Kumpi on lapsen isä??
Olin entisen mieheni kanssa ilman ehkäisyä keskeytetyssä yhdynnässä 16.8, ja uuden miehen kanssa 11.9 täysin ilman ehkäisyä.. Olen raskaana ja laskettu aika on 7.6, kumpi on tod.näk lapsen isä??
Kommentit (54)
Jos olet rehellisesti kertonut molemmille isäehdokkaille tilanteesta ja he hyväksyvät sen niin probleemaa ei ole. Elämässä sattuu kaikenlaista.
Onnea odotukseen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi käy sääliksi lasta? Molemmat miehet ovat valmiita kantamaan vastuun ja olisi oikein iloisia tullessaan taas isäksi. Minulla 2 lasta jo ennestään ensimmäisestä liitosta
Ap
Voi itsellesi uskotella ihan mitä vain. niin että eksäkin on onnellinen kun saa lisää elatusmaksuja ? Ja lehmätkin lentää......
Vierailija kirjoitti:
Tapasin uuden miehen pari viikkoa eksän jälkeen ja sillä tiellä vieläkin olen. En ymmärrä teidän haukkuja
Et ymmärrä haukkuja? Onko sinulle siis täysin normaali toimintatapa harrastaa suojaamatonta seksiä heti uuden kumppanin kanssa?
Minulla heitti ihan loppumetreille raskausviikot. Ihan eka arvio oli noin kuusi viikkoa myöhempään kuin viimeinen arvio. Myös painoarvio heitti paljo . Tuli paljon isompi vauva kuin arvioivat. Tuntui, että ihan arvalla heittelivät arvioitaan.
Mietin vaan jos tietää ihan tarkalleen hedelmöityksen ajankohdan niin voisiko se laskettu aika silloin melkein kuukautta heittää? Ja menkat tosiaan oli exän jälkeen..
Tämä on wt. Muuta yhteen molempien miesten kanssa. Niin se ongelma ratkeaa.
Ap uusi mies on isä. Viikot ei voi heitellä ultrassakaan noin paljon. Melkein kuukausi yhdyntöjen välissä. Ihan päivänselvä asia että uusi mies on isä. Haloo.
Muistatko yhtään kumman kanssa nusasit 10.10 armon vuonna jälkeen Kristuksen? Se selventäisi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli menkat juuri silloin kuun alussa ennen kuin olin nykyiseni kanssa.
Sulla oli menkat sen jälkeen kun olit eksäsi kanssa ja vielä mietit kumpi todennäköisemmin on isä? Voi taivas, käypä vaikka pieni biologian oppitunti ennen kuin saat sen lapsesi.
No ajattele niin, että olisitkin kokoajan ollut saman miehen kanssa.
Epäilisitkö, että mitä jos raskauduinkin jo kuukausi aiemmin kuin kaikki merkit (keskeytetty, menkat, laskettuaika) antaa ymmärtää.
Et, et epäilisi ollenkaan laskettua aikaa, ja olisit varma että raskauduit vasta edellisten menkkojen jälkeen kun ette käyttänyt mitään ehkäisyä.
Ap jos monessa ultrassaki+ sanottu että la 7.6 ja yhdyntöjen välissä melkein kuukausi niin ihan selvä juttu että uusi mies on isä ! Eri asia jos yhdyntöjen välissä olisi vaikka pari viikkoa tai muutamia päiviä. Kai sinä jotain ovulaatiosta ja ihmisen biologiasta ymmärrät???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli menkat sen jälkeen kun olit eksäsi kanssa ja vielä mietit kumpi todennäköisemmin on isä? Voi taivas, käypä vaikka pieni biologian oppitunti ennen kuin saat sen lapsesi.
Niin menkathan voi tosiaan tulla raskaanakin ollessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no ne ei ole silloin mitkään menkat. Käykää nyt peruskoulu uudelleen hyvät ihmiset.
Ap, uusi mies on isä. Oletko vähän tyhmä btw?
Ottamatta sen suuremmin moraalista kantaa siihen mitä olet tehnyt, täytyy kuitenkin hieman ihmetellä asennettasi ehkäisyyn tai paremminkin sen puuttumiseen. Olet siis ilmeisesti melko halukas tai ainakin valmis tulemaan raskaaksi jomman kumman miehen kautta, eikä suuremmin väliä kumman? Nimittäin jos näin on, niin liekö sillä sitten sen suurempaa merkitystä, kumpi sinut sai paksuksi...
Ap millä viikoilla kävi muuten ekan kerran ultrassa?
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat tarkat mahdolliset hedelmöitysajankohdat, eli jos raskauslaskurilla laskee exän kanssa laskettu aika olisi 8.5 ja uuden kanssa 3.6, voiko ne niin paljoa heittää kun olen monessa ultrassa käynyt, joiden mukaan laskettu aika pysyy 7.6.. kamalan stressaantunut olen
Ap
Ai että "kamalan stressaantunut"? Olisiko kannattanut stressata ennen seksiä... sanotaan nyt vaikka miettiä ns. ehkäisyä... sen sijaan että vain näin jälkikäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin uuden miehen pari viikkoa eksän jälkeen ja sillä tiellä vieläkin olen. En ymmärrä teidän haukkuja
Ihan ohiksena huutelen, että ihan oikeastiko mieskin halusi lapsen muutaman viikon tutustumisen jälkeen ? Juu, ette te ihan terveitä ole.
Kaikenlaiset konservatiivit ja uskovaiset voi pitää päänsä kiinni.
Ap:n tapa lisääntyä on se oikea tapa.
Ei missään jumalauta luonnossakaan tai oikeassa todellisuudessa neuvotella teekupposen äärellä lapsen siittämisestä.
Se on yhdyntä ja jos syntyy niin syntyy.
Näin on luonto sen suunnitellut ja todella hyvä keino onkin.
Tuollainen säännöstely ja suunnittelu on nyt ihan kommunisti sosialisti toimintaa.
Oman elämänsä holhoomista. Mahtaa olla jännittävää kun piirtää kalenteriin että tuossa on raksi ja sinä päivänä sitten siitämme mieheni Albertin kanssa lapsemme, jonka nimenkin olemme jo alustavasti päättäneet. "otatko lisää teetä Albert"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena huutelen, että ihan oikeastiko mieskin halusi lapsen muutaman viikon tutustumisen jälkeen ? Juu, ette te ihan terveitä ole.
Ohiksena kommentoin, että ilmeisesti halusi, koska ei huolehtinut ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi joo, mutta tässä puhutaan todennäköisyyksistä.
Miksi käy sääliksi lasta? Molemmat miehet ovat valmiita kantamaan vastuun ja olisi oikein iloisia tullessaan taas isäksi. Minulla 2 lasta jo ennestään ensimmäisestä liitosta
Ap