En osaa ottaa selfieitä ja tämä masentaa
Muut napsii tuosta vaan ihan hyviä kuvia itsestään, itse jos yritän niin lopputulos on jotain ihan hirveää, ei todellakaan koskaan mitään mitä voisi minnekään esille laittaa. Näytän kuvissa ihan vammaiselta ja kuva on aina jotenkin epätarkka. Puhelimen kamera on lisäksi ihan hyvä, valitsin puhelimen hyvän kameran perusteella. Eikä auta yhtään vaikka veisi kameran yläviistoon. Kauemmas vieminen auttaa vähän mutta ei ratkaise sekään mitään, epätarkkaa on silti. Nettideittailukin on aika mahdotonta kun ei ole mitään kuvia itsestä, aina sitä kuvaa kuitenkin ollaan pyytämässä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Naamakuvaa tarvitaan mm. työpaikkahakemuksessa. Näin minulle on kerrottu. Valokuva voi ratkaista, kutsutaanko sinut työpaikkahaastatteluun vai ei. Eikä kyse ole mallin työstä tai edustustehtävistä, vasn ihan tavallisista työpaikoista.
Joten ymmärrän tuskan.
Niinpä. Se kuvien esittäminen on aika iso osa monella elämänalueella nykyään. Vaikeuttaa niin työpaikkahaastatteluihin kuin treffeille pääsemistä jos et voi laittaa kuvaa itsestäsi.
Voidaanko nostaa tätä ketjua? Nimimerkillä ottanut valehtelematta yli 400 kuvaa tässä kahden päivän aikana, laittautunut kuvia varten ja ei yhtäkään julkaisukelpoista.
Olen käyttänyt apuna peiliä kameran takana että näkisi oman ilmeen mutta ei kun kamerassa ihan hirveä ilme ja asento ja ei onnistu mitenkään.
Olen kokeilut tehdä samalla jotain että ei olisi liian poseerausta vaan luonnollisempi mutta ei onnistu.
Olen ottanut sisällä, ulkona, vessassa, keittiössä, olkkarissa, lisävaloilla ja ilman valoa. EI.
Peilistä kun itseä katsoo niin näytän hyvältä. Kamerassa vaikka miten taikoja tekee niin ihan järkyttävä.
Sama jos joku muu ottaa kuvia niin meinaa itku tulla kun aina ihan hirveä ja jos nauran niin näytän simpsoneista siltä ilkeältä rikkaalta kissamieheltä en muista nimeä mutta iso nenä ja pieni leuka ja ylähampaat silleen *ffaffaffffa"
Naamakuvaa tarvitaan mm. työpaikkahakemuksessa. Näin minulle on kerrottu. Valokuva voi ratkaista, kutsutaanko sinut työpaikkahaastatteluun vai ei. Eikä kyse ole mallin työstä tai edustustehtävistä, vasn ihan tavallisista työpaikoista.
Joten ymmärrän tuskan.