Mikä on avioliitossa tärkeintä?
Niin, tätä olen miettinyt omassa liitossani.
Avioliittoa takana 5 vuotta, yhteensä yhdessäoloa 7 vuotta.
Liittomme on turvallinen ja vakaa, mutta rakkaudeton ja seksitön. Olemme kohta 30-vuotiaita.
Olen miettinyt jo kohta kaksi vuotta miten tähän tilanteeseen olemme päätyneet, kumpikaan ei varsinaisesti ole tyytymätön tilanteeseen, keskusteltu on kyllä runsaasti, lapsia meillä ei ole enkä niitä halua vaikka joskus ennemmin halusinkin. Molemmilla runsaasti töitä,velkainen omakotitalo, muutama koira..
Miksi en ole jo eronnut, niin, mieheni on kyllä kunnollinen,en vaan tunne häntä kohtaan mitään. En haluaisi jättää velkaista taloa hänelle (hän ei halua muuttaa tästä mihinkään) ja toisaalta taloudellisesti ja koirien hoidon kannalta on helpompaa elää näin.
Meneekö meidän molempien elämä hukkaan ?
Kommentit (7)
Olin otsikon perusteella tulossa vastaamaan rakkaus. Mitä itse toivot elämältäsi? Minulle rakkaus on tärkein, mutta ei kaikille, kaikilla se ei mene kaiken muun edelle. Eli vastauksena kysymykseesi: kyllä tai ei. Jos haluat löytää rakkauden niin järjestöt sen. Jos haluat saada sen syttymään uudelleen sinun ja miehesi välille ja miehesi haluaa samaa, niin vielä parempi. Jos taas tilanne on teille ok niin sitten se on ok eikä elämänne mene hukkaan.
Haluamme miehen kanssa vähän eri asioita elämältä. Molemmat tykkäämme avioliiton tuomasta "turvasta" joten eroaminen tuntuu vaikealta.
-ap
Minä sanoisin tärkeintä olevan tietynlainen kumppanuus ja luottamus.
Enkä tiedä, miten tuollaisessa tilanteessa saisi suhteen paremmaksi.
Me olemme myös samassa tilanteessa, mutta ikää 20v enemmän.
PS. Syötkö e-pillereitä? Voisit kokeilla luopua, jos ne vaikka saavat aikaan sen ettei mies/seksi kiinnosta.
Älä ikinä lupaa mitään mitä et voi pitää
Lisätään vielä että alkuhuumaa meillä kesti 3 vuotta, jonka aikana siis menimme naimisiin
Sitten yhtäkkiä kaikki vaan loppui ..