Ei *tana. Eiköhän ollut naapurin mukula
Kommentit (12)
Kiva. Olivatko lapsenne jo pukeissa ja lähdössä ulos leikkimään vai kutsuitko naapurinkin mukulan yhteiselle aamiaisellenne?
Olis hyvä kyllä opettaa tapoja. Meilläkin joskus lapset odottaa jo aamu kahdeksalta että pääsee ulos kavereiden kanssa, mutta minä annan vasta klo 11 mennä kysymään. Sekin on mun mielestä melko aikaisin.
Meillä lapsuudessa sääntönä oli, että ei ennen klo 10 mennä hakemaan kavereita ulos. Hassuinta tässä oli se, että nämä myöhäännukkuvat lapset eivät itse noudattaneet tätä sääntöä vaan saattoivat sen kerran, kun heräsivät aikaisin, tulla kolkuttelemaan jo klo 9, kun vanhemmat vain totesivat, että menkää pihalle, että saadaan nukkua.
Mua taas ärsyttää ne puolilta päivin ovikelloa rimputtavat, meillä syödään silloin jo lounasta tai pienin on menossa juuri päikkäreille. Meillä ulkoillaan jo yhdeksän aikoihin, sitten tullaan syömään eikä meidän lapsia heti ruuan päälle kiinnosta mennä taas ulos vaan haluavat hetken lepäillä ja lueskella.
Meille jopa soittelevat jo 08.00 aikoihin ja sitten saattavat tulla ovelle jo tunnin päästä.joka on todella ärsyttävää ja siitä ollaan useasti sanottu että meillä osa nukkuu vielä silloin ja ollaan vasta aloittelemassa aamupalaa jne.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 10:04"]
hakkaamassa meidän ovea tänä aamuna klo 9.30.
[/quote]
kuuleppas ! ole onnellinen, että lapsellasi On kavereita .
mä olisin iki onnellinen lapseni puolesta, jos meidän ovikello soisi , edes joskus.....
Kyl on taas kireetä porukkaa... 9.30 aikasin? Heh. Ehkä voisitte elää normirytmissä niin lapsetkin sopisivat tavisporukoihin.
Meillä oli eilen 8.30 lasten kaverit oven takana. Sanoin omille muksuille, että ulkovaatteet päälle ja ulkoilemaan. Menivät tyytyväisinä.
Jihaa, miten onnellinen olen, ettei ole niitä naapureita!
Kannattaa ryhtyä huoltamaan hermojaan, jos tuo panee kiroilemaan. :)
No, miten toimit?