Naapureiden piski vi*u**aa
Naapureiden pikkuinen piski on haukkunut ja ulissut tuntikausia useampana päivänä. Ilmeisesti naapuripariskunta on itse poissa kotoaan, ja piski ulvoo ja haukkuu ikäväänsä. Haukunnasa ja ulvonnassa on vain pieniä taukoja ja se kestää useita tunteja putkeen. Vähänkö käy hermoille. Pariskunta varmasti itsekin kuulee haukunnan ja ulvonnan porraskäytävään, kun he palaavat asunnolleen. Äänistä päätellen piskiä ei moitita, vaan sille aletaan leperrellä ja sille annetaan herkkuja, jotta piski osaa yhdistää lepertelyn ja herkut räksyttämisen ja ulvomisen palkitsemiseen eli jatkaa niitä tulevaisuudessakin. Vi**u että vi*tu**aa tällainen toiminta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta omakotitaloon.
Lopeta itsesi.
- ap
Emmä taida. Mulla on liian hauskaa, kun luen rottabokseissa elävien köyhien piipitystä ja valitusta.
Ei tarvitse olla köyhä asuakseen kerrostalossa.
Aika suuret korvat sulla, kun seinien läpi kuulet että antavat herkkuja.
Mutta asiaan, heippa laput on typeriä. Rohkeasti vaan oven taakse ilmoittamaan ystävällisesti asiasta.
Jos asiat ei muutu niin ilmoitus isännöitsijälle. Koirat on tervetulleita kerrostaloon mutta jatkuvaa haukkumista ei enää normaaliksi elämisen ääneksi lasketa.
Tai sitten muutat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta omakotitaloon.
Lopeta itsesi.
- ap
Emmä taida. Mulla on liian hauskaa, kun luen rottabokseissa elävien köyhien piipitystä ja valitusta.
Sori, en huomannut pyytää sinua ensin lopettamaan sen räksyttävän piskisi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita asiasta isännöitsijälle.
Isännöitsijällä on luultavasti parempaakin tekemistä kuin kuunnella valitusta huutavasta naapurin koirasta, ehkä kannattaisi ensin kertoa asiasta suoraan naapurille. Jospa hän ei edes tiedä että koira itkee ikäväänsä?
En ymmärrä tällaista toimintaa missä aikuiset ihmiset ovat heti valittamasta pienistä asioista muille kuin asianomaisille! Nyt järki käteen.
Me sanottiin naapurille ystävällisesti että koira varmaan ikävöi teitä kun se haukkuu yksin ollessaan. Naapuri pahoitteli ja sanoi ettei edes tiennyt. Haukkuminen väheni tämän jälkeen 90%. Eli suosittelen sanomaan nätisti ainakin aluksi.