Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako muita mennä töihin huomenna?

Vierailija
01.04.2013 |

Ahdistaa ahdistaa ahdistaa. En vaan jaksaisi arkea taas huomenna. Paskaa. Muita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kys tunne on arkipäivää tuhansille ja taas tuhansille pätkätyöläisille, tiedoksi vain sinullekin nro16. Ja silti vaan pitää (saa) sinne töihin raahautua kunnes jää, taas, työttömäksi.

Terv.8v pätkätyöläisenä=työsuhde katki aina 31.5 tai 30.6 ja nyt ollut 8kk ns vakityösuhteessa.

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 19:50"]

Ahdistaa. Tiedossa on, että työt loppuu kaikilta kesäkuun lopussa, joten revi siitä sitten työintoa ja -motivaatiota.

[/quote]

Vierailija
22/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisti kun en tiennyt löydänkö itselle tuuraajan huomiselle, kun oon sen verran kipeänä etten viitsi mennä töihin vielä. No löysin tuuraajan ja voin sitten huomenna rauhassa lepäillä vielä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa, kun tajuan, että tämä pääsiäinen meni niin nopeasti. Sehän tarkoittaa sitä, että ne kesälomaviikotkin menee hiton nopeaan. Ja sitten on taas se koko pitkä talvi edessä :(

Vierailija
24/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä töihin meno ahdista pätkääkään. Illat sitäkin enemmän - taas alkaa jokailtainen  lasten läksyjentekopakotusrumba.

Vierailija
25/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 20:46"]

Minkälaisissa työpaikoissa olette te keitä ahdistaa töihin meno? Mies/naisvaltainen ym..

[/quote]

Kaksi ihmistä, minä ja esimies. Samaa sukupuolta ollaan.

Ahdistaa kiire, mitään ei voi tehdä kunnolla, koko ajan jäljessä. Argh.