Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Jos on varasija 8, mutta opiskelijavalinta on vielä kesken, nii saattaako se vielä huomiseksi muuttua? Help 😫😫
Vierailija kirjoitti:
jamkista ainakin mulle näkyy, kuntoutuksen ohjaajaksi pääsin :)
Minä myös 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 ja 11 varasijat röntgenhoitjaa ja optikko, mahkuja?
Oamk koulu.Viime vuonna taisi päästä 6 varasijalta Rh:ksi.
No sehän on sit siinä ja siinä :) tosi kiva
1. Varasija Metropolia bioanalyytikko 😬
Turku toimintaterapeutiksi 8. varasija. Saako valintakoepisteitä tietää jostakin ja miten on mahdollista että olin kätilöksi 12. varasija vaikken edes saapunut valintakokeisiin???
Paljonko Oamk toimintaterapian hyväksytyt sai pisteitä?
7 varasija sosionomiin, mut varmana sairaanhoitajaks 😍
Vierailija kirjoitti:
Turku toimintaterapeutiksi 8. varasija. Saako valintakoepisteitä tietää jostakin ja miten on mahdollista että olin kätilöksi 12. varasija vaikken edes saapunut valintakokeisiin???
Mä löysin opintopolun koodista pistetiedot hakemaani oppilaitokseen, jotka mulla ilmeisesti oli pääsykoe+todistuspisteet (93). Kirjaudut opintopolkuun ja laitat osoiteriville
https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Vähän piti haravoida koodia ennen kuin löysin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei opiskelupaikkaa tullut Laurean verkko- tai monimuotokoulutuksesta. Katsoin koodista, että pisteeni olivat 47. Miten muilla, millä olette päässeet sisään?
Kiinnostaa myös millä pisteillä on päässyt. Itselläni pisteet vaan 54, sössin sen kirjallisen. Olen varasijalla 32. Eli ei jatkoon.
Pääsin Laurean verkko-/monimuoto sosionomiin 63 pisteellä.
Hei, mikä digitaalinen koe oli sairaanhoitajaksi hakevilla? Oliko matikka? Mitä muuta?
1. ja 2. hakutoiveessa varasijalla, 3. hyväksytty mutta en voi ottaa paikkaa vastaan. Mistähän tämä johtuu?:O Mahdollisesti siitä että vasta huomenna virallisesti kaikki tulokset ulkona? Vai?
Mulla turkuun toimariksi pisteet löyty koodista 53.4 ja varasija 8. Siinä lienee pelkät koepisteet? Mikähän se maksimipistemäärä olikaan kun en löydä. Kiitos avusta koodin linkittäjälle! Ja ONNEA kaikille valituille!
Onks tietoo et kun mut on hyväksytty Metropoliaan suuhygienistiksi joka oli mun 2.vaihtoehto ja 1.vaihtoehto on Turkuun suuhygienistiksi jossa olen 12.varasijalla. Milloin voin hyväksyä ton Metropolian kun sinne haluiaisin kuitenkin mielummin kuin Turkuun :D ?
Täältä tietoa syksyn hakemisesta: https://www.ammattikorkeakouluun.fi/
Jos saa ystävällisesti pyytää, niin älkää sotkeko syksyn hakua tähän ketjuun, kun tässä ketjussa on kyse Sotelista ja syksyn haku on erilainen. Tehkää sille vaikka oma ketju, jooko?
Onko joku saanut Centriasta tuloksia? Itse odottelen niitä, mutta ei ollut ainakaan pari tuntia sitten tulleet.
Tietääkö kukaan, miten Tamkin varasijat mahdollisesti liikkuvat, kun Tamk ei osallistu valintakoeyhteistyöhön?
Eli koska Tamkilla on oma hakunsa ja pisteensä, niin luulisi, että varasijat liikkuvat enemmän..?
Vierailija kirjoitti:
Mulla turkuun toimariksi pisteet löyty koodista 53.4 ja varasija 8. Siinä lienee pelkät koepisteet? Mikähän se maksimipistemäärä olikaan kun en löydä. Kiitos avusta koodin linkittäjälle! Ja ONNEA kaikille valituille!
Pääsykokeiden maksimipisteet oli 70 ainakin monissa paikoissa, en tiedä oliko kaikissa. Sisäänottoja on tehty pelkän todistuksen, pelkän pääsykokeen ja molempien yhteisten pisteiden perusteella.
Pelkällä todistuksella max. 30
Pääsykoe max. 70
Todistus + pääsykoe max 100
Saloon sosionomiks 69 pisteellä!!! 😍
Mikä kaupunki? :)