Olgan kotona... yök!
Olgan kotona ohjelmassa kovasti leivotaan ja on se kiva että lapsetkin saa häärätä siinä samalla mukana, mutta hiukkasen etovaa että tyttö maistaa taikinaa/täytettä useamman lusikallisen samalla lusikalla joka on jo käynyt suussa. Sitten hymyssä suin tarjotaan ruoka vieraille! YÖK!!
Kommentit (120)
Onko Olgalla kolme omaa tyttöä ja poikavauva, missä se kolmas tyttö oli?
Kaksi omaa tyttöä ja vasta syntynyt poika. Myös yksi sijaislapsi, tyttö hänkin.
Jaa, miksi ei sijaislasta näytetä?
Ei se mitään, jos lapsi sorkkii toisille tarjottavaa ruokaa useamman kerran samalla lusikalla. Mä olen monesti näitä kokkailu ohjelmia katsellessa ajatellut samaa. Esim. Neljän Tähden illallisessa useampi kokki syyllistynyt samaan.
Olisko joku sellainen henkilön yksityisyydensuoja juttu tai joku, ettei sitä sijaislasta kuvata tv-ohjelmaan. Tai jos lapsen vanhemmat on vaikka voineet kieltää kuvaamisen tms.
Aaargh mä oon niin kateellinen sen täydelliseltä vaikuttavalle elämälle!!
niin ja sen mies, toni virtanen, soittaa kotiteollisuudessa rumpuja..
tuottanut myös tuon ohjelman. ihana tosiaan että olga pääsi eroon koko taalasmaan porukasta ja kaupungin hälystä.
siis etteks te tajua että jos lapset ei pääse konkreettisesti pääse kosketuksiin ruoanlaiton ja raaka-aineiden kanssa eivät he myöskään opi tuntemaan mistä ja miten eri ruokalajit syntyy, miten se makaroniloota sinne pöytään ilmestyy. Samalla lapsen makuaisti kehittyy ja lisäksi perheet voivat viettää yhteistä aikaa ruuanlaiton parissa. Olgan kotona on mukavan rento ja maanläheinen ohjelma. Ja niistä bakteereista..siinä lusikan mukana tuleva bakteerimäärä on aikalailla minimaalinen verrattuna siihen mitä saamme päivittäin ympäristöstä muutenkin ja lisäksi ne ovat suurimmaksi osaksi täysin harmittomia ja jopa hyödyllisiä vahvistaessaan immuunipuolustustamme. Lapset mukaan keittiöön muutenkin kuin lämmittämään eineshampurilaisia- ne vasta onki YÖK!!!
Luulenpa Olgan lapsista tulevan täyspäisempiä aikuisia kuin tällä palstalla mellastavien äityläisten lapsukaisista!
Olga tekee yhdessä lasten kanssa ruokia. Pienet auttaa siinä, missä pystyvät. Yhdessä tekeminen on tärkeää lapsille (olisi myös teidän arvostelijoiden lapsille).
Ihanaa hyväntuulista, tavallista, normaalia elämää ilman turhia krumeluureja. Ja mikä tärkeintä ilman yhtään v...-sanaa!!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 12:35"]
Kivaa maalaisromanttista höttöä, katson ehdottomasti jatkossakin. Ainoa ärsytykseni oli Valion härski tuotesijoittelu.
[/quote]onko se nyt niiiin härskiä? Ilman tuotesijoittelua ei olisi montaakaan ohjelmaa. Näkemyksesi onkin vähän naiivi.
Ja Olga tosiaan on epäillyt julkisesti osaako rakastaa kirppua, mikä on minusta eettisesti arveluttavaa.
Näyttelijä Jaana Saarinen tulee auttamaan Olgaa leikkimökin mansikkamaan kunnostuksessa. Olga kokkaa Jaanalle mansikkaruokia
just ja joo..täällä taas katteelliset panettellee ja haukkuu..v..uttaa lukea mitään vauva/kakspluspalstoja joista vois vaikka vinkkejä tai ohjeita hakea vauvaa varten van ee ku tiällä ja siellä vaan solvataan ja puututaan pienimpänkin pilkkuvirheeseen..kummia ämmiä..luulis olovan jo ankee ja suppee elämä!!!!!
Mä kyllä ihmettelen VAUVA-lehden toimistusta ja kysynnkin nyt heiltä:
Mikä on AV-palstan funktio?
Tuntuu ikävältä, että lehti pitää yllä edelleen tätä foorumia, jossa vähämieliset mellestää ja luo negatiivisuutta ympärilleen. Uskon jopa, että maailma olisi parempi paikka ilman AV-palstaa. Ei olisi niin paljon negatiisivuutta ilmassa. Tästähän on tullut yleinen roskaläjä, jossa ei mellasta pelkästään äidit vaan muutkin ovat tämän löytäneet. Ja koska kirjautumispakkoa ei ole, täällä lentää kura.
Vika on tietysti kirjoittajissa, mutta VAUVA-lehti tarjoaa tämän mellastuskentän.
Onko Tuukka Temonen kritisoinut lasten tuomista julkisuuteen vai lasten alistamista julkiseen laulukilpailuun? En tiedä, kun en ole tuollaisesta kuullut.
Minun mielestäni on todellakin eri asia lasten olla oman äidin kanssa omassa kodissa tekemässä erilaisia juttuja kuin lasten mennä lavalle laulamaan arvioijien eteen... Arvostan todellakin enemmän Temosten tapaa kasvattaa lapsiaan (vaikka sitten muutaman minuutin julkisuudessakin) kuin vanhempien, jotka vievät lapsensa yleisen arvioinnin kohteeksi mihin tahansa julkiseen kilpailuun. Puuttumatta kuitenkaan mitenkään siihen, kuka on hyvä tai huono kasvattaja. Jokaisella on omat motiivinsa toimia.
Kadehdin todella sitä, että minun lapseni eivät saa elää tuollaisessa ympäristössä. Ja ei, en ole niin naiivi, että luulisin maalla auringon aina paistavan ja kaiken olevan aina kaunista ja ihanaa. Enkä todellakaan ole niin yksinkertainen, että olettaisin ohjelman esittämän kuvan olevan koko totuus maalaiselämästä.
oikeesti olga on Suomen vähiten turha julkkis. Se on nainen joka tekee mitä lystää. toimelias ihminen, ja aikaansaapa.
olen niin olga fani kun olla voi.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 21:30"]
Mä kyllä ihmettelen VAUVA-lehden toimistusta ja kysynnkin nyt heiltä:
Mikä on AV-palstan funktio?
Tuntuu ikävältä, että lehti pitää yllä edelleen tätä foorumia, jossa vähämieliset mellestää ja luo negatiivisuutta ympärilleen. Uskon jopa, että maailma olisi parempi paikka ilman AV-palstaa. Ei olisi niin paljon negatiisivuutta ilmassa. Tästähän on tullut yleinen roskaläjä, jossa ei mellasta pelkästään äidit vaan muutkin ovat tämän löytäneet. Ja koska kirjautumispakkoa ei ole, täällä lentää kura.
Vika on tietysti kirjoittajissa, mutta VAUVA-lehti tarjoaa tämän mellastuskentän.
[/quote]
Jos AV:lla ei tapahdu mielestäsi koskaan mitään hyvää, älä tule palstalle. Koska täällä ei tarvitse rekisteröityä sanoakseen mielipiteensä, ihmisistä tulee esiin erilaisia puolia sekä hyvässä että pahassa. Aikuinen ihminen ymmärtää kommenttien olevan jotain enemmän kuin mitä tulisi kenties sanottua päin naamaa. Sama koskee monia keskustelunaiheita ylipäätään. Sinä näet vain negatiivisuuden, kuitenkin täällä palstalla puhutaan myös aroista aiheista, joista kaikki eivät puhu omalla naamallaan kenellekään. Se voi olla parhaimmillaan helpottavaakin.
Vaikka osa ihmisistä on joskus aika kärkkäitä, olemme kuitenkin loppupelissä hyvin samanlaisia, lue vaikka tuo unelma-ketju.
Samaa mieltä olen siitä, että jokin raja pitäisi olla siinä mitä henkilökohtaisuuksia kenestäkin täällä kirjoitetaan. Kuitenkin julkisuuteen hakeutunut henkilö joutuu hyväksymään sen, etteivät kaikki tykkää hänestä ihan riippumatta siitä, oliko AV olemassa tai ei. Tämä ketju oli nyt kuitenkin aika lailla kohtuuden rajoissa, eikö.
terv. palstailija, joka on harrastanut AV:ta noin 12 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti
Katsoin ohjelmaa hetken, ja ensimmäisenä tuli mieleen, että mahtaa av-mammoja VITUTTAA Olga, sen koti, lapset ja kaikki. Ja löytyihän täältä tää "keskustelu".
Ihan kiva, rento meininki, vaikka en haaveile elämästä maaseudulla. Lapsilla näytti olevan mukavaa, Olgan tekemää juustokakkua söisin mielellään.
Oks tää Olgan kotona joku lifestyle-puuhastelu-askartelu-juttu tyyliin Anu Harkki?