Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni sisko

Selkärangaton mies
20.03.2019 |

En ole pystynyt kertomaan tästä kenellekkään ja tulin ajatelleeksi että täällä voisin purkaa asiaa anonyymisti ja saada ehkä jotain neuvoja tilanteeseeni.olen ollut nyt 4 vuotta naimisissa vaimoni kanssa yhteistä taivalta takana jo 7 vuotta.rakastan häntä valtavasti.hänellä on pikkusisko jota olwn aina pitänyt todella seksikkäänä.meillä on myös aina synkannut hyvin jutut yhteen.hänen siskonsa erosi hieman yli vuosi sitten.sen jälkeen enemmän ja vähemmän on hän keikistellyt ja vihjaillut aina välillä.vaimoni tämän myös huomannut ja heidän välinsä ovat tulehtuneettämän takia.vaimoni mielestä siskon käytös on häntä loukkaavaa sekä heidän historiassaan on sisko ilmeisesti touhunnut vaimoni poikaystävän kanssa nuorempana.sisko taas on syyttänyt vaimoani huonosta itsetunnosta ja siitä että on aina saanut mitä on halunnut niin helpolla. No olin viine viikonloppuna parin kaverin kanssa kaljalla ja törmäsin siskoon.istuimme pitkään kaikki yhdessä ja illan mittaan alkoi porukka hävitä.sisko pyysi mukaansa vielä jatkoille ja minä lähdin.ajattelin lähinnä vain juttelua ja seutan pitämistä kun oli ollut mukava ilta.no ilta jatkui ja lopulta juttelu muuttui ihan muuksi ja minä panin tämän siskon kanssa.aivam järkyttävä morkkis heti sen jälkeen ja sisko suuttui siitä ja lähdin kotiin.en ole kertonut vaimolle mutta pelkään että asia tulee jokatapauksessa kohta jotain kautta esiin.olo on aivan järkyttävä kokoajan.en olisi ikimaailmassa uskonut itsestä tälläistä ja rakastan vaimoani todella paljon.pelkään että menetän kaiken koska en usko että vaimo pystyisi antamaan ikinä anteeksi.omatunto painaa kokoajan päälle ja en tiedä mitä teen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä ollut täällä kertomassa tätä samaa fantasi... anteeksi, tositarinaa... jo aiemminkin?

Vierailija
2/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä on hienoa aikuisuudessa? Se että on vapaa tekemään ihan mitä tahansa! Sillä on myös hintansa: vastuun kantaminen niistä teoista. Nyt on sen aika, tuli mitä tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ap nyt j u m a l a u t a kirjoittamaan. Totaalisen "retard" tyyppi taidat olla.

Vierailija
4/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus virheet tulleet vahingossa kun näillä nakkisormilla koitan puhelimen kanssa kirjoittaa.ja en kyllä ole ollut täällä aijemmin kirjoittelemassa.tosin enpä paljoa hakenut vastaavia juttuja ennen kirjoittamistani.olisi saattanut neuvoja sitäkin kautta löytyä.juu vastuuni tiedän mutta en tiedä miten sen kantaisi.tuhonnut taatusti olen monta hyvää ja kaunista asiaa ja jos vain saisin antaisin mitä tahansa että saisin tehdyn tekemättömäksi.vaimoni ei tosin tule taatusti asiaa uskomaan.eikö kenelläkään ole kokemuksia vastaavasta?

Vierailija
5/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiössä yksin runkkailu edessä.

Vierailija
6/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangaton mies kirjoitti:

Kirjoitus virheet tulleet vahingossa kun näillä nakkisormilla koitan puhelimen kanssa kirjoittaa.ja en kyllä ole ollut täällä aijemmin kirjoittelemassa.tosin enpä paljoa hakenut vastaavia juttuja ennen kirjoittamistani.olisi saattanut neuvoja sitäkin kautta löytyä.juu vastuuni tiedän mutta en tiedä miten sen kantaisi.tuhonnut taatusti olen monta hyvää ja kaunista asiaa ja jos vain saisin antaisin mitä tahansa että saisin tehdyn tekemättömäksi.vaimoni ei tosin tule taatusti asiaa uskomaan.eikö kenelläkään ole kokemuksia vastaavasta?

Piste-, pilkku-, alkukirjain-, yhdyssana- ja välilyöntivirheet ovat sinun osaamattomuudestasi ja hölmöydestäsi johtuvia asioita. Älä sotke nakkisormia niihin.

Vierailija
7/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuollaista tekstiä ei viiti lukea.

Vierailija
8/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vaimosi ja saisin tietää asiasta, niin lentäisit kuin leppäkeihäs pihalle ja siskoon pistäisin myös välit poikki.

Jos on noin heikko mies houkutuksille, niin hyvästi vaan! Kovin kummallisesti näytät rakkautesi vaimoosi.

Turha roikottaa tommosia paskakasoja elämää pilaamassa.

Vierailija
9/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei porukat, tämä on provo, älkää ottako niin vakavasti.

Vierailija
10/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimella tulee ainakin automaattisesti iso alkukirjain pisteen jälkeen.voiko sen jostain asetuksesta muuttaa niin että tulee pieni kirjain?tämähän näyttää ihan kivalta.tälleen laittaa näitä pisteitä.hitto kun meinaa tulla tuo välilyönti puoliväkisin.nyt kirjoitan kyllä siis näppiksellä.enkä puhelimella.