Onko strap-on Naisia
Valitettavan harvassa ovat sellaiset Naiset jotka innostuvat miehen pepusta. Itse haaveilen sellaisesta "äidillisesti" dominoivasta Naisesta joka nussisi narttupojunsa peppua. Mutta sellaisia Naisia ei taida olla muualla kuin haaveissani.
Kommentit (17)
Muuten hyvä ajatus mutts kaikki äidillisyyteen / isällisyyteen viittaava on minulle paha turn-off. Sträppään kyllä mutta toisenlaisella fantasialla höystettynä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä ajatus mutts kaikki äidillisyyteen / isällisyyteen viittaava on minulle paha turn-off. Sträppään kyllä mutta toisenlaisella fantasialla höystettynä.
Millainen fantasiasi on? Minä en kaipaa äitiä.. enkä isää :) Vaan estotonta Naista
Mä tykkään antaa miehelleni sormi ja sauvaa. Strapparia en ole vileä hankkinut.
Ai että kun joku +40wee kokenut nainen veis oman peppuneitsyyden! M29
Se tunne kun mies on sängyllä kontillaan, peppu pystyssä väristen, odottaessaan kosketusta... kun levitän liukasteen ja sormetan hellästi ja mies pystyy vaivoin hillitsemään voihkintaansa... ja kun lopulta työnnyn straponilla sisään ja näytän miehelle kuka käskee :)
Ihanaa tuntea sormet pyllyreiässäni, rasvaat minut, nussit sormillasi, otat sormesi pois... odotan. Tunnen kuinka strappari venyttää sulkijalihastani.... yritän rentoutua... Hitaasti painat strapparin sisään... nussit tiukkaa pyllyreikääni... ihanaa.. olen persenarttusi.. Rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa tuntea sormet pyllyreiässäni, rasvaat minut, nussit sormillasi, otat sormesi pois... odotan. Tunnen kuinka strappari venyttää sulkijalihastani.... yritän rentoutua... Hitaasti painat strapparin sisään... nussit tiukkaa pyllyreikääni... ihanaa.. olen persenarttusi.. Rakkaani.
Kauheen romanttista 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen romanttista 😉
Ei näissä jutuissa olla romanttisia vaan kinkyjä!
Pimeä huone, mystinen musiikki , tauko ja lkevyet kosketukset , mustat latex käsineet , niiden tuoksu , reilusti liukuvoidetta , remmiä tiukasti pyöreille perskannikoille että veri kiertää alueella , käsiraudat käsiin seläntaakse , kontallaan maassa , rintakehä pallin päällä , tuoksuvat pikkuhosut sieraimiin välillä , arvaamatta anustappi pyöritellen paikoilleen , lantiosta tukevasti kiinni ja voimakkaita lätinäliikkeitä lantio perskannikoihin.......naiset lopettakaa se miettiminen ja jättäkää miesten aivotunteukset käsittelemättä , tästä tykkää kaikki ja eniten ne jotka eivät tälläistä halua.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun mies on sängyllä kontillaan, peppu pystyssä väristen, odottaessaan kosketusta... kun levitän liukasteen ja sormetan hellästi ja mies pystyy vaivoin hillitsemään voihkintaansa... ja kun lopulta työnnyn straponilla sisään ja näytän miehelle kuka käskee :)
Kyllä Rakas... juuri niin.. olen sun nöyrä persenarttusi
Minä koulutan miestä homoksi sträppäämällä häntä. Kun mies nöyrtyy tarpeeksi ja peppu oppii ottamaan vastaan mitä nainen määrää, mies saa sisäänsä aidon, suonikkaan pampun.
Vierailija kirjoitti:
Minä koulutan miestä homoksi sträppäämällä häntä. Kun mies nöyrtyy tarpeeksi ja peppu oppii ottamaan vastaan mitä nainen määrää, mies saa sisäänsä aidon, suonikkaan pampun.
Kyllä Rouva... imenkö sen kullin ensin kovaksi?... ja rasvaathan hyvin silloinkin pyllyreikäni...
persenarttupoju kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Rouva... imenkö sen kullin ensin kovaksi?... ja rasvaathan hyvin silloinkin pyllyreikäni...
Totta kai. Imet ensin kunnolla. Eka kerta kun saat miestä suuhun.
Vierailija kirjoitti:
persenarttupoju kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Imet ensin kunnolla. Eka kerta kun saat miestä suuhun.
Kyllä Rouva... tuntuu ihanalta kun se kasvaa ja kovenee....
Kiinnostaisiko lähteä Tammisaareen mökille viikonloppuna. Täällä olisi 2 karhumiestä kanget kovina odottamassa uuden narttupojan korkkausta. Tarjolla nahkaa, kuoharia, siveysvyö ja saunomista. Voin taata ettei naisväellä ole sellaista intoa työstämiseen kuin tällä karhukoplallalla.
mur mur