Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei *tana. Eiköhän ollut naapurin mukula

Vierailija
01.04.2013 |

hakkaamassa meidän ovea tänä aamuna klo 9.30. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten toimit?

Vierailija
2/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Olivatko lapsenne jo pukeissa ja lähdössä ulos leikkimään vai kutsuitko naapurinkin mukulan yhteiselle aamiaisellenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi

Vierailija
4/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hyvä kyllä opettaa tapoja. Meilläkin joskus lapset odottaa jo aamu kahdeksalta että pääsee ulos kavereiden kanssa, mutta minä annan vasta klo 11 mennä kysymään. Sekin on mun mielestä melko aikaisin.

Vierailija
5/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsuudessa sääntönä oli, että ei ennen klo 10 mennä hakemaan kavereita ulos. Hassuinta tässä oli se, että nämä myöhäännukkuvat lapset eivät itse noudattaneet tätä sääntöä vaan saattoivat sen kerran, kun heräsivät aikaisin, tulla kolkuttelemaan jo klo 9, kun vanhemmat vain totesivat, että menkää pihalle, että saadaan nukkua.

Vierailija
6/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää ne puolilta päivin ovikelloa rimputtavat, meillä syödään silloin jo lounasta tai pienin on menossa juuri päikkäreille. Meillä ulkoillaan jo yhdeksän aikoihin, sitten tullaan syömään eikä meidän lapsia heti ruuan päälle kiinnosta mennä taas ulos vaan haluavat hetken lepäillä ja lueskella.

Vierailija
7/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jopa soittelevat jo 08.00 aikoihin ja sitten saattavat tulla ovelle jo tunnin päästä.joka on todella ärsyttävää ja siitä ollaan useasti sanottu että meillä osa nukkuu vielä silloin ja ollaan vasta aloittelemassa aamupalaa jne.

Vierailija
8/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 10:04"]

hakkaamassa meidän ovea tänä aamuna klo 9.30. 

[/quote]

kuuleppas ! ole onnellinen, että  lapsellasi On kavereita .

mä olisin iki onnellinen lapseni puolesta, jos meidän ovikello soisi , edes joskus.....

Vierailija
9/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on taas kireetä porukkaa... 9.30 aikasin? Heh. Ehkä voisitte elää normirytmissä niin lapsetkin sopisivat tavisporukoihin.

Vierailija
10/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eilen 8.30 lasten kaverit oven takana. Sanoin omille muksuille, että ulkovaatteet päälle ja ulkoilemaan. Menivät tyytyväisinä.

Vierailija
11/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihaa, miten onnellinen olen, ettei ole niitä naapureita!

Vierailija
12/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ryhtyä huoltamaan hermojaan, jos tuo panee kiroilemaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi