Voin kertoa Euroviisujen voittajan
Tämän vuoden. Makedonia.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:22"]
Jurpo lienee jotain teinislangia?
[/quote]
Ei oo viisuslangia:)
[/quote]
Viisuslangi voisikin olla mielenkiintoista. Käynkin heti katsastamassa millaista slangia viisukansa kirjoittaa. Tulen infoamaan uteliaita:)
Tuli mieleen tuosta ap:n 60-luvun viisupostauksesta Fredi Varjoon - Suojaan, niin ikään vanha viisubiisi. Ihan aliarvostettu.
"kakkos-semi, wautekijä, balkan-etno, ruotsimuovi, puntarikärki, poppihappo, geneeristä puutaheinää, balkanetnopoppipläjäys, etnojollotussiipi."
Siinäpä yhden ketjun viisuslangia.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:53"]
"kakkos-semi, wautekijä, balkan-etno, ruotsimuovi, puntarikärki, poppihappo, geneeristä puutaheinää, balkanetnopoppipläjäys, etnojollotussiipi."
Siinäpä yhden ketjun viisuslangia.
[/quote]
REPS:)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:57"]
Mikael Saari sinne viisuihin olisi pitänyt laittaa!!!!
[/quote]
ja olisi hukkunut sinne muiden balladien joukkoon. Mutta toisaalta, näin junttina euroviisufanina, en välitä yhtään siitä, kuka Suomesta siellä on edustajana tai miten sijoittuu. Toki olihan Lordin voitto hieno:)
Kukaan ei koskaan seuraa euroviisuja, mutta silti kaikilla on viisuista ja kappaleista varma mielipide.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:06"]
No ei todellakaan
[/quote]
vaan mikä?
Euroviisut, mitä takoittaa? Viisuja euroopan malliin vai mittee? Mulle tulee mieleen joku 70-luku. Abban jälkeen ei ole juuri mitään tullut. Nykyisinhän se on lavashowta dragqueen malliin.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:11"]
Euroviisut, mitä takoittaa? Viisuja euroopan malliin vai mittee? Mulle tulee mieleen joku 70-luku. Abban jälkeen ei ole juuri mitään tullut. Nykyisinhän se on lavashowta dragqueen malliin.
[/quote]
No tuossa on totta toinen puoli. Toisaalta kyllä esim. Loreen on soinut erittäin paljon, ja juuri ilmestyi häneltä uuttakin musiikkia. Eikä varmasti jäänyt pelkästään viisuihmisten tietoisuuteen hän.
Mutta kovin ryppyotsaisesti ei kannata tosiaan viisuihin suhtautua.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:12"]
Juntit diggaa:). Tosin meidän verorahoilla...
[/quote]
Totta, meitä on noin sata miljoonaa:)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:12"]
Juntit diggaa:). Tosin meidän verorahoilla...
[/quote]
Totta, meitä on noin sata miljoonaa:)
Ikävä kyllä:( Tollasta shittiä kuuntelee vain jurpot. Mutta, ei ole multa pois, joten ihania eukkubailuja:), jota kai nykyisin aika paljon idemmässä vietetään. Missä on Italia ja Ranska?
[/quote]
Kumma juttu, miten suomalaiset vähättelee viisuja, vaikka siitä on vasta 7 vuotta, kun Suomi itse voitti kisan.
ne on nykyisin viisut varsovan liiton tyyliin, oi niitä aikoja...
[/quote]
En oo kuullut Makedonian biisiä (joo menen youtubeen oitis) mutta itse tykkään kovasti Ruotsin biisistä. :)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:27"]
En oo kuullut Makedonian biisiä (joo menen youtubeen oitis) mutta itse tykkään kovasti Ruotsin biisistä. :)
[/quote]
ap. ei ole sitä vielä kuullutkaan. Täytyy mennä kuulostelemaan. Viisukuppilasta en sitä löytänyt. Ja tuo ei ole mikään henk.koht suosikkini niistä mitä olen kuullut (vaan esim. Sveitsi ja Azerbaijan), mutta kuulosti potentiaaliselta voittajalta mielestäni tälle vuodelle.
Jurpo lienee jotain teinislangia?
[/quote]
Ei oo viisuslangia:)