Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilotin juuri 16 suklaamunaa per lapsi. Montako teillä?

Vierailija
30.03.2013 |

16 on kyllä aika paljon, mutta menköön kun ne on kerta hankittu. En viitsi säästää kaappeihinkaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluko olet?

Vierailija
22/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet suklaamunat per lapsi. Ovat suklaalle allergisia mutta näin pääsiäisenä tehtiin poikkeus ja kuunnellaan sitten pari yötä rapsutusta ja rasvaillaan rikkinäistä ihoa. Muuten pääsiäisherkkuina oli laku ja karkkiaski jokaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tais olla 16 munaa yhteensä kolmelle lapselle plus yhdelle pääsiäisvieraalle. Osa vieläkin syömättä, nuorin niitä innokkaasti etsi ja se taisi olla se hauskin osio. Uskoo täysin että pääsiäiskukko/kana/pupu tuo niitä.

Vierailija
24/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko luulet että tyyppi oli tosissaan 112 munan kanssa? :D

[/quote]Noin toimii lastensa hyvinvoinnista välittävä vanhempi. Ikävää kun lapset pääsiäisen jälkeen vertailevat, ja joku on saanut vain mitättömän vähän. Aiheuttaa kiusaamista ja syrjintää, joka vaikuttaa lapsen loppuelämään.

Lapsen täytyy tietää olevansa rakastettu.

[/quote]

Vierailija
25/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon munia sitten kunhan pupu munii. En laske paljonko / lapsi, sillä löytävät niitä hyvin epätasaisesti. Paljon saa jokainen. Kyllä niitä monta kymmetä löytyy. Sääntönä on vaav, että jokainen " saa" löytää yhden tosi ison, muut on vapaata riistaa. Tämä on ollut meillä vuosien perinne, pitkälti yli 10 vuotta näin on toimittu. 

Vierailija
26/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 00:33"]

Meillä on tänä vuonna vain 112 munaa per lapsi. Yleensä on ollut yli 200, mutta tänä vuonna oli jotenkin heikko valikoima lähialueen kaupoissa. Lienenkö ollut vähän myöhässä. Ja en jaksa taas kerran ostaa yli sataa Kinderiä, vaan koetan ostaa maksimissaan 10 samanlaista.

[/quote]

Kyllä mahtoi tulla kalliiksi. Eikä kukaan pysty syömään tuollaista määrää siinä ajassa kun niistä menee päiväys. Ja niitä koottavia muovikrääsiä on painajaismaisen paljon pitkin lattioita. 

Vierailija
27/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piilotteli aamulla jättimunaansa. Tuntui taivaalliselta. Olemme normaalipainoisia.

Vierailija
28/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja 112 munanostaja! Olen tehnyt teistä ilmoituksen ylläpitoon lastensuojeluilmoituksen tekemistä varten!!!!!! Yksikään todella lapsiaan rakastava äiti ei syötä lapselleen tuollaisia määriä suklaata. Toivon että perhetyöntekijät tulevat opettamaan teille miten lapsia kohdellaan niin että lapsuus on muutakin kuin lihava painajainen :( :( :(!!!!

Vierailija
29/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2v. sai kaksi munaa... Ensi vuonna kolme ja jne... :)

Vierailija
30/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v lapsi ja yksi muna. Elämänsä ensimmäinen kokemus yleensäkään suklaasta. Karkista ei vielä tiedä mitään. Kyllä loisti silmät. Siitä se sitten alkaa, sokerin syöminen:( Halusimme nyt kuitenkin yhden antaa kun oli telkussa nähnyt kindereitä. Iso ilo oli.

No,jouluna sitten seuraavaksi suklaata.

Vierailija
31/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taas 47v mies ja yksi kalja. Elämänsä ensimmäinen kokemus yleensäkään alkoholista. Viinasta ei vielä tiedä mitään. Kyllä loisti silmät. Siitä se sitten alkaa, alkoholin juominen:( (Halusin nyt kuitenkin yhden antaa kun kavereilta oli kuullut. Iso ilo oli.

No, jouluna sitten seuraavaksi punkkua.

Vierailija
32/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 16:20"]

No mulla taas 47v mies ja yksi kalja. Elämänsä ensimmäinen kokemus yleensäkään alkoholista. Viinasta ei vielä tiedä mitään. Kyllä loisti silmät. Siitä se sitten alkaa, alkoholin juominen:( (Halusin nyt kuitenkin yhden antaa kun kavereilta oli kuullut. Iso ilo oli.

No, jouluna sitten seuraavaksi punkkua.

[/quote]

Kiitos vittuilustasi. Olin kyllä ihan tosissani. Meille tuo 1 muna oli iso ilo. Ja minä sain kyllä SIXpakin olutta itse. Ihan totta tämäkin:)

Vierailija
33/33 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo munien piilottelu tullu jenkeistä Suomeen?

Ei mun lapsuudessa munia piiloteltu, mutta olen kuullut senkin  tavan olleen jenkeissä jo ikuisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi