Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tulossa helsinkiin tapaamaan nettituttua, mutta

Vierailija
30.03.2013 |

mies ei tule minua asemalle vastaan :( Pelottaa miten löydän perille, kun en oo pääkaupunkiseudulla liiemmin liikkunut. Pyysi vielä tuomaan olutta tullessani, joten kauppakin pitäisi löytää. Onkohan tää koko reissu virhe?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe! Ansaitset parempaa. Sheesh. 

Vierailija
22/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ei lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ainakin tapaatte jossain julkisella paikalla?

Vierailija
24/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: älä mee sen miehen luo. Vaikuttaa vähintään pöljältä tyypiltä ja pahimmillaan jopa vaaralliselta. Kyllä oikeasti kiinnostunut mies ymmärtää tulla juna/bussi/lentoasemalle vastaan ja ostaa itse oluensa sekä tarjoaa myös sulle

Vierailija
25/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin ettet ap lähtenyt. Itse en lähtisi minnekään ilman että tyyppi tulee vastaan. Toisekseen tuo kaljan tuominen on aivan törkeää pään aukomista. Älä yritä tavata miehiä netistä, sieltä saat vain sekopäitä.

Vierailija
26/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, sitten varmaan olisi pakko mennä sänkyynkin, kun kerran sinne asti raahaudut. ÄLÄ MENE! Ekoilla treffeillä ei pyydetä tuomaan mitään kaljoja ja mies on vastassa kukkapuskan kanssa.

Vierailija
27/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan mene.

Mä tein lapsen tommosen kanssa (juu,eka visiitilla vietiin kaljat, kaveri oli mukana).

Ja se oli sitten kolme vuotta sitä huopaamista kun auto on rikki/mummo kuollu/flunssa/töitä/rahat loppu ettei pääse tulemaan.

Eipä oo näkynyt pääsevän, kun vuosi sitten lakkasin passaamasta :/.

Vierailija
28/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epämääräiseltä ja tyypiltä jota ei kiinnosta/ei jaksa/ei panosta tapaamiseen/pummilta. Helsingissä pääsee julkisilla vastaan ja mies voi tarjota ruuat ja juomat. Piste.

T; mies, joka deittaillut netin kautta myös