Minkälaisia ihmisiä olette, jotka täällä kirjoittelette? Kerro itsestäsi!
Kommentit (30)
Minulla ylempi korkeakoulututkinto, ammattikoulututkinto, muita kursseja. Olen tehnyt kahtakymmentä eri työtä. Nyt teen hallinnollista paperinpyörittelyä.
Kolmannen polven akateeminen, neljännen polven helsinkiläinen.
Työskentelen kehitysvammaisten parissa. Nyt kuitenkin aikomassa jäädä hoitovapaalle vielä äitiysloman jälkeen.
26-vuotias nainen, asun Etelä-Euroopassa, naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa, kotirouva, raskaana, elämä on ihanaa=).
Harrastan koirien kanssa lenkkeilyä, shoppailua, sisustusta ja kielen opiskelua.
Mies työelämässä, myös akateeminen.
Olen aika rempseä, iloinen ja kiltti ihminen, tyytyväinen elämääni. Joku sanoi kerran sunnuntailapseksi, ja tottahan se on. ;) Viikonloppuna oltiin viihteellä ja sain kuulla useasta lähteestä, että olen hemmetin hyvännäköinen nainen. :D
Av:lla käyn nollaamassa päätä, tyydyttämässä kieroutunutta huumorintajuani sekä hakemassa vertaistukea, suurin osa omista kavereistani kun on vielä villissä sinkkuvaiheessa tai ainakin lapsettomia. Noloa kyllä, olen hengaillut täällä enemmän tai vähemmän raskausajasta lähtien, eli ihan täysi av-narkki kyseessä...
Roikun todella paljon päivittäin koneella, vaikka minulla on myös ystäviä IRL, pelailen myös konsolipelejä..
Ikävöin välillä sinkkuaikoja, mutta en kuitenkaan vaihtaisi perhettäni pois.
Käyn ulkona ystävien kanssa n. 1krt/kk, joskus harvemmin ja joksus useammin.
Minulla on koulut kesken, eli minulla ei ole mitään ammattia enkä ole edes ylioppilas.
Muutamme valmistuvaan asuntoon tänä vuonna, jee!
Paaaaaaljon on tapahtunut elämässä, hyvää ja huonoa.
Tämä av tuli isomaksi osaksi elämää kun tupakointi ja juhlinta jäi pois. :)
1-vuotias lapsi on. Tällä hetkellä olen töissä esimiestason tehtävissä. Avoliitossa mieheni kanssa. Haaveissa enemmän lapsia. Omistusasunnossa asutaan. Kohtalaisen hyvin toimeen tullaan.
Vauva-lehden palstoilta haen vertaistukea. Av:lla lähinnä haen " viihdettä" . Vastaan myös asiakysymyksiin ja itsekin joskus jotain kyselen mikä askarruttaa.
ja olen erikoistumassa kirurgiaan. Asustamme Oulun läänissä, ja tällä hetkellä ajoittain stressaantunut ja väsynyt tähän arkielämään.
30-v yhden lapsen äiti. Onnellisesti aviossa. Kärsinyt sosiaalisten tilanteiden pelosta, ei onneksi enää kovin pahasti. Ystäviä vähänlaisesti. Outo tyyppi, mutta onnellinen ja tasapainon elämäänsä löytänyt.
Täällä surffailen ihmettelemässä, minkälaista porukkaa on olemassa.
haikailen lasta, mulla on kaks kummipoikaa 4v ja 3v, vanhemman pojan kanssa vietän välillä todella paljon aikaa, opiskelen ja haaveilen työpaikasta neljän vuoden sisään
Mies 32v. Perheeseen kuuluu vielä kolme kissaa ja sakemannityttö. Minä ja mies olemme työssä Riihimäessä. Ammatiltani paljon parjattu lähihoitaja :) AV:lainen jo useamman vuoden ajan. Olen iloinen, puhelias ja mukava tyyppi :)