Orpon hallitus on paras ikinä!
Ei ole ennen ollut näin hyvää hallitusta! Loppuu se lusmuilu!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan muuttuuko mieli kun sinutkin joku ryöstää.
Ei minua ryöstetä, kun en liiku missään! Teen etätöitä ja ruuat ja vaatteet tilaan netistä.
Mihin se loppuu? Itse hakenut kohta viidettä kuukautta töitä eikä ole edes haastatteluun päässyt. Ihan normaalisti peruspäiväraha juoksee ja näpyttelen haetut paikat te-toimistolle.
Kun tuota ministerilistaa katsoo, ymmärtää, että Suomessa parhaat voimat eivät todellakaan hakeudu politiikkaan.
Oroplla on kohta nahkatakki ja huulipunaa kauluksessa. Man of the year . -The times
Saa nähdä. Ainakin niillä on poikkeuksellisen paljon fiksuja suunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ryöstetä, kun en liiku missään! Teen etätöitä ja ruuat ja vaatteet tilaan netistä.
No siinä tapauksessa tämä katkeruus ja typeryys ei tule yllätyksenä.
Todellisuudesta vieraantuneita suurpääoman vasalleja kaikki tyynni. Nalle tykkää.
Taitaa olla ihan huippuhyvä kun voit arvioida noin vaikka ei ole vielä päivääkään näyttöjä.
Josko se ensin aloittaisi työnsä ja katsotaan sitten.
Mutta kokkareet kyllä joutuivat tässä polvilleen nuoleskelemaan persuja.
Persut ovat tämän kauden oikeita voittajia, vaikka Orpo on pääministeri onkin.
Orpo joutuu moneen kertaan siihen kenkien nuolemisee jopa kameroiden edessä. Kuvaannollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole reilua tiemiehiä kohtaan.
Nyt lähtee ne6erit maasta ja veminismi loppuu HYVÄ HALLITUS!
PS ÄÄNESTÄJÄ
Ei taida olla kapitalimin perusteet aloittajalla hallussa?
Täystyöllisyys on kapitalistin pahin painajainen, koska antaa työntekijöille neuvotteluvaltin. Tosin Kokoomushan ei näemmä tähtääkään täystyöllisyyteen vaan ihan avoimin kortein orjatyöllisyyteen.
Kaikki tällainen poliittinen fanatismi on sairasta. Hankkikaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
kukahan ne ryöstelevät öljytikut ja karvalapset tänne haali, muistatko?
Toivotaan, että uusi opetusministeri satsaa kansalaisten luku- ja kirjoitustaitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kannattais, näyttää tuo yksinäisyys käyneen vahvasti mielenterveytesi päälle!
Vierailija kirjoitti:
Punikit on tähän saakka ryöstäneet palkastani veroihin aina isompaa siivua. Nyt se loppui.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kännissä?