Noitarovio
Eli Katariina So urin lanseeramaa keskustelua youtubessa, vieraina Antti Hei kkilä, Olli Po sti ja Markus Ranta la.
Uhka vai mahdollisuus?
Mielipiteitä.
Kommentit (18)
Mahdollisuus. Kannatan itsenäistä ajattelua.
Souri on eläinten asialla ja jostain kummallisesta syystä fanittaa Heikkilää, joka kampanjoi maitotuotteiden ja lihan puolesta.
Sourilla on kummallisin vaalikampanja aikoihin. Hänestä on hetkessä tullut itseoppinut hyvinvoinnin asiantuntija (niin kuin monet näistä "asiantuntijoista" on) mutta varsinainen vaalikampanja ei liity siihen mitenkään.
Näkyvyyttä hän on ainakin saanut aikaseksi tällä noitarovio kampanjalla.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus. Kannatan itsenäistä ajattelua.
Aiotko äänestää Kataa?
Vierailija kirjoitti:
Süperskeidaa!
Miksi?
Ihan ok. Asiaahan siinä puhuttiin.
Kenen oppeja noista noudattaisitte vai ettekö kenenkään? Milloin Katalta tulee hyvinvointiin liittyvä kirja?
Mun mielestä Kata vaikuttaa tosi fiksulta, ja on näitten videoitten perusteella kiinnostunut juuri samoista asioista kuin itsekin tällä hetkellä. Mielenkiintoisia vieraita hänellä, erityisesti Olli Posti, joka oli ihan uusi tuttavuus. Ihastuin Olliin ja olen katsonut hänen Supermarket Survival -videoitaan innolla. En oikeasti ymmärrä miten ihmiset voivat olla eri mieltä kenenkään näitten Katan vieraiden kanssa. Ihan täyttä asiaa puhuvat, maalaisjärjellä pystyy tajuamaan, ja esim. ketoosidieetit ja muut terveysasiat on muuallapäin maailmaa jo arkipäivää...
Miten Suomi laahaa näin paljon muitten perässä, oli kysymys sitten diabeteksen tehokkaammasta hoidosta tai vaikka kannabiksen laillistamisesta? Kukaan ei uskalla olla eri mieltä tai kyseenalaistaa mitään, paitsi tällaiset vähän omaperäisemmät ihmiset, joita sitten ehkä haukutaan hörhöiksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kata vaikuttaa tosi fiksulta, ja on näitten videoitten perusteella kiinnostunut juuri samoista asioista kuin itsekin tällä hetkellä. Mielenkiintoisia vieraita hänellä, erityisesti Olli Posti, joka oli ihan uusi tuttavuus. Ihastuin Olliin ja olen katsonut hänen Supermarket Survival -videoitaan innolla. En oikeasti ymmärrä miten ihmiset voivat olla eri mieltä kenenkään näitten Katan vieraiden kanssa. Ihan täyttä asiaa puhuvat, maalaisjärjellä pystyy tajuamaan, ja esim. ketoosidieetit ja muut terveysasiat on muuallapäin maailmaa jo arkipäivää...
Miten Suomi laahaa näin paljon muitten perässä, oli kysymys sitten diabeteksen tehokkaammasta hoidosta tai vaikka kannabiksen laillistamisesta? Kukaan ei uskalla olla eri mieltä tai kyseenalaistaa mitään, paitsi tällaiset vähän omaperäisemmät ihmiset, joita sitten ehkä haukutaan hörhöiksi tms.
En ole nyt varma, mutta eikö Olli ole suoraan tunnustanut että hänellä ei ole oikeasti MS-tautia, jotain tämän kaltaista muistelisisn lukeneeni aamulehdestä, joten silloin hän on huijari ja tienannut rahansa huiputtamalla.
Eivät vaikuta kukaan näistä oikein täysillä kulkevan.
Miksi Antilta otettiin pois lääkärin oikeudet?
Miksi Ollilla on oma uskovaisten tuki takanaan? Miten kukaan voi uskoa mihinkään mitä se puhuu?
Eikö yksikään mamma ole vielä tässä hypetyksessä mukana?