:19"]

Tyttöystävä on Rovaniemellä.

[/quote]

Asuukin siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 10:19"]

Tyttöystävä on Rovaniemellä.

[/quote]

Asuukin siellä?

[/quote]

Joo, sehän on lääkäri ja on töissä siellä, joten täytyy asuakin siellä. 

 

Vierailija
4/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te tiedätte noiden Seiska-julkkisten elmästä noin paljon?

Vierailija
5/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 10:39"]

Mistä ihmeestä te tiedätte noiden Seiska-julkkisten elmästä noin paljon?

[/quote]

Vastasit jo itse kysymykseesi, eli ne lukee Seiskaa. :D

Vierailija
6/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajohan alunperin lähti Aamulypsystä Lappiin naisen perään. Oli pitkään poissa ja pesiskeli siellä lääkäri-vaimokkeensa kanssa. Eivät ole tiettävästi eronneet joten toki varmasti viettää siellä kaiken liikenevän ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva vaimo asuu täällä Rovaniemellä ja toimii lääkärinä. Menevät ensi kesänä naimisiin.

Vierailija
8/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 10:42"]

Jaajohan alunperin lähti Aamulypsystä Lappiin naisen perään. Oli pitkään poissa ja pesiskeli siellä lääkäri-vaimokkeensa kanssa. Eivät ole tiettävästi eronneet joten toki varmasti viettää siellä kaiken liikenevän ajan.

[/quote]

Oliko se kauankin poissa? Oliko sillä joku duuni siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 10:39"]

Mistä ihmeestä te tiedätte noiden Seiska-julkkisten elmästä noin paljon?

[/quote]

 

Olen kuunnellut vuosia Radio SuomiPopin Aamulypsyä aina autossa työmatkalla. Siinä tullut kuultua Jaajon elämän vaiheista. 

 

Vierailija
10/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue seiskaa, mutta kuuntelen Suomipoppia.  Sillähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te ootte...:D Niin tyypillisiä AV-mamma-sohvaperunoita. Tiedetään joidenkin wannabe-julkkisten elämästä kaikki ja setvitään sitä AV:lla, mikä mahtaakan torstaina kolahtaa postiluukusta...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi