Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meille tärkeä päivärytmi

19.05.2006 |

Meillä poika on ollut todella huono nukkuja aina. On erittäin vilkas ja yöllä noustaan " laulamaan" sängyssä tai työntämään sormia äidin nenään tai mitä nyt vaan keksii, ikää tällä hetkellä 11- kk. Olen vihdoin löytänyt keinon jota olen etsinyt koko tämän 11-kuukautta. Meillä on minuutilleen tarkka päiväaikataulu.Teemme kaiken joka päivä samoin samaan aikaan. Ennen kun mentiin päiväunille, nukahtamiseen saattoi mennä parhaillaan tunti, nyt ei muuta kuin pullo suuhun ja kun sen on juonut kierähtää kyljelleen ja laittaa silmät kiinni, nukkuu noin 2-3 tuntia, ennen nukkui noin 45 minuuttia kerrallaan ja taas sai nukuttaa uudestaan. Ajattelin vain jakaa tämän neuvon niiden kanssa, jotka ovat jo kaiken muun kokeilleet, tämä todella toimii. Olisin yhdessä vaiheessa ollut valmis jo kokeilemaan vaikka mitä, niin väsynyt itse olin tilanteeseen.

Tarkalleen ottaen päivämme toimii näin, Aamulla kello herättää puoli seitsemän jonka jälkeen syömme ja puemme ja lapsi leikkii, lähdemme puistoon puoli yhdeksältä ja leikimme siellä 2 tuntia tulemme puoli 11 kotiin ja alamme syömään, syönnin jälkeen leikkimistä puoli 12 asti kunnes alamme mennä päikkäreille. Nukkuu noin 14 asti ja syömme heti välipalan ja laikitään klo 15 jolloin lähdemme taas ulos.Tulemme noin klo 17 sisään syömään. Sitten leikkiä , kaupassa käyntiä ym. klo 19.00 asti ja syömme iltapalan, klo 20.00 viimeistään nukkumaan. Tämä on ollut mahtavaa, ihanaa kun ei tarvitse illalla enää väsyneenä tapella lapsen kanssa nukkumaan menosta! Vihdoin!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla