Olgan kotona... yök!
Olgan kotona ohjelmassa kovasti leivotaan ja on se kiva että lapsetkin saa häärätä siinä samalla mukana, mutta hiukkasen etovaa että tyttö maistaa taikinaa/täytettä useamman lusikallisen samalla lusikalla joka on jo käynyt suussa. Sitten hymyssä suin tarjotaan ruoka vieraille! YÖK!!
Kommentit (120)
Miksi Olga ei kokaa omista luomuraaka-aineista vaan jostain kaupan tuontielintarvikkeista. Käsittääkseni esittää jotain luomuelämäntavan kannattajaa
Jos ei ole hyvää ja kaunista sanottavaa, voi olla myös ihan hiljaa.
Nykyajan ikäviä ilmiöitä on toisten mollaaminen ja arvostelu tällaisilla foorumeilla. Se kyllä kertoo enemmän suunsoittajasta itsestään kuin siitä kohteesta, jolle kateelliselta kuulostava kritiikki on suunnattu.
Jotenkin tuntuu tätä palstaa lukiessa, että moni näkee itsessään tyytymättömyyttä (verratessaan itseään Olgaan). Olgan ihana koti, lapset, mies, voimavaroja sijaisvanhemmuuteen, eläimiä ja maatalonpuuhia, reipas meininki ja itsetehtyä kotiruokaa. Ihailtavaa ja reipashenkistä menoa! Ja rohkeaa, tuoda oma koti ja perhe elämäntapoineen julkisuuteen, tietäen, että tällaisilla palstoilla kirjoitetaan omasta perheestä mitä sylki suuhun tuo.
Moi!
Samaa mieltä,mutta kun sitä tehdään joka ikisessä ruokaohjelmassa,AIKUISET IHMISET,se se vasta yököttää!
Ottakaa hyvät ihmiset se maistiais-lusikka viereen.
Voi jestas kun sai taas nauraa kommenteille. En voi käsittää miten negatiivisia ihmiset ovat. Aina löytyy vikaa ja haukkumista toisten tekemisistä.
Olga on luonut aivan ihanteellisen elämäntavan ja nähnyt/näkee paljon vaivaa sen eteen. Aina löytyy nillittäjiä, elit sitten niin tai näin. Ne, jotka haluaa kritisoida joka ikistä näkemäänsä asiaa, tekevät sen joka tapauksessa. Itse jo aikuistuneiden steinerkoululaisten äitinä voin vain todeta, että hienoa oli kun lapset saivat lykätä omat kouransa taikinaan ym. Kyllä sinne pöpöjä mahtuu ja vastustuskyky kasvaa. Voi nykyajan hellantelttuja, kuinkahan sitten pärjäätte kun ebola alkaa tätäkin kansaa kaatamaan. Tuleeko itku lasten sohlaamisesta?!
Ei sijaislapsia saa noin vaan näyttää telkkarissa, valokuvissa jne..
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 19:30"]
Minä leivon lapsen kanssa ja ruokaakin laitan, mutta hygieniassa olen nipo.
[/quote]
Miten onnistuit saamaan lapsia?
Miksi te katotte Olgan ohjelmia, kun se vuodesta toiseen on yhtä vastenmielinen teidän mielestänne?
Kaiken se tekee väärin. On ällöttävä, kun jaksaa touhuta lasten kanssa. Puhuu inhottavasti sijaislapsestaan.. ihan kuin odottaisitte kielipitkällä, että Olga (tai Anu H.) tekis taas jonkun ohjelman, jota pääsis haukkumaan tai ainakin voisi kasata huonoa omaatuntoa ja haukkua.
Mä satun rakastamaan kummankin naisen ohjelmia. Musta ne ovat lämpimiä ja todellakin elämän tuoksuisia.
