Aamupalasiideriä naukkailen. Muita?
Meni eilen ilta vähän pitkäksi. Loivari tekee hyvää.
Ja turha tulla tänne huutelemaan, että juoppo tms.
Kommentit (11)
Onneksi en asu "hyvinvointi"-Suomessa. Kireyttä, masennusta ja alkoholia.
2 lasta kavereillaan yökylässä, joten en tiedä mitä söivät. 10v söi kaksi ruisleipää kinkulla, juustolla ja paprikalla ja yhden paistetun kanamunan ja yhden Kinder-munan. Nyt juo cockista ja pelleilee setänsä kanssa
Mulla ei mennyt pitkäksi eilinen eikä ole kankkunen, juon aamupalaolutta ihan vain siksi että VOIN!
Enpä oo ikinä ottanut loiventavia. Vaikka aikanaan join ihan liikaa.
Mikä ihmeen tarve teillä juopoilla on päivittää tänne aamukaljanne? Ei tämä ole mikään Facebook vaan keskustelupalsta.
Siiderivalaat naukkailee aamupalasiidereitänsä.
Oho! Mihinkäs on unohtunut palstan sääntö: "saunasiideri tai lasi-kaksi viiniä, kun lapset on menneet nukkumaan"?
Täällä menossa iso Karhu 3 aamupalaksi. Aion tissutella koko päivän. Lapsi on isällään koko pääsiäispyhät joten ei joudu renttuilustani kärsimään. Minä en juo lainkaan tyttären ollessa kotona, mutta joskus kyllä kun ei ole, otan vähän enemmänkin kuin sivistyneen viinilasillisen.
Ooh, mun NIIN tekisi mieli kuohuviiniä tai lonkeroa aamupalaksi!! Mutta nyt raskaana ollessa en ota yhtään, menee vaan hyvät juomat hukkaan kun en kuitenkaan ottaisi kuin puoli lasia.
Mä kaipaan tosi paljon sitä että menisi hilpeässä seurassa lomapäivänä terassille jo keskipäivällä ja olisi sitten illalla kiltisti kotona nukkumassa. Se on ihan paras tapa juopotella - "lärvit aamuneljään ja seuraavana päivänä karmea kankkunen" ei ole yhtään mun juttu!
Skool ap:lle! Juo toinen siideri mun puolesta :)
Mitäs sun lapsilla aamupalana?