Minkälaisia ihmisiä olette, jotka täällä kirjoittelette? Kerro itsestäsi!
Kommentit (30)
Lisäksi olen katkera ihminen. Suutun herkästi. Olen syvästi masentunut jne...
lapsia 1, hyvin tavallinen ihminen, elämää löytyy myös netin ulkopuolelta
Ylipainoa ja olen erittäin tyytymätön itseeni.
Yksi lapsi, 2v 2kk ja paljon kavereita! Täällä luuhailen yleensä silloin kun lapsi nukkuu ja kotihommat eivät kiinnosta. Olen kohta palailemassa työelämään ja muuttokin edessä ja oon ihan intoa piukassa!
Harvemmin vastailen tai aloitan, yleensä luen vaan ja naureskelen :) Olen 33-vuotias, näytän 25-vuotiaalta, aika hoikka tavallisen näköinen nuori nainen.
pienen pojan äiti. Olen 31v. ja naimisissa. Olen sosiaalinen, vilkas ja puhelias, ja olen ollut masentunut yksin kotona äitiyslomalla. Onneksi olen saanut juttuseuraa av:lla!!! :D
Töitä olen tehnyt yläasteesta aikuiskoulutukseen. Nähnyt mitä karmeimmat paikat. Extratöitä vammasten (kotona) ja vanhusten parissa. Taidekouluja yms.
Kaksi aborttia. Kuolleena syntynyt lapsi raiskauksen tuloksena. Kaksi itsemurhaa lähiympäristössä.
Hesalaisen asianajajan tytär - pahimpia rikosjuttuja silloin kun tuo vielä eli.
Asunut kauan ulkomailla. Syntyperäinen hesalainen, mutta en halua sanoa mistä.
Entä te?
30v. Yhden lapsen yh-äiti. Pirkanmaalta. Pieni, hoikka, kivannnäköinen.
Olen kyllä erittäin tyytyväinen elämääni :-) Viihdyn täällä oikein hyvin, elän unelmaani :-) ja Suomeen paluulla ei ole kiire. Kavereita on, yksi hyvä ystäväkin. Rakkaimmat ystävät asuvat Suomessa, mutta pidetään paljon yhteyttä. Kaksi pöhköä kissaa pitää seuraa kotona. Minulla on vakituinen, mielenkiintoinen työpaikka. Pikkuisen minuun on tullut pyöreyttä vuosien mittaan.. mutta onneksi myös ymmärrystä ja armeliaisuutta itseäni kohtaan ;-)
Asutaan Espoossa eräällä merenranta-alueella isohkossa omakotitalossa. Ollaan oltu naimisissa mieheni kanssa yli 10v.
Joskus ajatus innostaa, joskus pelottaa. Teen toimistohommia, olen tyytyväinen työhöni ja useimmiten myös mieheeni : ) Välillä ihmetyttää nämä palstakeskustelut. Täällä taitaa olla suurin osa alle 25 v. ja paljon on myös aika ilkeitä ihmisiä. Aina ei tätä äitien palstaksi uskoisi. Mutta joskus on jotain hyviäkin juttuja.
25-vuotias, lapseton lastentarhanopettaja uudeltamaalta.
työtön esikoista odottava 36v nainen hämeestä. Harrastuksina puutarhanhoito ja kirpparit.
Täällä pikkurouva 21v. Savosta, käyn täällä lähes päivittäin edes vähän aikaa.
Toista lasta odotan, käyn iltalukiota. Aion sairaanhoitajaksi.
Olen tälläinen yksinäinen, olemme uudella paikkakunnalla enkä tunne ketään. Iloinen, ystävällinen, puhelias ja pyöreä olen!
Mielestäni olen oikein tavallinen, varsinkin ulkonäöltä. Lapsuus oli vähän huono ja sain huonot eväät elämään, mutta kamppailen sitäkin sisukkaammin eteenpäin!
Terveisiä tutuille, ja hyvää viikonloppua kaikille!
Väsynyt, masentunut ja alakuloinen ajoittain.
Käyn av:lla etsimässä reps kops -juttuja ja vastailen joskus asiakysymyksiin.
Yliopistotutkija olen nykyisin.
Kotoisin Kymenlaaksosta. Asunut muutamia vuosia ulkomailla ennen lapsia. Ylioppilas ja yksi ammattitutkinto, tähyää korkeammalle koko ajan opintoihin kiinni. Impulsiivinen ihminen. Haluaa auttaa ihmisiä. Tykkää taiteista kaikissa muodoissaan.
Lapsia 3 (3-10v) ja samassa työpaikassa mies. Keskijohdossa, akateeminen koulutus, tyytyväinen työhön sekä työn ja perheen tasapainoon.
Urheilen ja teen puutarhatöitä kesähuvilallamme. Pidän lukemisesta ja elokuvista. Ulospäin suuntautuva, kielitaitoinen, tykkään esiintymisestä.
Perhe merkitsee minulle valtavasti ja tulee aina ensimmäisenä prioriteettilistalla. Myös uraa teen, mutta vielä pikkulapsiperheen äidin ehdoilla. Hyvin se on tähän mennessä onnistunut.
Juuri työelämään palannut lähihoitaja, avoliitossa. Asutaan Helsingissä. " Tyhjennän" täällä päätä silloin tällöin=)!
pohjois-suomesta. Lapset kaksi ja neljä vuotiaat. Työskentelemme mieheni kanssa molemmat tilalla, paitsi että tällä hetkellä mieheni tekee pääosin karjahoitotyöt ja peltotyöt kun minun aikani menee kotitöitä tehdessä ja lapsia hoitaessa. Aamunavetalla käyn yhdessä mieheni kanssa kun lapset nukkuvat. Harrastuksiani ovat pyöräily, ratsastaminen ja luen mielelläni kirjoja. En ole mikään erityisen seurallinen ihminen ja viihdyn aika paljon itsekseni, se että työpaikka on kotona ja työtöveri on mieheni sopii minulle ihan hyvin. Tupisuu erakko ei kuitenkaan voi olla koska tähän aikaan vuodesta meillä on myös palkattua työvoimaa ja heidänkin kanssa on tultava juttuun.
Asunut ulkomailla joitakin vuosia, opistoasteen tutkinto, kokopäivätöissä...av kuvioissa mukana n. 3-4kert. viikossa, hauskaa " viihdettä" .
Mielenkiinnon kohteita mm. kielten opiskelu, puutarhaan ja kasveihin liittyvät asiat, muoti, matkustelu.
Alkuperäinen helsinkiläinen, asumme rivitalossa Helsingissä
naimisissa hyvin toimeentulevan ins. miehen kanssa. kissa on, oma koti ja kaksi autoa. luonteeni ja ulkonäköni normaalit:)
ikää 28v.