Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kamala vaimo, toivoisin että mieheni olisi lahjakkaampi ja fiksumpi

Vierailija
29.03.2013 |

Toivon tätä monessakin asiassa. Olisi ihanaa jos hän olisi kätevä käsistään. Minä joudun korjaamaan tässä huushollissa kaiken minkä pystyn, tiedän jopa autoista enemmän kuin mieheni. Toivoisin hänen olevan hyvä puhuja ja kirjoittaja, jotta saisin olla hänestä ylpeä muiden edessä. Mutta ei hän koskaan puhu seurassa mitään, kuuntelee vain muita. Olen kateellinen kun muiden miehet puhuvat miehekkään itsevarmasti eri asioista ja puolustavat näkemyksiään intohimoisesti. Oikeastaan mieheni saisi puolustaa myös minua: jos joku sanoisi minulle jotain ilkeää, ei hän tekisi asialle mitään. Lisäksi toivon että mieheni olisi vähemmän pihi. Mikään ei ole kamalampaa kuin riidellä siitä, kumpi ostaa tänään maitopurkin ja pussin leipää.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mieheni ei osaa kieliä, ei ole opiskellut paljon, laukoo typeriä mustavalkoisia kommentteja. Jatkuvasti tuijottelee "ajatuksissaan" jonnekin mutta ei ajattele oikeasti sen kummempia, tarvitsee vain perusasioihinkin paljon aikaa. Monesti harmittaa, etten ottanut älykkäämpää miestä.

Vierailija
2/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan uteliaana kyselen, miksi ihmeessä olette itselleni vapaasta tahdostanne valinneet tyhmän ja lahjattoman puolison? Mitä se kertoo teistä itsestänne?

Vierailija
4/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 21:27"]

Ihan vaan uteliaana kyselen, miksi ihmeessä olette itselleni vapaasta tahdostanne valinneet tyhmän ja lahjattoman puolison? Mitä se kertoo teistä itsestänne?

[/quote]

On moniakin syitä tällaisiin tilanteisiin. Jos mennään nuorena yhteen, voidaan kehittyä eri suuntiin. "Tyhmässä" miehessä voi olla hyviäkin piirteitä, kuten romanttisuus, empaattisuus tai ahkeruus. Tai sitten otetaan mies joka on edes suurin piirtein ok, ettei vaan jäätäisi yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan