Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin pe hollantilaisen miehen

Vierailija
31.03.2013 |

Tapasin todella mukavan hollantiaisen miehen, joka on asunut Suomessa jo pitkään. Puhui, että suomalaiset naiset ovat voimakastahtoisia (like me).

Mitäs näistä hollantilaisista nyt pitäisi tietää, koska kovasti ollaan tapailemassa ja tosissaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 19:35"]

Mua piiritti aikoinaan yksi hollantilainen, hyvin miellyttävä ja hurmaava mies:) Todellinen family-guy, eronnut ja eli 3 lapsensa kanssa. Pihiydestä en tiedä, sain mm 40 ruusua häneltä kerran työpaikalle. Meidän välillä ei koskaan tapahtunut sen enempää  mutta muistan kyllä hyvällä:)

[/quote]

Miksei teidän välillä tapahtunut enempää? Mikä miehessä tökkäsi? Olen vain ohis ja utelias :D

Vierailija
2/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tyypillinen hollantilainen eli "pitkä ja luiseva sekä ainakin desilitra geeliä hiuksissa" -tapaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, komea herrasmies. Vähän enemmän saksalaistyyppinen, tumma (ei iholtaan), It-kundi.

Vierailija
4/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. jatkaa. Miksi kukaan ei vastaa tällaisiin kysymyksiin. Vastauksia tulee miljoonia persevaikku tai hiivakökkö -kysymysiin. Miksi kukaan ei koskaan vastaa mulla? Epistä!!!!

Vierailija
5/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, kai ne on ihmisiä siinä missä muutkin. Mitäs niistä tavoista, kunhan ei ole ihan tavaton :) Siinä tapaillessahan ne selviää :)

Vierailija
6/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 17:36"]

Mitäs näistä hollantilaisista nyt pitäisi tietää, koska kovasti ollaan tapailemassa ja tosissaan.

[/quote]

Siis tapasitte toissapäivänä ekan kerran ja nyt olette kovasti tapailemassa ja tosissanne?

Hollantilaiset miehet on ihan tavallisia miehiä. Muutamalla mun kaverilla on hollantilainen puoliso ja ainakin ne miehet on mukavia heppuja. Valtavia kulttuurikonflikteja ei kuulemma ole tullut.

Vierailija
7/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Hollantilaisethan ovat tosi reloja ja eivät pahemmin stressaa. Auktoriteetinpelkoa ei ole ja ongelmat hoituvat kuin itsestään.

Joku sanoi että olisivat myös pihejä, mutta tämä ei kyllä oman kokemukseni mukaan pidä paikkaansa. Mulla on myös yksi kaveri joka suorastaan haluaisi tavata juuri hollantilaisen miehen, kun ne ovat hänen mielestään ihan maailman parasta.

Vierailija
8/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkälainen suomalainen mies (juoppo) kelpaa? En inhoa mitääm muuta niin paljon kuin stereotypiota. Venäläinen=ryssä, ruotsalainen=homo, saksalainen=natsi, norjalainen=turska, afrikkalainen (huom. kyseessä mantere)=neekeri ja sosiaalipummi, ranskalainen=ylimielinen, joka puhuu vaan ranskaa jne jne.

Eiköhän ihmiset ole yksilöitä. Ei ole mitään hollantilaismallia. Ja täällä puhuu hollantilaisen kanssa 3 vuotta seurustellut ja maassa asunut. Meitä eri maalaisia on ihan laidasta laitaan, niin miehiä kuin naisia.

Vierailija
9/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä ole mitään ihmeellistä kerrottavaa. Tapaan hollantilaista miestä joka päivä eikä meillä ole mitään suuria kulttuurieroja.

Vierailija
10/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa hollantilaisen kanssa, asunut Hollannissa ja tietysti tavannut useita. Aika samanlaista porukkaa ovat kuin suomalaiset, ehkä suorempia kyllä eli tykkäävät kysellä paljon ja odottavat myös vastausta. Kahvipöydässä jokainen saa yhden keksin, muuta ei yleensä tarjota, jos sen sitten pihiydeksi laskee. Jokainen on tietty omanlaisensa, kuten suomalaisetkin.

Vierailija
11/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lukasepa kaikki tämän blogin postaukset niin pääset hauskalla tavalla perille enemmän kulttuuristaan.

http://stuffdutchpeoplelike.com/

On hauskasti pilke silmäkulmassa kirjoitettu.

Vierailija
12/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käsitykset, että ovat todella rentoja, kuten minä myös. Ehkä mä kokeilen tätä kundia.

Kertoi suomalaisista, että meille ei voi mennä kylään soittamatta. Hollanissa vaan mennään ja ollaan.

Vierailija
13/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa ei todellakaan mennä kylään sopimatta etukäteen. Pitää sopia etukäteen. Asun Hollannissa, olen naimisissa hollantilaisen kanssa. Hollantilaiset ovat oikeasti pihejä esimerkiksi lahjojen hankkimisessa ja tarjoiluissa mutta pistävät surutta rahaa matkusteluun ja harrastusvälineisiin. Kannattaa kokeilla tapailua, kannattaa vaan muistaa että tapailu on tapailua ja hän varmasti tapailee muitakin samalla:) Yhteen tyypiin hollantilaiset sitoutuvat vasta kun ovat todellakin sitoutumassa pidemmäksi aikaa. Tunnen aika monta suomalaisnaista jotka eivát tajua mitä heidän poikaystävänsä touhuavat "vapaa-aikanaan". Joskus olen jopa pahoittanut mieleni joidenkin tyttöjen puolesta sen verran törkeää toimintaa heidän poikaystävänsä harrastavat lähtiessään ulos muiden hollantilaisten kanssa. Mun kokemuksen mukaan menot loppuvat siihen kun suhde vakiintuu. Toki varmasti muunlaistakin löytyy. Täällä Hollannissa miehet eivät juuri lähde yökerhoihin tai ole ulkona enää kymmenen jälkeen kun ovat vakisuhteessa. Parit tekevät kaiken yhdessä:)

Vierailija
14/43 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua piiritti aikoinaan yksi hollantilainen, hyvin miellyttävä ja hurmaava mies:) Todellinen family-guy, eronnut ja eli 3 lapsensa kanssa. Pihiydestä en tiedä, sain mm 40 ruusua häneltä kerran työpaikalle. Meidän välillä ei koskaan tapahtunut sen enempää  mutta muistan kyllä hyvällä:)

Vierailija
15/43 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varusteltuja ovat ; )

Vierailija
16/43 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne niin monta hollantilaismiestä, että voisin yleistää. Yhteen lopahti kiinnostus, koska hän oli useamman kerran ostanut prostituoidun palveluja eikä pitänyt sitä mitenkään erikoisena tai epätavallisena. No minä pidin ja se siitä, vaikka mies oli muuten mielenkiintoinen, työ vei tmpäri maailman.

Vierailija
17/43 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam!

Vierailija
18/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käyttää silmälaseja ja moni myös on introvertti. Hyvin pitkiä, hoikkia, kiharahiuksisia, charmikkaita ja harteikkaita/leveäharteisia herrasmiehiä ovat!

Joten miksi kukaan täysjärkinen oikeasti suosii nykyaikaista median suosimaa "bad boy -poikaystävää", kun olisi tällaista tarjolla?

Vierailija
19/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono kokemus. Yritin muutaman kuukauden tapailla mutta hänellä oli mt-ongelmaa jota yritti salailla (miksi salailla, ei mitään hävettävää, totuuden piilottelu sen sijaan on red flag).

Vähätteli myös huumeidenkäyttöä, kuulemma 'pari kertaa vuodessa' polttaa pilveä. Just joo, ennemminkin pari kertaa viikossa tai päivässä. Lisäksikoko ajan pyysi minua kääntämään / hoitamaan asioita puolestaan ja selkeästi etsiskeli vaan uutta 'äitiä' itselleen. Ei puhunut suomea vaikka asunut yli 10v täällä ,outoa. Lisäksi ex-vaimo asuu tyyliin naapurissa ja puhuu hänestä koko ajan vaikka erosta vuosia? Painosti myös tapaamaan lapsiaan heti viikon tapailun jälkeen, tod. näk ois halunnut vaan lapsenvahdin minusta. Ressukka mikä ressukka. It-mies tämäkin.

Vierailija
20/43 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. jatkaa. Miksi kukaan ei vastaa tällaisiin kysymyksiin. Vastauksia tulee miljoonia persevaikku tai hiivakökkö -kysymysiin. Miksi kukaan ei koskaan vastaa mulla? Epistä!!!!

xD

Ehkä AV-naisilla on enemmän kokemusta persvaikuista ja hiivoista kuin hollantilaisista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan