Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muotijuttua et ymmärrä?

Vierailija
29.03.2013 |

Kerro tähän, mikä muodissa ihmetyttää. :) Minä en ole ikinä tajunnut ylipitkiä lahkeita, jotka laahaavat maata, ja kuulemma pidentävät jalkoja. Junttina minulle tulee ensimmäisenä mieleen, että siinä ei naisparka ole osannut edes lahkeita lyhentää, ja nyt ne laahaavat tuolla maassa keräten kaiken lian ja loskan ja onkos se nyt hygieenistä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo harmaansävyiset trenditukat on kaameita, niinkuin esim. kokoomusnuori Susanna Koskella. Malli on ihan kiva mutta tuo väri on järkyttävän ruma. 

Vierailija
62/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peplum! Googlettakaapa kuvahausta Kim Kardashian peplum. M.O.T.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:tä ostetut isot feikkirillit teineillä, joiden näkökyvyssä ei ole  mitään vikaa

persikan, pinkin, kirkkaanvihreän jne väriset pillifarkut

JA SE LEGGINSIT/MINIHAME-YHDISTELMÄ :X

Vierailija
64/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit on maailman kätevimmät kengät ns. kusiluistinkäyttöön, eli pihan poikki hilpaisuun. Meillä on pannuhuone, sauna ja pesukone toisessa rakennuksessa, eikä oikein riittäisi viitseliäisyys askarrella nauhakenkiä jalkaan. Crocsit eivät ole liukkaat, joten niitä voi käyttää myös talvella. Ehkä kerrostaloasujalla ei ole niin suurta tarvetta kusiluistimille.

Vierailija
65/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä sadaaleja ja sandaletteja. Aika harvan aikuisen naisen varpaat ovat niin ihanat, että niitä kannattaisi joka juhlissa esitellä. Kaikkein parasta on, että niiden kanssa vetäistään tavalliset sukkikset joista sitten tursottaa se vahvike kengän kärjestä.

Vierailija
66/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun yritetään saada rintoja isomman näköiseksi hankkimalla liian pienet liivit, joiden olkaimet kiristetään niin, että ne uppoavat hartioihin. Lisäksi liivien takaosa on niskassa, mikä näkyy hienosti, koska tällaisten rintsikoiden kanssa KUULUU käyttää naruolkaintoppia.

Kyllä, ootte siis niin vitun seksikkäitä.

Vierailija
67/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyö rintojen alla. Haloo, se kuuluu VYÖtärölle... "No mutkun tää saa mun tissit näyttää isommilta!" Totta, mutta se taikoo ylimääräistä myös siihen vyötärölle ja vatsanseudulle...

Vierailija
68/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hipsterilasit

-Skunkkivärjäys

Vierailija
69/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kaikki haluaa näyttää ihan samalta.