Katsoin tänään ekan kerran puolet jaksosta.Aiemmin olen nähnyt vain mainoksia. Pisti heti silmään: Sponssaako Metsola jotenkin tätä ohjelmaa? Vai kuuluuko jotenkin tuohon "maalaisromanttisretroiluidylliin" se, ettei lapsilla ole koskaan muuta päällä kuin Metsolaa?
Lapset juoksi ympäriinsä eikä kukaan katsonut perään
Idyllisen näköistä menoa, lapset saa olla lapsia ja kasvaa rennossa ja omatoimisuutta tukevassa ympäristössä. Just tollasta menoa meillekin haluan, jos lapsia saan! :)
So what että taikinaa on maistettu samalla lusikalla useamman kerran, kyllä taitaa olla elämässä asiat mallillaan jos tollaisesta pienestä asiasta jaksaa alkaa palkoja kasvattamaan.
Odotan innolla seuraavia jaksoja! :)
Kivaa maalaisromanttista höttöä, katson ehdottomasti jatkossakin. Ainoa ärsytykseni oli Valion härski tuotesijoittelu.
Minä tykkäsin. En "kokkausohjelmia" muuten jaksa katsoa mutta tykkään Olgan perheen elämäntavasta ja sen takia saatan katsoa jatkossakin ko. ohjelmaa. Ihana ympäristö lapsille kasvaa, ei parempaa voisi olla...
Ihan sama, jos lapset nuolasevat lusikkaa, jolla leivotaan... hoh hoh tätä nykyajan hysteerisyyttä... =D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 02:06"]
Lapset juoksi ympäriinsä eikä kukaan katsonut perään
[/quote]
Ja mitä siitä seurasi? Lapsista kasvoi onnellisia aikuisia...
Olihan aika kornia että maalaistalossa valmisti tuollaisia hirveitä eineksiä.
Ja tuo kuva mikä annettiin että tehdäänpä vähän aitaa ja sitten herkutellaan onkin ihan oikeia kuva maatalon töistä
Joo on ihan hirveetä varsinkin jos se taikina käy uunissa ennen tarjoilua :):):)
Olgan mies on Tuukka Temonen, entinen punk-rokkari, Apulannan rumpali ja nykyinen toimitusjohtaja EI Toni Virtanen =D ja Olga vain näytteli salkkareissa ei elänyt siellä oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 20:08"]
Olenko ihan hirveä sika kun minua ei haittaa yhtään vaikka ruokaa joku maistaisi samalla lusikalla ja ei haittaa vaikka lapsi kävisi vaikka käsillään härppimässä ruokaa, syön silti ihan hyvällä ruokahalulla
[/quote]
Täällä yksi "normaalisika":). Kiva ja hyväntuulinen ohjelma. Eihän ole pakko katsoa, jos pännii. Minä tykkään ja katson innolla. Monta kivaa leivonta- ja ruoanlaittovinkkiäkin olen jo saanut.
Et, olet normaali ihminen.
[/quote]
En sitten tiedä, että miksi ovat ohjelmaan kuvanneet sen kun lapset sörkkivät ruokaa, mutta tossa sarjassahan on eri kerralla kuvattu se ruoan laitto, eli nehän syö ns "eri ruokaa" (tai siis samaa ruokalajia mutta erikerralla tehtyä) silloin kun ne vieraat on kylässä, eikä ne lapset oo ollu sillon mukana, kuten varmaan huomaa siitäkin että ne puuhastelee aina siellä pihalla.
Minustakin oli ällöä että kuolainen lapsi nuoleskeli sitä lusikkaa, mutta enpä sitä ruokaa itse syönyt niin mitä väliä? Aika harvoin syön kummipojankaan minulle tekemiä leivoksia ja muita "herkkuja", ihan samasta syystä. Ajatus kuitenkin on kaunis :)
Ja Olgan elämä vaikuttaa ihanalta! Ihana talo, ihanat lapset, ihania eläimiä. Itselläni ei kuitenkaan olisi voimia pyörittää noin montaa asiaa arjessa yhtä aikaa, joten peukku Olgalle, ahkera emäntä! :)