Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävä puhelimyynti.

Vierailija
20.03.2019 |

Taas soitti joku mumisija kun sanoin että en saa selvää kun mumisee enkä halua mitää ostaa puhelimessa niin hän loukkaantui. Itseppähän soitelee. Puhelinmyynnistä ei tule kenellekkään hyvä olo vaan pääsääntöisesti se kasvattaa vitutusta kaikille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointikielto toimii.

Vierailija
2/8 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä soittaa niin laita soimaan jotain odotusmusiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiluojataas. Miten vaikea on tehdä telemarkkinointikielto? Ja jos joku sen ohittaa (koska itse on osallistunut johonkin typerään kilpailuun ja antanut puhelinnumeronsa) sanoa heti puhelun alussa, että "En ikinä osta puhelinmyynnistä, mukavaa päivänjatkoa." ja lopettaa puhelu? Ei VOI olla vaikeaa vai voiko?

Vierailija
4/8 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiluojataas. Miten vaikea on tehdä telemarkkinointikielto? Ja jos joku sen ohittaa (koska itse on osallistunut johonkin typerään kilpailuun ja antanut puhelinnumeronsa) sanoa heti puhelun alussa, että "En ikinä osta puhelinmyynnistä, mukavaa päivänjatkoa." ja lopettaa puhelu? Ei VOI olla vaikeaa vai voiko?

Soittaa uudelleen. Kannattaa nähdä vaivaa ja pistää kaikki kiellot ja estot päälle ja sitten jos vielä soittelee niin kieltää jokainen erikseen. Ja ellei noudata näitä pitää olla valmis viemään asiaa eteenpäin.

Vierailija
5/8 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että aapeellä on kuulovamma tai korvat vaikkua täynnä. Puhelinmarkkinoijat eivät mumise. Ja se soitto Robinson-rekisteriin ei maksa kuin puhelun hinnan. Markkinointikielto on kolme vuotta kerrallaan voimassa.

Jos haluaa olla suojassa puhelinluetteloista uhrinsa etsiviltä huijareilta ja tyrkyttäjiltä, kannattaa hankkia salainen puhelinnumero tai ainakin jättää osoite ja etunimi pois puhelinluettelosta. A. Virtasesta on vaikea tietää, onko se omakotitalossa asuva yli 70-vuotias vanhus, joka lankeaa jokaiseen kattoremppaan, oviremppaan, ikkunakauppaan ja viemärinkuvaukseen ja lehden tai vitamiinien kestotilaukseen, jota sille kehtaa joku pohjalaisääliö kauluspaita päällä tyrkyttää.

Vierailija
6/8 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaa uudelleen. Kannattaa nähdä vaivaa ja pistää kaikki kiellot ja estot päälle ja sitten jos vielä soittelee niin kieltää jokainen erikseen. Ja ellei noudata näitä pitää olla valmis viemään asiaa eteenpäin.

No ei todellakaan soita, jos sanoo ettei osta ikinä puhelinmyynnistä. Ja kun on esto niin ei soita ylipäätänsä kukaan ellei itse ole niin dorka että osallistuu kaiken maailman kilpailuihin ja jakaa numeroaan.

Vierailija
7/8 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut tuota markkinointikieltoa. Silti puhelinmyyjät eivät mulle soittele. Ainoastaan elisalta soitetaan joskus. Heidän kanssaan juttelenkin ihan mielellään, eivät tuputa ja kertovat tarjouksista.

Vierailija
8/8 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusata itseään moisella? Minä vaihdoin puhelinnumeron salaiseksi, ei soittele enää kukaan, kenen en halua soittavan. Saan olla ihan rauhassa.