Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa ottaa selfieitä ja tämä masentaa

Vierailija
20.03.2019 |

Muut napsii tuosta vaan ihan hyviä kuvia itsestään, itse jos yritän niin lopputulos on jotain ihan hirveää, ei todellakaan koskaan mitään mitä voisi minnekään esille laittaa. Näytän kuvissa ihan vammaiselta ja kuva on aina jotenkin epätarkka. Puhelimen kamera on lisäksi ihan hyvä, valitsin puhelimen hyvän kameran perusteella. Eikä auta yhtään vaikka veisi kameran yläviistoon. Kauemmas vieminen auttaa vähän mutta ei ratkaise sekään mitään, epätarkkaa on silti. Nettideittailukin on aika mahdotonta kun ei ole mitään kuvia itsestä, aina sitä kuvaa kuitenkin ollaan pyytämässä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet silti ihan yhtä arvokas ihminen kuin me muutkin <3

Vierailija
2/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet vaan epätarkka ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallissa on vikaa, ei taidoissa. Itsekään en ole mikään kedon kukka ja minusta ei saa hyvää kuvaa sitten millään. :D En itse, eikä kukaan muukaan. On niin raskaat kasvojenpiirteet vaikka  olen vielä nuori. Harmittaa, kun ei voi jakaa kuvia samalla tavalla kuin muut mutta ei voi mitään. :P #firstworldproblems

Vierailija
4/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ja kiitä korkeinta.

Säästyt selfieidenoton orjuudesta.

Ole rauhassa ja nauti elämästä, et jää mistään paitsi.

Vierailija
5/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee n. yks onnistunut selfie sadasta otetusta, joten aika paljon saan kuvia napsia, jos haluan sellaisen julkisesti näyttää. Parjattu selfie-keppi on kans ollut ihan kätevä.

Vierailija
6/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa puhelin johonkin alustalle ja ota kuva ajastinlaukaisulla ihan sillä puhelimen oikealla takakameralla. Voittaa etukameraselfiet usein. Kuvassa voit istua vaikka sohvalla ja rajata kuvaa myöhemmin tarvittaessa.

Ulkona luonnonvalossa kuvat onnistuvat paremmin. Mene vaikka parvekkeelle kuvaamaan.

Vierailija
7/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että masentaa?

Pääsisikö selfiekyvyttömyyseläkkeelle sen takia?

Vierailija
8/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet silti ihan yhtä arvokas ihminen kuin me muutkin <3

No en mä oikein ole. Nykyään some on niin iso osa elämää ja kun siihen ei oikein mitenkään voi näin rumana ihmisenä osallistua ja perheettömäksikin jää tämän rumuutensa takia, niin ei tää hyvältä tunnu... Tuolla on satoja ja tuhansia kauniita sinkkunaisia jotka saa lähestymisiä hyvien kuvien perusteella ja sitten minä, joka en saa yhtään julkaisukelpoista kuvaa itsestäni.

Vierailija
9/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selfie luonnonvalossa, eli siis niin että kasvot on ikkunaan päin. Kuva on heleämpi, eikä niin pahoja varjostuksia. 

Ei  kumminkaan niin, että aurinko paistaa suoraan naamaan :)

Vierailija
10/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota selfie luonnonvalossa, eli siis niin että kasvot on ikkunaan päin. Kuva on heleämpi, eikä niin pahoja varjostuksia. 

Ei  kumminkaan niin, että aurinko paistaa suoraan naamaan :)

No aikalailla kaikkea on kyllä ehditty jo kokeilla, tuotakin.

Vierailija
11/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun naaman kuvia ylipäätään pitää lähettää minnekkään?

Vierailija
12/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut selfietä, eikä masenna yhtään.

Vierailija
13/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selffien ottajat onkin narsisteja.

Vierailija
14/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa ottaa selfieitä ja lakkasin yrittämästä. Älä sinäkään enää ota, kun se ei ole tarpeellista. Usko pois.

Vierailija
15/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää! Jaxuhalit. Voiko tuossa tilanteessa enää olla elämällä tarkoitusta? 😥

Vierailija
16/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Minulla on yksi kuva itsestäni fb:ssa ja yksi WhatsAppissa, siinä kaikki. Molemmat kuvat ovat jo ainakin viisi vuotta vanhoja ja ystäväni kyllä minut niistä tunnistavat, muilla ei ole mitään väliä.

Minulla on kolme teiniä ja yksikään heistä ei harrasta oman pärstänsä kuvausta, 16 vuotiaallakin on profiilikuvanaan joku oravan kuva.

Vierailija
17/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvin tavallista on nettideittailussa että pitäisi olla kuva lähettää, monet ei suostu sokkotreffeihin ollenkaan.

Vierailija
18/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku tinder perustuu juuri niihin kuviin. Nykyään se on kai paras ja käytetyin deittailuappi. Ei voi käyttää sellaista kun ei ole edes yhtä kuvaa sinne. Facessakin moniin jopa harrasteryhmiin vaaditaan tunnistettava kasvokuva.

Vierailija
19/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdista puhelimen kameran linssi ennen kuvan ottoa! Voi olla vaikka mitä töhnää, vaikkei näyttäisi likaiselta, jonka seurauksena kuvistakin tulee epätarkkoja. Ilmeisiin yms. poseeraamiseen tällä ei tietenkään ole vaikutusta.

Vierailija
20/23 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää olla kameran linssin edessä, mieluummin kuvailen muita ihmisiä.

Välillä otan selfien facepäivitykseen, ihan vain sen takia, että tutut tietää, että olen vielä elossa😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä