Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko automaattisesti ilonpilaaja, kun en naura työpaikan "hauskuuttajan"

Vierailija
31.03.2013 |

sovinistisille ja kuluneille vitseille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitä toisten typerille jutuille nauramaan. Olisin minäkin ilonpilaaja, ja mieluummin kuin myötäilisin tuollaista hölmöilyä.

Vierailija
2/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Näitä muka hauskoja ihmisä on vaikea sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ei sellaisille jutuille tarvitse nauraa, jotka eivät ole yhtään hauskoja.

Vierailija
4/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Jos tämä tyyppi on aidosti hauska, hänellä riittää sitä naurua ympärillä niin ettei huomaakaan yhden naurun puuttumista. Jos taas ei ole oikeasti hauska, kukaan ei ihmettele ettet naura typerille ja/tai loukkaaville jutuille.

Vierailija
5/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun pomokin nauraa niille jutuille... Ja kahvitunnilla muut ei enää jaksa kauaa istua, kun tämän  "hauskan ihmisen" röhöttäjäporukka dominoi kaikkia keskusteluja.

itsekin pidin aluksi tyypin jutuista, mutta enää ei jaksaisi...

Vierailija
6/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä hauskuuttajia on joka työpaikalla valitettavasti ja heillä on myös oma hovinsa ympärillään. Hovi koostuu niistä, jotka eivät uskalla olla mistään asiasta "omaa" mieltä ja aina on vaan jeesjees-meininki.

Vierailija
7/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös näitä rinkejä, joissa muutama tyyppi johtaa (=puhuu paskaa niistä, jotka eivät ole kuulolla) ja muut nauraa räkättää näille jutuille. Nykyään ei edes kiinnosta mennä samaan pöytään kahville näiden kanssa.

Vierailija
8/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 15:26"]

Meillä on myös näitä rinkejä, joissa muutama tyyppi johtaa (=puhuu paskaa niistä, jotka eivät ole kuulolla) ja muut nauraa räkättää näille jutuille. Nykyään ei edes kiinnosta mennä samaan pöytään kahville näiden kanssa.

[/quote]

Sama täällä, enkä nykyisin mene tauolle näiden kanssa. Räkättäkööt rauhassa :)

Vierailija
9/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn tauolla siinä porukassa joka nauraa ja purkaat paineet höpöttämällä hauskoja juttuja. Minulle on ihan sama jos joku ei jaksa liittyä seuraan. Kukin viettäkööt taukonsa niin kuin itse haluaa. Minulle tekee hyvää nauraa ja laittaa aivot vapaalle. Sitten jaksan taas tehdä raskasta työtäni hyvällä mielellä. Sinulla on täysi oikeus kerätä voimia omalla tavallasi.