Haluaisiko joku Tarot luennan
Teen ensimmäiselle, kerro tilanteestasi ja kysymyksesi
Kommentit (23)
Joo, kiitos. Olen ihastunut mieheen, josta en tiedä kuin etunimen enkä ole nähnyt häntä kolmeen vuoteen, eli en voi ottaa yhteyttä. Povaahan tähän tilanteeseen jotain?
Se sama trendi on kohta loppumassa. Jos haluat käyttää, sitä ei ole aivan helppoa. Sisaruksen jälkeen on taas aika hyvin ja tapaamme siellä. Voisin tulla käymään siellä ;)
Etsyyn voi muuten laittaa oman tarotulkinta kaupan pystyyn ilmaiseksi.
Muut tarottulkitsijat pyytää siellä noin 50-100 euroa per isompi tulkinta, esim. kelttiristi, ja pieni kysymys on yleensä jotain 15 euroa.
Mietin vain, että teille, jotka teette täällä ilmaiseksi tulkintoja, tuo voisi olla hyvä tulonlähde?
Minä toivoisin avausta rakkauteen? Eronnut, tai puoliksi roikkuva. Pahaa on mennyt täynnä. Toivoa en hukkaa vielä.
En henkilöltä, joka ei osaa kirjoittaa. Miten sinä sitten lukeakaan osaisit?
Rakkauteen ja opiskelupaikkaan tarvitsisin vastauksia. Alan olla jo epätoivoinen💔
Älkää uskoko näitä noitia, nämä kortit ovat saa.tanan hengestä. Olin itse kerran syvällä tässä pimeässä suossa, kunnes Jeesus pelasti mut ja poltin kaikki noitakalut suuressa nuotiossa.
Mä haluun! Miten mun työn käy? Saanko uuden paikan sieltä mistä toivon?
NoituuusPahuus kirjoitti:
Älkää uskoko näitä noitia, nämä kortit ovat saa.tanan hengestä. Olin itse kerran syvällä tässä pimeässä suossa, kunnes Jeesus pelasti mut ja poltin kaikki noitakalut suuressa nuotiossa.
Ojasta allikkoon.
Ei kiitos.